XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Estimadas familias:

Co motivo do inicio no mes de marzo do  período de admisión,  queremos convidarvos a unha sesión de portas abertas.

A dirección.

Podedes facer un pequeno percorrido virtual polo noso colexio e saber como se traballa na etapa de infantil clicando aquí.

Os servizos complementarios que ofrece o centro son:

• Transporte.
  • Servizo de madrugadores por parte do Concello.
  • Comedor escolar por parte do Concello.
  • Actividades extraescolares xestionadas pola ANPA.

VÉMONOS O 27 DE FEBREIRO, ÁS 17:00H!

ENTROIDO 2024

Estimadas familias:

O venres 9 de febreiro celebraremos o Entroido. Se as condicións climatolóxicas nolo permiten, realizaremos un pequeno desfile ás 11:45h ao igual que o curso pasado. Se clicades na imaxe veredes os mandatos do Meco ou tamén no arquivo adxunto.

A dirección.

CONMEMORACIÓN DÍA DA PAZ 2024.

Co motivo da celebración do Día da Paz deixamos aquí un vídeo elaborado polo alumnado de sexto de primaria A. En breve subiremos o acto celebrado.

CHARLAS PLAN DIRECTOR. O PERIGO DAS REDES E INTERNET

O luns 15 de xaneiro, o alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria tivo as charlas enmarcadas dentro do Plan Director sobre o perigo das redes e internet.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Clica na imaxe para acceder directamente ao documento.

PRAZAS PARA O CURSO 2024-2025

RESERVA (*)

VACANTES

4º Educación Infantil

6

40

5º Educación Infantil

10

6º Educación Infantil

1º Educación Primaria

2º Educación Primaria

3º Educación Primaria

4ºEducación Primaria

5ºEducación Primaria

6ºEducación Primaria

6

(*) Prazas reservadas para alumnado con NEAE, aquelas non solicitadas acumularanse á quenda ordinaria.

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE SEXTO DE PRIMARIA CURSO 2024-2025

Clica aquí para acceder á información da Consellería.

Comezo do prazo de reserva para o alumnado de sexto de Educación Primaria nos centros IES de Pontepedríña e IES de Sar,  para o curso 2024-2025.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DO 15 DE XANEIRO AO 5 DE FEBREIRO, ambos inclusive.

Modalidades de presentación de solicitudes:

• Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro

ANEXO I, en galego

ANEXO I, en castelán

Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital ademais deberá achegar á sede electrónica o anexo bis dixitalizado.

• Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada,  presencialmente no centro. Tedes para descargar e imprimir o anexo nos documentos adxuntos.

A directora.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS: CONCILIA ENTROIDO.

Estimadas familias:

O Concello de Santiago pon en marcha o "Concilia Entroido".  Prazo de inscrición e matrícula entre os días 15 a 19 de xaneiro de 2024,  ambos dous incluídos.

No ficheiro adxunto recóllese toda a información: destinatarios, prazos, horarios, inscrición...

A dirección.

INFORMACIÓN CAMPAÑA SOLIDARIA DE XOGUETES.

Estimadas familias:

A Asociación Saramago xa veu recoller os xoguetes que donáchedes e que en breve, tras a súa limpeza, desinfección e envoltorio,  serán entregados aos nenos e nenas que así o precisen. Queremos agradecer a vosa participación nesta iniciativa solidaria.

SUXESTIÓNS LECTORAS.

CLICA AQUÍ PARA ACCEDER

FELICITACIÓN DE NADAL.

A comunidade educativa do CEIP Ramón Cabanillas deséxavos que pasedes unhas boas festas e que teñades un feliz 2024.

CLICA AQUI OU NA IMAXE PARA ACCEDER AO CONTIDO.

CHARLA PARA O ALUMNADO DE SEXTO: COIDADOSAMENTE

O alumnado de sexto, coa actividade financiada pola ANPA, tivo unha charla que levou por título: MOCHILAS COIDADOSAMENTE, sobre afectividade e educación sexual. Á volta de vacacións cada aula levara para a casa unha mochila con libros sobre este tema.

ACTIVIDADE EDUCACIÓN VIAL 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado de 4º de Educación Primaria realizou unha actividade de Educación Vial que rematou cunha visita ás instalacións da policía.

25 DE NOVEMBRO. DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

I XORNADAS SOBRE CIENCIA NO CEIP RAMÓN CABANILLAS.

Hoxe deron comezo no colexio as I Xornadas sobre Ciencia onde os máis maiores a través de diferentes experimentos achegan a ciencia aos máis cativos do colexio.

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO, SAMAÍN E HALLOWEEN.

Estimadas familias:

O seguinte vídeo é un resumo do día da celebración do Samaín, Magosto e Halloween. O noso agradecemento a ANPA pola súa colaboración e a todos e a todas os que durante esa mañá estiveron asándonos as castañas que degustamos e que estaban moi sabedoras.

clica na imaxe para ver o vídeo

BODEGÓNS DE OUTONO NO CEIP RAMÓN CABANILLAS.

Estimadas familias:

Aquí vos deixamos unha mostra dos bodegóns que realizamos coa recolleita de produtos que vós nos trouxéchedes ao centro.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

APERTURA DA BIBLIOTECA : XVIII XORNADAS PASÁMOLO DE MEDO NO SAMAÍN.

Por fin chegou o día!!! A biblioteca abríu as súas portas e non podía ser mellor ocasión cunha semana de contacontos aproveitando a chegada do SAMAÍN. Quedan inauguradas as XVIII Xornadas PASÁMOLO DE MEDO NO SAMAÍN. Aquí os primeiros contacontos.

FAMILIAS: ACTUALIZACIÓN DE DATOS.

Estimadas familias:

Tedes a vosa disposición na web(como arquivo adxunto) ou no centro o impreso para a actualización de datos por se algunha familia cambiou teléfonos, enderezos, conectividade...De ser así por favor cubrídeo e entregádeo no colexio.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS. REUNIÓNS INICIO DE CURSO

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DE 5º E 6º: EDIXGAL

Estimadas familias:

Nos arquivos adxuntos tedes toda a información sobre o programa EDIXGAL . Programa destinado ao alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria.

clica na imaxe para acceder ao documento.