RADIO NA BIBLIO CON IAGO GORDILLO

Este xoves día 4 comezamos coa formación sobre radio con Iago Gordillo ( gustouno tanto o curso pasado que este ano repetimos formador)

Desta volta a formación vai dirixida ao alumnado de de ED. Primaria ( para establecer os primeiros pasos autonomamente na radio) e para o alumnado de  de ED. Primaria (máis autónomo pero coa necesidade de ampliar a súa formación e coñecementos)

Como primeiro paso ambas clases fixeron unha videoconferencia con Iago  , para que lles explicase conceptos básicos, testease os seus coñecementos e sobre todo coñecerse.

A próxima semana, o venres día 12, Iago virá ao noso cole para traballar con estas dúas clases e ver como foi a "tarefa" que lles deixou para ese día.

Aquí vos deixamos algunhas fotos do momento da videoconferencia: