Benvida

Debuxo de Paula Noya
ACTUALIDADE    DO    CENTRO

E-DIXGAL e FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

O CEIP Ramón Cabanillas figura na relación definitiva de Centros seleccionados para participar no Proxecto de Educación Dixital (E-Dixgal) durante o curso 2018/2019 en 5º de primaria.

Segundo o artigo 1 da ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto, o alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no Proxecto de Educación Dixital (E-Dixgal) no curso 2018/2019 está excluído da participación do fondo solidario de libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda solicitada para adquirir material escolar.

Polo tanto, non se precisa mercar ningún libro de texto ou de actividades  en 5º de primaria para o curso 2018/2019.

RECOLLIDA VALES

A partir do xoves, 5 de xullo, poden recoller os VALES das axudas de material escolar de 1º a 6º e os VALES para libros de texto de 1º e 2º de primaria  os/as solicitantes que teñen dereito aos mesmos.

MATERIAL INFANTIL

RELACIÓN DE MATERIAL ESCOLAR PARA EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 2018/2019.

Entregarase no Centro o día 6 de setembro de 10 a 13h. nunha bolsa co nome do/a alumno/a e o curso.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018/2019

Publicado no DOG o calendario escolar para o curso 2018/2019

No 2º ciclo de educación infantil, na educación primaria e na educación especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 12 de setembro de 2018 ao 21 de xuño de 2019, ambos inclusive.

Enlace Web Consellería

RECOLLIDA HISTORIAIS 6º PRIMARIA

As titoras de 6º faranlles entrega dos historiais académicos de educación primaria o día 28 de xuño en horario de 10 a 12. Os pais/nais, titores/as legais que non poidan vir ese día poderán recoller dita documentación en secretaría en horario de 9 a 14.

BECAS COMEDOR, MATERIAL E ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Publicación da convocatoria das becas de comedor escolar, adquisición de material escolar e actividades extraescolares. Curso 2018-2019

As solicitudes presentaranse no prazo de 15 días hábiles, contados a partir do seguinte ao da publicación da convocatoria no Boletín Oficial da Provincia.(o prazo finaliza o 12 de xullo)

DESPEDIDA PROMOCIÓN 2018

ENTREGA DE DIPLOMAS 6º DE PRIMARIA DESPEDÍMONOS DE INFANTIL

CAMIÑO DE SANTIAGO

REMATE DO CURSO ESCOLAR ADICADO AO CAMIÑO DE SANTIAGO

SAÍDA

Paseo dos nenos e nenas de 1º e 2º polo Parque Granell no último día lectivo.