PROGRAMA VOZ NATURA 2023-2024

Este curso escolar para seguir coa actividade do programa VOZ NATURA,  tivemos a sorte de contar co alumnado de xardinería do CEE López Navalón. Xunto a eles poidemos disfrutar dunhas mañás de moita aprendizaxe onde sementamos plantas, preparamos o horto e plantamos unhas leitugas que esperamos estean boísimas. Deixamos un resumo da actividade no seguinte vídeo.

DÍA DA TERRA

Se queres saber canto coñeces sobre a reciclaxe aquí tes este Kahoot.

cicla no enlace: https://create.kahoot.it/share/dia-da-terra/68bc3bb3-c483-4ef5-8f72-6f384c93a916

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

Estimadas familias:

Informamos que as solicitudes presentadas para a etapa de Educación Infantil foron todas admitidas, mentres que as de Educación Primaria  non están admitidas.

DÍA DO AUTISMO

CONMEMORACIÓN DÍA DA MULLER.

O día 8 de marzo conmemoramos o DÍA DA MULLER. No centro realizáronse diferentes actividades é aquí unha pequena mostra.

SAÍDA AO PARLAMENTO

O alumnado de 6º de Educación Primaria realizou unha saída ao Parlamento.

CHARLA PARA INFANTIL. ACTIVIDADE DA ANPA

O alumnado de Educación Infantil tivo hoxe unha charla moi interesante sobre o coidade bucodental. Esta actividade foi realizada grazas a ANPA.

ACTIVIDADE VOZ NATURA.

Este curso imos contar coa colaboración do alumnado de xardinería do CEE Navalón de Santiago para realizar as actividades de Voz Natura sobre o horto. Nesta primeira parte estamos cos semilleiros e diso encargáronse os alumnos e alumnas do 1º ciclo de Primaria.

ACTIVIDADE UNHA ENXEÑEIRA OU CIENTÍFICA EN CADA COLE.

O alumnado de 4º de Primaria tivo a sorte de poder realizar un obradoiro de óptica. Unha actividade para conmemorar o Día Internacional das Mulleres e as Nenas na Ciencia. Unha actividade de colaboración e materia de igualdade de xénero entre o Concello de Santiago e a Universade (USC)

SAÍDA Á FUNDACION ABANCA

O alumnado de 6º realizaou unha saída a sede da Fundación ABANCA para ver unha obra de teatro en inglés: Trouble in the jungle.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Estimadas familias:

Co motivo do inicio no mes de marzo do  período de admisión,  queremos convidarvos a unha sesión de portas abertas.

A dirección.

Podedes facer un pequeno percorrido virtual polo noso colexio e saber como se traballa na etapa de infantil clicando aquí.

Os servizos complementarios que ofrece o centro son:

• Transporte.
  • Servizo de madrugadores por parte do Concello.
  • Comedor escolar por parte do Concello.
  • Actividades extraescolares xestionadas pola ANPA.

VÉMONOS O 27 DE FEBREIRO, ÁS 17:00H!

ENTROIDO 2024

Estimadas familias:

O venres 9 de febreiro celebraremos o Entroido. Se as condicións climatolóxicas nolo permiten, realizaremos un pequeno desfile ás 11:45h ao igual que o curso pasado. Se clicades na imaxe veredes os mandatos do Meco ou tamén no arquivo adxunto.

A dirección.

CONMEMORACIÓN DÍA DA PAZ 2024.

Co motivo da celebración do Día da Paz deixamos aquí un vídeo elaborado polo alumnado de sexto de primaria A. En breve subiremos o acto celebrado.

CHARLAS PLAN DIRECTOR. O PERIGO DAS REDES E INTERNET

O luns 15 de xaneiro, o alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria tivo as charlas enmarcadas dentro do Plan Director sobre o perigo das redes e internet.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Clica na imaxe para acceder directamente ao documento.

PRAZAS PARA O CURSO 2024-2025

RESERVA (*)

VACANTES

SOLICITUDES

4º Educación Infantil

6

40

27

5º Educación Infantil

10

6º Educación Infantil

1º Educación Primaria

2º Educación Primaria

3º Educación Primaria

4ºEducación Primaria

5ºEducación Primaria

6ºEducación Primaria

6

(*) Prazas reservadas para alumnado con NEAE, aquelas non solicitadas acumularanse á quenda ordinaria.

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE SEXTO DE PRIMARIA CURSO 2024-2025

Clica aquí para acceder á información da Consellería.

Comezo do prazo de reserva para o alumnado de sexto de Educación Primaria nos centros IES de Pontepedríña e IES de Sar,  para o curso 2024-2025.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DO 15 DE XANEIRO AO 5 DE FEBREIRO, ambos inclusive.

Modalidades de presentación de solicitudes:

• Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro

ANEXO I, en galego

ANEXO I, en castelán

Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital ademais deberá achegar á sede electrónica o anexo bis dixitalizado.

• Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada,  presencialmente no centro. Tedes para descargar e imprimir o anexo nos documentos adxuntos.

A directora.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS: CONCILIA ENTROIDO.

Estimadas familias:

O Concello de Santiago pon en marcha o "Concilia Entroido".  Prazo de inscrición e matrícula entre os días 15 a 19 de xaneiro de 2024,  ambos dous incluídos.

No ficheiro adxunto recóllese toda a información: destinatarios, prazos, horarios, inscrición...

A dirección.

INFORMACIÓN CAMPAÑA SOLIDARIA DE XOGUETES.

Estimadas familias:

A Asociación Saramago xa veu recoller os xoguetes que donáchedes e que en breve, tras a súa limpeza, desinfección e envoltorio,  serán entregados aos nenos e nenas que así o precisen. Queremos agradecer a vosa participación nesta iniciativa solidaria.

SUXESTIÓNS LECTORAS.

CLICA AQUÍ PARA ACCEDER

FELICITACIÓN DE NADAL.

A comunidade educativa do CEIP Ramón Cabanillas deséxavos que pasedes unhas boas festas e que teñades un feliz 2024.

CLICA AQUI OU NA IMAXE PARA ACCEDER AO CONTIDO.