Benvida

11/12/2018 10:13
11/15/2018 10:13
Europe/Madrid

Atendendo ao calendario de eleccións para a renovación parcial do Consello Escolar do centro, aprobado pola Xunta Electoral, o vindeiro mércores ( día 14 de Novembro de 2018) remata o prazo de presentación de candidaturas, polo que os membros da comunidade educativa que o desexen poden entregar a súa canadidatura na Dirección do Centro.

EXPOSICIÓN OUTONO

Dende o Centro queremos celebrar a chegada do outono cunha exposición (ler máis)

FOTOS DA EXPOSICIÓN

MARATÓN DE TRADICIÓN ORAL

O alumnado de 6º de primaria participou no "VI Maratón de Tradición Oral" organizado pola Biblioteca Pública Ánxel Casal de Santiago.

PASÁMOLO DE MEDO (II)

Continuando coas nosas lecturas de terror hoxe escoitamos na biblioteca "Os seis barbudos" contado por Marta, Xana, Iria e Lía de cuarto A.

HALLOWEEN 2018

The witches' brew going through the classrooms.

"A Lenda de Aldara" by 5ºB

3:28 minutes (3.17 MB)

A clase de 5ºB cóntanos a "Lenda de Aldara" do Castelo de Doiras.

TRABALLAMOS CO MILLO

...e realizamos distintas tarefas.

PASÁMOLO DE MEDO (I)

Primeiras lecturas terroríficas na biblioteca, hoxe 31 de outubro, Aldara, Julia e Clara de 4ºA leron "Rufus" e Antía e Irene de 4ºB "El tesoro perdido de la cueva del dragón".

O próximo mércores...máis.