Benvida

Debuxo de Paula Noya
ACTUALIDADE    DO    CENTRO

AXENDA ESCOLAR

Non merquen a axenda escolar para o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de primaria xa que será proporcionada polo Centro.

PERÍODO ADAPTACIÓN INFANTIL

Os días 10 e 11 de Setembro farase un pequeno período de adaptación para os nenos/as de 4 e 5 anos para explicarlles os hábitos de hixiene, distanciamento social, rutinas de traballo, xogo, normas de principio de curso, entradas, saídas...

Máis información sobre as quendas de 4 e 5 anos

Máis información sobre as quendas de 3 anos

CALENDARIO ESCOLAR

Publicado no DOG o calendario escolar para o curso 2020/2021

No 2º ciclo de educación infantil, na educación primaria e na educación especial, a impartición efectiva de clases realizarase do día 10 de setembro de 2020 ao 22 de xuño de 2021, ambos inclusive.

WEB CONSELLERÍA

RECOLLIDA VALES E FONDOLIBROS

A partir do mércores, 8 de xullo, poden recoller os VALES das axudas de material escolar de 1º a 6º e os VALES para libros de texto de 1º e 2º de primaria  os/as solicitantes que teñen dereito aos mesmos, preferentemente en horario de 10 a 13.

Publicadas as listas provisionais de admisión do Programa Fondo Solidario de Libros de Texto de 3º e 4º de primaria.

Publicadas as listas definitivas de admisión do Programa Fondo Solidario de Libros de Texto de 3º e 4º de primaria.

Información importante.

MATERIAL INFANTIL

RELACIÓN DE MATERIAL ESCOLAR PARA EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 2020/2021

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020/2021

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/2021

Nota: os libros de préstamo de 3º de primaria do programa Fondo Libros cumpriron os 6 anos de vixencia establecidos polo que se procedeu á súa renovación. Para o curso 2020/21 recibirán en 3º gratuitamente os libros que lles correspondan segundo a solicitude realizada no Programa  de Fondo Solidario de Libros de Texto, lembramos que o prazo remata o día 19 de xuño.

AXUDAS COMEDOR, MATERIAL ESCOLAR E ACT. EXTRAESCOLARES

O Boletín Oficial da Provincia (BOP) publica este luns a convocatoria de becas de comedor, adquisición de material escolar e actividades extraescolares para o alumnado dos centros docentes públicos e concertados sostidos con fondos públicos de educación infantil (2º ciclo) e de educación primaria obrigatoria para o curso 2020/2021. Polo tanto, a partir deste martes, 30 de xuño, ábrese un prazo de 15 días hábiles para presentar as solicitudes.

Máis información

MATRÍCULA COMEDOR E MADRUGADORES

Aberto do 30 de xuño ao 14 de xullo o prazo para solicitar o servizo de comedor e madrugadores do curso 2020/2021

Máis información

GALICIA NO CINE

FEITO CO PROGRAMA SCRATCH

SUXERENCIAS DE LECTURA PARA O VERÁN

Pica na imaxe e accede ao blog da Biblio onde atoparás interesantes libros para ler neste verán.

RECOLLIDA HISTORIAIS 6º PRIMARIA

As titoras de 6º faranlles entrega dos historiais académicos de educación primaria o día 29 de xuño en horario de 10 a 12 (6ºA) e 12 a 14 (6ºB). Os pais/nais, titores/as legais que non poidan vir ese día poderán recoller dita documentación en secretaría en horario de 9 a 14.

RECOLLIDA E DEVOLUCIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

AVISO IMPORTANTE

Información das datas e quendas para a devolución e recollida do material escolar. Asimesmo, nese mesmo día, poderase tramitar a solicitude de uso ou renovación do servizo de transporte escolar para o curso 2020/2021.

Tamén se entregarán libros e mochilas viaxeiras pendentes de devolución da Biblio.

INFORMACIÓN POR CURSOS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2020/2021

Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21.

Nota informativa: O Centro participará no proxecto de educación  dixital (E-Dixgal) para 5º e 6º no curso 2020/21. O alumnado matriculado neses cursos está excluido da participación no fondo solidario de libros de texto e poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

ENLACE WEB CONSELLERÍA                   ANEXO I          ANEXO II

10 DE XUÑO. EMISIÓN 4 ANOS A

QUÉ CHE GUSTARÍA FACER CANDO VOLVAS AO COLEXIO?

Escoita as respostas da aula de 5º de Infantil A