Benvida

Debuxo de Paula Noya
ACTUALIDADE    DO    CENTRO

CANS DE FAMILIA

Actividade organizada polo Club de Cans de Familia "Só lles falta falar" (en colaboración co Concello de Santiago), co programa "Visitas, taller de perderlle o medo aos cans" para que os rapaces/as aprendan a achegarse a eles e distingan os sinais de perigo real dos que non o son. Adaptada á idade do alumnado.

4 de decembro de 2017 by 4ºB

5:11 minutes (4.75 MB)

Edición de Radio Furelo sobre os costumes do Nadal noutros países, por 4ºB.

SAÍDA DIDÁCTICA

Saída didáctica organizada polo Concello polo casco histórico da cidade e visita ao Castelo da Rocha.

SAÍDA DIDÁCTICA

Percorrido polo casco histórico do alumnado de 1º e visita á Praza de Abastos, organizada polo mercado, onde se lles deu información detallada dos seus produtos.

25 de NOVEMBRO

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

SAÍDA DIDÁCTICA

Desta vez foi o alumnado de 4º de primaria o que percorreu o casco histórico da cidade e seguiu as explicacións sobre a antiga muralla e as súas portas.

20 de novembro de 2017 by 5ºA

2:55 minutes (2.68 MB)

A clase de 5ºA explícanos cómo funcionará o noso composteiro.

SAÍDA DIDÁCTICA

Saida guiada do alumnado de 3º organizada polo Concello, percorrendo a zona histórica da cidade e a antiga muralla, saíndo da Porta de San Roque.

13 de novembro 2017 by 5ºB

5:41 minutes (5.21 MB)

Na clase de 5ºB teñen unha historia sobre o Samaín. Escoitade.