infancia

20 de novembro: día internacional da infancia.

Baixo o lema " pola inclusión de todos os nenos e nenas" a ONU reivindica así o día internacional da infancia.

Dende Unicef comparten este vídeo: "Un so equipo polos dereitos da infancia"

Compartímosvos tamén este vídeo sobre os dereitos da infancia:

O 20 de novembro de 1989 conseguiuse a aprobación da Convención dos dereitos do neno na ONU.

É por iso que todos os 20 de novembro se conmemora esta aprobación.

Dende o equipo de  biblioteca e en colaboración co equipo de Convivencia propuxemos o visionado, dependendo das idades, de curtas ou pequenos documentais para concienciar.

Estas 2 cancións tan divertidas para os  máis pequenos:

Ou este outro elaborado por UNICEF para os maiores:

Tamén vos queda aquí o enlace a unhas actividades relacionadas coa temática que elaborou UNICEF , premede AQUÍ.

Un PDF de Pocoyo y los derechos de la infancia e outro PDF dos dereitos do neno en galego.

20 de novembro: día internacional da infancia.

Dende Unicef comparten este vídeo: "Un so equipo polos dereitos da infancia"

Compartímosvos tamén este vídeo sobre os dereitos da infancia:

É por iso que todos os 20 de novembro se conmemora esta aprobación.

Estas 2 cancións tan divertidas para os  máis pequenos:

20 DE NOVEMBRO: DÍA MUNDIAL DA INFANCIA

É por iso que todos os 20 de novembro se conmemora esta aprobación.

Estas 2 cancións tan divertidas para os pequenos:

20 DE NOVEMBRO.

Co gallo da conmemoración do día de hoxe 20 DE NOVEMBRO.

Ademais do visionado de cancións e pequenos documentais e o traballo de cada unha das aulas.

A nivel de centro, colocamos o tronco dunha árbore ao lado da entrada da nosa biblioteca escolar, para que cada un dos alumnos e alumnas do cole escribise unha palabra ou pequena oración ou frase que para eles simbolizase que é ser un neno ou unha nena, ou algo que lles guste, algún dos seus dereitos...

E aquí vos queda a progresión que tivo a nosa árbore nestes días. Moitas grazas a todo o alunmado por axudarnos a encher a nosa árbore de folllas de moitas cores.

20 DE NOVEMBRO: DÍA DOS DEREITOS DO NENO E A NENA.

É por iso que todos os 20 de novembro se conmemora esta aprobación.

Dende a biblioteca e en colaboración co equipo de Convivencia propuxemos o visionado, dependendo das idades, de curtas ou pequenos documentais para concienciar.

Esta canción tan divertida para os pequenos:

20 DE NOVEMBRO: DÍA UNIVERSAL DO NENO

O 20 de novembro de 1989 conseguiuse a aprobación da Convención dos dereitos do neno na ONU.

É por iso que todos os 20 de novembro se conmemora esta aprobación.

Esta canción tan divertida para os pequenos:

Ou este outro elaborado por UNICEF para os maiores:

Tamén vos queda aquí o enlace a unhas actividades relacionadas coa temática que elaborou UNICEF , premede AQUÍ.

Un PDF de Pocoyo y los derechos de la infancia e outro PDF dos dereitos do neno en galego.