Benvida

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE  ESCOLARIZACIÓN

RELACIÓN PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO

RELACIÓN DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O NOVO ALUMNADO DE INFANTIL E PRIMARIA: DO 20 AO 30 DE XUÑO

Prazo de presentación solicitudes servizos de comedor e madrugadores no rexistro do Concello:
Do día 1 ao 20 de xuño de 2018 (ambos os dous incluídos)

REUNIÓN INFORMATIVA

O mércores 27 de xuño, ás 10h, terá lugar no Centro unha reunión informativa cos pais/nais ou titores/as legais do novo alumnado admitido en 4º de educación infantil (3 anos) para o curso 2018/19.

DESPEDIDA PROMOCIÓN 2018

ENTREGA DE DIPLOMAS 6º DE PRIMARIA DESPEDÍMONOS DE INFANTIL

DESPEDIDA BIBLIOTECA

Hoxe, na biblioteca, xuntámonos tod@s @s colaboradore@s e fixemos unha pequena festa de despedida. Dende o Cole queremos agradecer o traballo realizado curso tras curso pol@s alumn@s voluntari@s, sen el@s a nosa biblioteca non podería funcionar. Hoxe non estaban tod@s no Cole xa que había saídas. Aí van unhas fotos dos demáis.

LECTURAS RECOMENDADAS

O equipo da biblioteca escolar recoméndache estos libros para o verán. Felices vacacións!

ACTUACIÓN

Actuación no patio do artista Paco Nogueiras para infantil e 1º a 4º de primaria co seu espectáculo Radio Bulebule.

EXPOSICIÓN PROXECTOS

Xornada de portas abertas en 6ºA para visitar a exposición de proxectos tecnolóxicos realizados polo alumnado.

ACTIVIDADE 1ºA

Amosamos o resultado final das carpetas realizadas polos alumnos e alumnas de 1ºA, con diversos materiais e recursos, nas clases de educación artística. Fixérono moi ben estos pequenos artistas!

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018/2019

Publicado no DOG o calendario escolar para o curso 2018/2019

No 2º ciclo de educación infantil, na educación primaria e na educación especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 12 de setembro de 2018 ao 21 de xuño de 2019, ambos inclusive.

Enlace Web Consellería

GALA EDUCACIÓN VIARIA

Despois de haber participado no Programa de Educación Viaria da Policía Local, os alumnos e alumnas de 4º de primaria asistimos á Gala de Clausura no Auditorio de Galicia.

Enlace web da Policía Local

Ben's interview by Sara and Irina (5ºB)

2:31 minutes (2.31 MB)

Sara and Irina interviewed Ben, our English language assistant.

COMEDOR E MADRUGADORES

Achegamos información da páxina web do Concello:

Apertura dos prazos de matrícula nos servizos de comedor e madrugadores na rede de centros públicos de educación infantil de primaria do Concello de Santiago de Compostela para o curso 2018-19.

Prazo de presentación:
Do día 1 ao 20 de xuño de 2018 (ambos os dous incluídos),

CAMPAMENTOS DEPORTIVOS

Campamento deportivo de verán 2018

A Deputación da Coruña adxudicoulle ao Concello de Santiago 18 prazas para participar no Campamento Deportivo de Verán, na quenda 3ª, do 15 ao 20 de xullo.
Poderán participar os rapaces e rapazas empadroados en Santiago e que teñan entre 9 e 14 anos, cumpridos no presente ano 2018 (ambas idades incluídas).
O prazo de solicitude remata o 15 de xuño.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

No DOG do día 21 de maio de 2018 publícase a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

Ler máis

Prazo: remata o 22 de xuño de 2018 (incluido)

Nota informativa: O Centro ten previsto solicitar o proxecto de educación  dixital (E-Dixgal) para 5º e 6º no curso 2018/19. No caso que fose concedido, o alumnado matriculado neses cursos está excluido da participación no fondo solidario de libros de texto e poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

ENLACE WEB CONSELLERÍA