Benvida

Debuxo de Paula Noya
ACTUALIDADE    DO    CENTRO

REUNIÓN INFORMATIVA

O mércores 27 de xuño, ás 10h, terá lugar no Centro unha reunión informativa cos pais/nais ou titores/as legais do novo alumnado admitido en 4º de educación infantil (3 anos) para o curso 2018/19.

RECOLLIDA HISTORIAIS 6º PRIMARIA

As titoras de 6º faranlles entrega dos historiais académicos de educación primaria o día 28 de xuño en horario de 10 a 12. Os pais/nais, titores/as legais que non poidan vir ese día poderán recoller dita documentación en secretaría en horario de 9 a 14.

BECAS COMEDOR, MATERIAL E ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Publicación da convocatoria das becas de comedor escolar, adquisición de material escolar e actividades extraescolares. Curso 2018-2019

As solicitudes presentaranse no prazo de 15 días hábiles, contados a partir do seguinte ao da publicación da convocatoria no Boletín Oficial da Provincia.(o prazo finaliza o 12 de xullo)

DESPEDIDA PROMOCIÓN 2018

ENTREGA DE DIPLOMAS 6º DE PRIMARIA DESPEDÍMONOS DE INFANTIL

CAMIÑO DE SANTIAGO

REMATE DO CURSO ESCOLAR ADICADO AO CAMIÑO DE SANTIAGO

SAÍDA

Paseo dos nenos e nenas de 1º e 2º polo Parque Granell no último día lectivo.

DESPEDIDA BIBLIOTECA

Hoxe, na biblioteca, xuntámonos tod@s @s colaboradore@s e fixemos unha pequena festa de despedida. Dende o Cole queremos agradecer o traballo realizado curso tras curso pol@s alumn@s voluntari@s, sen el@s a nosa biblioteca non podería funcionar. Hoxe non estaban tod@s no Cole xa que había saídas. Aí van unhas fotos dos demáis.