Proxectos

CURTAMETRAXE: "O CASCABEL DA GATA"

Neste curso o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de educación primaria participaron en Nós tamén creamos! do PROXECTA, co conto "O cascabel da gata", de OQO.

Foi un traballo arduo e moi enriquecedor para todo o alumnado, onde aprendemos moitas cousas sobre fotografía, luces, montaxe, etc.

No seguinte video podedes ver a curtametraxe:

E neste video o making off (cómo se fixo):

Proxecto de fomento do galego 2014/2015

Este curso solicitaremos de novo a participación no proxecto de fomento do uso do galego que convoca a Secretaría Xeral de política lingüística, a pesar de que cada cada vez

Proxecto de fomento do galego 2013/2014

Descarga o proxecto de galego

Este curso tamén solicitaremos participar no proxecto de fomento do uso do galego que convoca a Secretaría Xeral de política lingüística, a pesar de que cada cada vez son máis pequenos os orzamentos.

Intentaremos que o proxecto teña a calidade de hai dous anos, onde acadou a máxima puntuación de entre todos os centros de primaria de Galicia, sendo o único que superou os 22 puntos de calificación.

Preme na imaxe para ver o proxecto (só autorizados)

Proxecto de fomento do galego 2012

Descarga o proxecto de galegoO proxecto de fomento do galego do curso 2011/2012 do noso centro acadou a máxima puntuación de entre todos os centros de primaria de Galicia, sendo o único que superou os 22 puntos de calificación.

A contía que nos concederon para o desenvolvemento do mesmo foi de 1250 euros que aínda que é moi inferior ao concedido en anos anteriores, supón para o noso centro unha axuda moi importante nestes tempos de crise.

Parabéns para toda a comunidade educativa!!

Preme na imaxe para ver o proxecto (só autorizados)

Ligazón ás axudas concedidas.

Enquisa sobre o emprego do galego

Desde o EDL do colexio elaboramos unha enquisa para actualizar os datos da situación lingüística do noso centro.

Preme na seguinte ligazón para  cumprimentar o formulario

Preme para descargar a enquisa en pdf

Preme para ver os resultados da enquisa

Proxecto de fomento do galego curso 2008/2009

Este ano participamos no proxecto de fomento do uso do galego nos centros, para o cal recibimos unha dotación económica de 600 euros que nos irán ingresando ao longo deste curso.
 Se queredes ver o proxecto podédelo descargar na seguinte ligazón

Responsable

Desde o curso 2008/09 o coordinador do Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística é a mestra María Sánchez Seco