Consello Escolar 2021

Renovación Parcial do Consello Escolar. 21-22
Eleccións ao Consello Escolar

24/11/2021. Acordos da Xunta Electoral. Proclamación de candidatos

De acordo co establecido nos artigos 31º e 51º do Decreto 92/1988, do 28  de abril (DOG do 29), quedaron proclamados como candidatos elixidos para formar o Consello Escolar do Centro os seguintes representantes:

Votos
1. Lapido Silva, María Isabel   12
2. Gándara Pumar, Denís    4
  Suplentes
1. Sánchez Cerrillo, Nekane    1
1. Teresa Neira González   25
2. Pilar Munín Cajade   20

15/11/2021. Acordos da Xunta Electoral. Candidaturas e mesas

Primeiro
Admítense, proclámanse e publícanse as candidaturas presentadas desde os distintos sectores segundo se indica seguidamente:

1. Gándara Pumar, Denís
2. Lapido Silva, María Isabel
3. Sánchez Cerrillo, Nekane
1. Pilar Munín Cajade
2. Teresa Neira González

Segundo
Unha vez efectuadas as correccións oportunas, apróbanse e publícanse definitivamente os distintos censos electorais.

15/11/2021. Acordos da Xunta Electoral. Candidaturas e mesas

Primeiro

1. Gándara Pumar, Denís
2. Lapido Silva, María Isabel
3. Sánchez Cerrillo, Nekane
1. Pilar Munín Cajade
2. Teresa Neira González

Segundo

Terceiro
Apróbanse os modelos de papeletas e sobres de votación. Nas papeletas figurará a relación alfabética dos nomes dos candidatos ou candidatas a sinalar cunha única cruz no acto da votación. Os sobres serán todos iguais, en tamaño 12x18 cm.

Cuarto
Realízase o sorteo dos membros que comporán a mesa electoral do sector de nais e pais ou titores cos respectivos suplentes co seguinte resultado:

PRESIDENTE Xosé Manuel Casaleiro Fernández
VOGAL TITULAR 1 González Cabanas, María
VOGAL TITULAR 1 Baleirón Pardavila, Laura María
VOGAL TITULAR 1 Rey Vila, María Jesús
VOGAL TITULAR 1 Blanco Pampín, José Manuel
VOGAL SUPLENTE 1 Bibian Rodríguez, Paula
VOGAL SUPLENTE 2 López Carril, Rosa María
VOGAL SUPLENTE 3 Liñares Mansilla, Jesús Manuel
VOGAL SUPLENTE 4 Iglesias Vázquez, José Ángel
PRESIDENTE Xosé Manuel Casaleiro Fernández
SECRETARIA Mar Blanco Reboredo
VOGAL TITULAR 1 Mirta Noemí Caminos Teperino

02/11/2021. Constitución da Xunta Electoral. Calendario electoral

Constitución da xunta electoral do centro, quedando a mesma estructurada da forma seguinte:

Cargo   Titular
Director do Centro:   Xosé M. Casaleiro Fernández
Unha profesor/a que atuará como secretaria
  María José Mansilla Chao
Nai, pai ou titor legal:   Cristina Neira Veiga
Representante do PAS:   Clara Piñeiro Ave

A Xunta Electoral, unha vez constituída e de acordo coa lexislación vixente, procede a aprobar a publicación das convocatorias dos distintos sectores de representación, así como a publicación dos seus correspondentes censos electorais, e establece o seguinte calendario electoral:

3 de novembro

• Publicación das convocatorias de eleccións nos distintos sectores educativos: profesorado, pais/nais e, se ser o caso, persoal de administración e servizos.
  • Publicación dos censos provisionais dos sectores educativos citados.
  • Envío de escritos ao Concello e a ANPA solicitándolles a designación dos seus representantes.

4 ao 11 de novembro

15 de novembro (2ª reunión da Xunta Electoral)

• Proclamación e posterior publicación de candidaturas por sectores de representación.
  • Aprobación definitiva de censos electorais, unha vez resoltas as posibles reclamacións.
  • Aprobación de modelo de papeletas e sobres dos distintos actos electorais.
  • Remate do prazo de reclamación ao censo.
  • Sorteo público para a designación dos membros das mesas electorais.

15 a 22 de novembro

• Campaña electoral.

23 de novembro.

• Votación profesorado de 10:40 a 12:30h.
  • Votación pais, nais e titores legais do alumnado, de 16:00 a 20:00h.

24 de novembro (3ª reunión da Xunta Electoral).

• Proclamación de candidatos.
  • Traslado de documentación á Xefatura Territorial. (ANEXO I)

25 de novembro

• Convocatoria para a constitución do novo Consello Escolar para o 30 de novembro.

26/10/2021. Sorteo Público: Elección da Xunta Electoral

De conformidade co establecido na Resolución do 20 de setembro de 2021. DOG do 29 de setembro, realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.
A organización e a supervisión do precedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto e integrada por:
director do Centro, un/ha profesor/a, unha Nai, pai ou titor/a ou legal, representante do PAS. Os tres últimos designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988 do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto).

Dito SORTEO público, no que se preverá a designación de membros suplentes, será celebrado o martes día 26 de outubro ás 16:30h no salón de actos.

Resultado do sorteo

Cargo   Titular   Suplente
Director do centro:   Xosé M. Casaleiro Fernández
Unha profesor/a:   María José Mansilla Chao   Pilar Munín Cajade
Nai, pai ou titor legal:   Cristina Neira Veiga   Francisco Cociña Pigueiras
Representante do PAS:   Clara Piñeiro Ave

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar a súa candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instrucións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral do Centro e poderán seguir nesta mesma web.