Benvida

ACTUALIDADE    DO    CENTRO

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021/2022

MÁIS INFORMACIÓN  E CALENDARIO DO PROCESO DE  ESCOLARIZACIÓN
PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN:
PUBLICADAS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO CON DATA 11/05/2021. A súa consulta polas familias só se poderá realizar de forma:

a) Presencial: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

b) Non presencial: única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre

RADIO FURELO. SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Os nenos e nenas de 4 anos A recítando un cachiño da poesía de Rosalía "Parece unha Rosa"

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2021

XELA ARIAS. BIOGRAFÍA ED. INFANTIL

XELA ARIAS. BIOGRAFÍA ED. PRIMARIA

QUIZ INFANTIL   QUIZ PRIMARIA

EDUCACIÓN VIAL

Entrega de agasallos ao alumnado de 6º de primaria pola súa participación na campaña de seguridade vial organizada pola Policía Local de Santiago, da que recibiron  unhas charlas didácticas no noso Centro.

AVISO FAMILIAS 2º, 3º e 4º PRIMARIA

Atención ás familias participantes no Proxecto ELISA!

A segunda etapa do ELISA está en marcha, e require da vosa colaboración:

O equipo ELISA préganos seguir participando cubrindo o cuestionario que se atopa en: https://underisk.gal/t/elisa/gal/test

As familias participantes reciben instrucións específicas por e-mail.

Pode acceder a toda a información sobre o proxecto vía facebook: www.facebook.com/proxectoELISA/

RADIO FURELO. 6º INFANTIL B

O 2 de maio é o "Día Internacional contra o Acoso Escolar", unha data que nos lembra a aula de 5 anos B.

CHARLA

Hoxe as rapazas e rapaces do 3º curso tivemos unha charla coa autora do libro "OS MINIMORTOS" Ledicia Costas.

RADIO FURELO. 6º INFANTIL A

Na emisión do 26 de abril a clase de 5 anos A fálanos do polbo, unha especie que investigaron no proxecto sobre os  animais.

CONCURSO

Desde a Federación de ANPAS Compostela infórmannos que un ano máis teñen posto en marcha o 3º Concurso de Fotografías pola Igualdade.

Máis información clicando na imaxe.