Benvida

Debuxo de Paula Noya
ACTUALIDADE    DO    CENTRO

Día Mundial da Radio (2ºB)

6:28 minutes (5.93 MB)

Agradecemos a colaboración do pai de Ada, que tivo a ben enviarnos imaxes para que esta alumna as poidera comentar na aula e todos e todas poidéramos ver o que é a radio por dentro.

ENTROIDO 2018

VENRES, 9 DE FEBREIRO

CIRCULAR

GALERÍA DE FOTOS

"XOVES DE CONTO"

Na sesión do "Xoves de Conto" do día 8, o alumnado de E.I. disfrutou coa interpretación que fixo Mónica do conto "Los fantasmas no llaman a la puerta". Aí van algunhas fotos da actividade.

CIBEREXPERT@S

Acto de entrega dos carnets e diplomas de ciberexperto@s aos alumnos e alumnas de 6º de Primaria do noso Centro.

Minuto 35:18 Minuto 28:38 Acceso á noticia Foto da edición en papel

CONCERTO DIDÁCTICO

Asistencia doa alumnos/as de 4º de Primaria no Auditorio de Galicia, a cargo da Compañía Píscore, ao "Concerto Singular".

COMPOSTAXE

Segunda xornada de formación para o alumnado de 4º de primaria e observación  dos composteiros instalados no patio.

CIBEREXPERT@S

O noso Centro foi seleccionado para participar no programa "Ciberexpert@s" como representante da provincia de A Coruña dentro do "Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e os seus Entornos" polo que ao alumnado de 6º de primaria  foille proporcionada a formación necesaria para o emprego seguro e responsable das novas tecnoloxías.

Minuto 32 de emisión

30 de xaneiro de 2018 by 3ºA

4:42 minutes (4.31 MB)

30 DE XANEIRO. DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ.

3ºA interpreta "Imagine", de John Lennon.

IMAXES DAS MIL GRÚAS DE PAPEL POLA PAZ

CHARLA

Ana Belén Montesa dará unha charla o xoves, 1 de febreiro ás 17:00 no Colexio, a pais/nais/titores legais do alumnado de 6º de primaria sobre educación afectivo-sexual, previa á impartición duns talleres ao alumnado na próxima semana.