Digital Week

Complexo Xuvenil As Mariñas en Bergondo

É un programa formativo que se desenvolve durante o curso escolar nun centro residencial en réxime de internado onde se estimulará a práctica do idioma e a sua utilización en contextos comunicativos diversificados e enfocados cara á mellora da comunicación oral a través de actividades dixitais, co apoio de profesorado nativo en lingua inglesa co obxectivo da mellora da competencia en lingua inglesa a través de actividades dixitais, así como actividades complementarias que promovan a actividade física e a socialización.
O programa procurará a inmersión en lingua inglesa do alumnado de xeito que lle permita desenvolver nunha contorna real a sua comunicación mediante actividades do ámbito dixital.

• 9 a 15 de outubro. Alumnado de 6º de EP.