rosalía

DÍA DE ROSALÍA NA CLASE DE 1º de ED. Primaria

No día de Rosalía de Castro,  o alumnado de 1° de Primaria do CEIP Xuvencos de Boborás, queremos facer unha homenaxe a esta  grande escritora.

Ensaiaron, prepararon os seus textos e baixaron a Radio Xuve a facer a gravación, acompañados pola súa titora, a profe M Luz.

Editado polo profe Javi, aquí tedes o resultado:

23F: DÍA DE ROSALÍA

O pasado xoves día 23 conmemorouse o aniversario do nacemento da poetisa, tamén coñecido como o DÍA DE ROSALÍA .

No centro, ademais do traballo de aula quixemos levar os poemas da autora a todos os recunchos.

Así: algunhas aulas escribiron poemas da autora nas fiestras de Radio Xuve, ou da Biblioteca Escolar e outras aulas o que fixeron foi plasmar e papel ou cartolina os seus poemas e colgalos das árbores, ou dalgún lugar do noso patio para compartilos.

Foi unha actividade de traballo en equipo, que fomentou a creatividade do alumnado ao mesmo que conmemoramos a esta figura tan importante da literatura galega.

Acó vos deixamos unhas poucas fotografías do proceso:

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O vindeiro xoves 25 de febreiro celebraremos o DÍA DE ROSALÍA cun concerto didáctico, no que estarán SÉRGIO TANNUS e MARTA BRAVO,  en colaboración con outros centros da contorna.