Admisión alumnado

INFANTIL  E PRIMARIA PARA O CURSO 2020-2021

Aplicación Admisionalumnado

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO

1. Reserva de praza no centro de orixe: do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

RESERVA DE PRAZA ALUMNADO 6º de primaria NO IES O COUTO. ANEXO I

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

2. Data do sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo.

3. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.

4. Presentación da solicitude de admisión: 1-20 de marzo.

5. Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

6. Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

7. Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

8. Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20-30 de xuño.

9. Formalización da matrícula en ESO e bacharelato: 25 de xuño-10 de xullo.

10. Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1-10 de setembro».

Portas abertas 2019

A NOSA ESCOLA

Preme para información:

Matrícula 2018/19

Matrícula curso 2018/19

XORNADA PORTAS ABERTAS

ESCOLARIZACIÓN 2018/19

Comunicamos que o próximo día 1 de marzo ás 11.00 da mañá realizarase unha xornada de PORTAS ABERTAS.

PODERÁN ASISTIR TODAS AQUELAS PERSOAS QUE ESTEAN INTERESADAS NA ESCOLARIZACIÓN NESTE CENTRO.

O acto rematará ás 12:30 da mañá.

PREME: INFORMACIÓN DO PROCESO NA NOSA WEB

MATRÍCULA CURSO 2017/18

LISTADO DE ALUMNADO ADMITIDO  CURSO 2017/18

Información ás familias

FICHEIROS ADXUNTOS ALUMNADO 4º DE EI

FICHEIROS ADXUNTOS ALUMNADO DE 1º  E.P

Información ás familias  prazo matrícula

DATAS: DO 20 AO 30 DE XUÑO

DOCUMENTACIÓN QUE SE DEBE ACHEGAR PARA EFECTUAR A MATRICULA:

ANEXO I( DESCARGAR)

FOTOCOPIA DNI, FOTOCOPIA LIBRO DE FAMILIA, FOTOCOPIA TARXETA SANITARIA, CERTIFICADO MÉDICO , FOTOCOPIA LIBRO DE FAMILIA

XORNADA PORTAS ABERTAS

ESCOLARIZACIÓN 2017

Comunicamos que o próximo día 7 de marzo ás 10.30 da mañá realizarase unha xornada de PORTAS ABERTAS.

O acto rematará ás 12:00 da mañá.

ESCOLARIZACIÓN 2017

Resultado de imaxes para admision alumnado galicia 2016

ALUMNADO XA MATRICULADO NO NOSO CENTRO

1- Os alumnos/as matriculados neste centro non teñen que facer reserva de matrícula cara o vindeiro curso escolar, estarán matriculados automáticamente.

2- O alumnado de 6º de E. Primaria deberá de confirmar a súa reserva de praza para o instituto adscrito o IES O Couto cubrindo o anexo I e entregándóo na secretaría do noso centro do 1 ao 15 de febreiro.(CÓDIGO DO PROCEDEMENTO ED550A).

ALUMNADO QUE QUEIRA TRASLADARSE DO NOSO CENTRO A OUTRO

1) Solicitar en Secretaría un Certificado de Matrícula que entregará no Centro ao que queira trasladarse.

2) Presentar a solicitude de admisión xunto có Certificado de matrícula no centro novo no que desexe matricularse.

3) Entregar no centro onde desexe causar baixa unha copia da solicitude de admisión ao novo centro.

PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO DE NOVO INGRESO

1.  Do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive).
  2. Presentar o Anexo II na Secretaría do centro que soliciten en primeiro lugar (CÓDIGO DO PROCEDEMENTO ED550B).

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR  PARA ALUMNAD NOVO INGRESO CURSO 2017/17

- Impreso se solicitude (Anexo II)

- Fotocopia do Libro de Familia ou DNI do alumno/a.

Anexos que se empregan no proceso

Anexo I.-  Reserva en centros adscrito (prazo do 1 ao 15 de febrero incluído). Tramítase no centro de orixe.

Anexo II.- Admisión de alumnado (do 1 ao 20 de marzo incluído)