OBRADOIRO 5º e 6º E.P.- 2017

Rachemos co Acoso Escolar

( Subvencionado polo  Concello de Toén)

Os días  28 e 29 de setembro, os alumn@s de 5º e 6º de EP fixeron un obradoiro co que, a través de xogos, pretendeusw   que os nosos  alumn@s comprendas, coñezas e identifiques o acoso escolar e que recoñezan as primeiras sinais desta problemática social, para así fomentar o rexeitamento de ditas actitudes.

En definitiva, o obxectivo xeral do noso obradoiro foi a construción dunha nova orde baseada nunha concepción de Paz Positiva, é dicir, unha sociedade onde non exista ningún tipo de violencia, promovendo a resolución non violenta dos conflitos e a comprensión da diversidade social.

Gracias a Antía M. Abal e Alberto F. Boo pola vosa adicación e ao Concello de Toén por promover esta interesante iniciativa.