Benvida

Debuxo de Paula Noya
ACTUALIDADE    DO    CENTRO

SAÍDA DIDÁCTICA

Saida guiada do alumnado de 3º organizada polo Concello, percorrendo a zona histórica da cidade e a antiga muralla, saíndo da Porta de San Roque.

13 de novembro 2017 by 5ºB

5:41 minutes (5.21 MB)

Na clase de 5ºB teñen unha historia sobre o Samaín. Escoitade.

EXPOSICIÓNS

FOTOS DA EXPOSICIÓN FOTOS DA EXPOSICIÓN

O vindeiro martes, 14 de novembro, dende as 16 ata as 19 horas, poderán visitar as dúas exposicións que temos nos nosos corredores con fotografías da evolución histórica de Sar (cedida polo Espazo Veciñal de Sar), conxuntamente coa exposición sobre o outono con diferentes composicións plásticas realizadas polo alumnado.

SAÍDA DIDÁCTICA

Breve percorrido polo casco histórico do alumnado de 2º con visita á Praza de Abastos, organizada polo propio mercado, onde se lles deu información detallada da súa actividade.

CHARLAS

Durante os días 8 e 9 de novembro, o alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria asistiu a unhas charlas relacionadas co Proxecto Escolar deste curso: " A Idade Media; O Camiño de Santiago". Foron impartidas por David Chao, pai de Tomás de 4º. David Chao é historiador e con el aprendimos moitas cousas sobre a orixe do Camiño, lendas, diferentes rutas, vestimenta,... Resultaron do máis entretidas e motivadoras para o alumnado. Por todo iso agradecemos publicamente a implicación das familias nos proxectos escolares dos seus fillos/as. Neste caso, moitas grazas David Chao!

APEGO

Apego é un proxecto para o fomento do emprego da lingua galega promovido polos servizos de Normalización Lingüística de distintos concellos de Galicia e dirixida ás familias con nenos e nenas de ata seis anos.

Enlace coa páxina do Concello con máis información

COMPOSTAXE

Dous membros de ADEGA deron unha charla didáctica ao alumnado de 4º de primaria sobre a reutilización dos residuos orgánicos. Logo montaron por grupos dous composteiros no patio para depositar os restos dos alimentos e seguir o proceso de transformación en abono ao longo do curso.