OBRAS CON SORPRESA

Comezaron as obras no noso colexio. Amañando o tellado que destrozara o vendaval Klaus atoparon un niño de gaivota con ovos.

Para que no futuro non pase o mesmo imos colocar no tellado un moucho para escorrentalas do colexio.

Tamén estamos ampliando a biblioteca e habilitando un espacio para o comedor escolar.

Mans a obra!!!

parecene moy ben a

parecene moy ben a creacion dun novo comedor escolar para os nenos,pero como pai que son dun deles non vexo moy loxico que se lles dea de comer unhas comidas de catering ,posto que aparte de ser pai teño a profesion de cocinheiro e penso que e mellor unha comida feita por alguen que sabe o que lles pode gostar os nenos que non conidas xa elaboradas e que tan so ai que quentar ,pois para iso o mellor e facerlles unha ludoteca mais grande e comprar microondas para quentar as comidas .