Teatro en inglés

Face2Face Theatre

The sword in the stone

Estamos no ano 726 e Inglaterra busca desesperadamente un líder. Arthur convértese en Rey cando extrae a mítica espada Excalibur dunha pedra. A partir de entón ten que enfrontarse coa malvada Morgan Lle Fay (a súa medio irmán) que quere arrebatarlle o poder. Doutra banda Gwynevere, a nova esposa de Arthur, sabe onde atopar o famoso Santo Graal que dará vida eterna ao primeiro que o atope. Morgan rapta a Gwynevere e coa axuda dos seus cabaleiros (uns afortunados membros do público) e o mago Merlín, Arthur vaise en procura do Santo Graal. Síguenos nesta desternillante aventura para saber quen o atopará primeiro.

Salón de actos do centro. Alumnado de 4º a 6º de EP

• 7 de maio. 10:45h.

The wild, wild west

O malvado Le rouba o rabaño de ovellas de Johnny, un cowboy bo. Le non pode durmir, pero non sabe contar ovellas. Mentres tanto, Johnny tentará recuperar o seu rabaño, para iso cruzará o deserto coa axuda dun indio. No camiño pasarán unha chea de divertidas aventuras.

Salón de actos do centro. Alumnado de 1º a 3º de EP

• 7 de maio. 09:15h.