A NOSA PARTICIPACIÓN NO "REGUEIFANDO"

No mes de marzo o alumnado de 5º e 6º EP do CEIP Xuvencos, participou no REGUEIFANDO, unha iniciativa colectiva sobre poesía oral popular improvisada na que varios centros educativos de Galicia se animaron a crear coplas encadeadas sobre a propia contorna e a lingua galega.

Este foi o vídeo que encadeamos coas coplas do CEIP de Ortigueira e que preparamos nun proceso de creación, reflexión e valoración sobre o patrimonio material e inmaterial e en xeral da cultura popular.

Música: A danza (Eva Castiñeira e Florencio o cego dos

Vilares)

Letra: alumnado CEIP Xuvencos

1. Nesta terra que habitamos

a nosa lingua non cala

o galego sen fronteiras

para amar a nosa fala

2. Somos do CEIP Xuvencos

Temos Cameixa e o Regueiro

Boborás, o Carballiño

tamén Pazos de Arenteiro

3. A imaxinación non falta

nós xogando a fartar

vendo os nosos grafitis

non quereredes marchar...

(Redacción do texto: profe Patricia,

titora de 6º ED. Primaria)

Na eira e na lareira

Onte, grazas ao Consorcio Editorial Galego, e da man da "Xanela do Maxín" tivemos a sorte de desfrutar deste magnífico espectáculo en dúas quendas.

Primeiro fomos o alumnado máis pequeno ( de ED. Infantil a 2º de ED. Primaria) e despois os maiores ( de 3º a 6º de ED. Primaria)

Gustounos moitísimo, tívonos "enganchad@s do comezo ata o fin, e ademais poñendo en valor a importancia da nosa cultura, música e tradicións.

Aquí deixamos unha pequena escolma fotográfica da actividade de onte:

CANCIÓNS NOVAS PARA A ASAMBLEA EN PRIMAVERA

Onte comezou a Primavera, con este cambio de estación , tamén cambiamos algunhas das nosas cancións para as "rutinas" da Asamblea .

Así a partir de hoxe:

A PRIMAVERA