Semana das Letras Galegas

• Como se orienta un robot no espazo? Como mide as distancias? Como pode “ver” os obstáculos que lle rodean? Como fai para poder evitalos? Atoparás a resposta a estas e a moitas outras cuestións en obradoirobot, un obradoiro sobre robótica móbil no que poderás guiar, xunto cos teus compañeiros e compañeiras, un robot usando únicamente a información que el mesmo recolle do seu contorno. Paréceche fácil? 8 de xuño. Alumnado de 3º Ciclo.

• Contacontos. Raquel Queizás. 15 de maio. Alumnado de 2º ciclo. Aula de video.

• Caramuxo Teatro. 16 de maio. Todo o alumnado. Salón de actos.

• Anxo Moure. Contos solidarios.  15 de maio. Alumnado de infantil. Biblioteca.

• Conferencia: "Por que arde Galicia?." Álvaro Garcia Ortíz. Fiscal de Medioambiente de Galicia. 9 de maio. Alumnado de 3º ciclo. Salón de actos.

• Contacontos: Contamos historias. Todo o alumnado do centro conta historias.

• Actividade de papiroflexia. 8 e 9 de maio. Alumnado de 3º ciclo.  8 de maio alumnado de 3º de EP.