Benvida

ACTUALIDADE    DO    CENTRO

Receitas de Nadal by 4ºB

3:43 minutes (3.4 MB)

Receitas para o Nadal escollidas pola aula de 4ºB.

OBRADOIRO DE ORIGAMI

Obradoiro de Origami para o alumnado de 2º impartido por Megumi Shiozawa, presidenta da Casa Galicia-Xapón.

PROGRAMA MUNICIPAL DE CONCILIACIÓN NADAL 2018

Aberto ata o venres 30 de novembro o prazo de matrícula no Programa  Municipal de Conciliación para o Nadal 2018.

MAIS INFORMACIÓN

PASÁMOLO DE MEDO (IV)

E seguimos coas nosas lecturas... Hoxe: "Drácula" contado por Noa Fernández e Catuxa, de quinto A.

SAÍDA DIDÁCTICA

Saída ao Auditorio de Galicia do alumnado de 3º e 4º de primaria para asistir á adaptación da obra que leron nas aulas "O Espantallo Amigo"  de Neira Vilas por parte de "Os Quinquilláns"

Halloween by 5ºA

8:34 minutes (7.84 MB)

5ºA fálanos da orixe de Halloween e como se celebra en distintos países.

PASÁMOLO DE MEDO (III)

Terceiro mércores de terrorrr na bibliotecaaaaa. Hoxe Adriana, Ánxela e Sara de quinto B leron: "Corre, corre Cabaciña".

14 - novembro (mércores ) -Remata o prazo de presentación de candidaturas

11/12/2018 10:13
11/15/2018 10:13
Europe/Madrid

Atendendo ao calendario de eleccións para a renovación parcial do Consello Escolar do centro, aprobado pola Xunta Electoral, o vindeiro mércores ( día 14 de Novembro de 2018) remata o prazo de presentación de candidaturas, polo que os membros da comunidade educativa que o desexen poden entregar a súa canadidatura na Dirección do Centro.

EXPOSICIÓN OUTONO

Dende o Centro queremos celebrar a chegada do outono cunha exposición (ler máis)