Semana das Letras Galegas 11

Como todos os anos, celebramos o Día das Letras Galegas. Este ano adicaremos dous días á celebración.

• 16 DE MAIO. ALUMNADO DE EI.

• Hoxe, os nenos de Educación Infantil fixemos unha pequena xuntanza para celebrar o Día das Letras Galegas compartindo cancións. Escoitamos aos máis pequenos interpretando “A margarida branca”, aos de 4 anos con “A serra serriña” e aos de 5 con “Paco Papán” e “Lobo Feroz” para rematar todos xuntos co “Pirimpinpín”; ademáis dalgunha outra sorpresa musical...
  • 18 DE MAIO. ALUMNADO DE 1º, 2º E 3º EP.

O programa será o seguinte:
  • Comenzará o alumnado de 2º B representando a obra de teatro: “A Primavera”.

• 1º A interpreta a canción “Dime que fixeches” e o recitado orixinal “Os disparates”.

• Alumnado de 1º B nos trae unha pequena representación de Dora Vázquez "Don Rato busca un obreiro".

• 1º B acompañados por Daniel Madison cos versos de Lois Pereiro e da música de Schumann, fan unha pequena homaxe ao autor a quen se lle adica o Día das Letras Galegas.

• 1º A e 1º B cantan xuntos “A serra, serriña”.

• 2º C representan a obra de teatro: “Festa no xardín” de Emilio González Legazpi, introducida pola audición coreografiada do Allegro da “Primavera” de Vivaldi.

• 1º C fai un recitado de poemas de Antonio García Teijeiro e logo interpretan a cantiga popular “A Carolina”.

• 2º B e 2º A encárganse da despedida interpretando outra canción popular  “O lambonciño”.

• 18 DE MAIO. ALUMNADO DE 4º, 5º E 6º EP ás 12:00h.

O programa será o seguinte:
  • TEATRO: "A tronada" de 3º B

• Actuación do Mago Diego de 6ºB

• TEATRO: "Adelina tomá café" de 5º B.

• RAP. Alumnos de 6º.