Complementarias

Actividades 1º trimestre. Curso 2022 - 2023.

ROTEIRO DOS SOUTOS

Este venres, 28 de maio, decidimos coller as mochilas e botarnos ao monte polo roteiro dos Soutos.

Un precioso paseo no que percorremos un pedaciño da Vía Kunig e voltamos merendar á vila. Bueno, un pedaciño... os maiores case chegamos a Pedrafita !!

Á volta, esperábannos uns riquísimos boliños xentileza da Panadería Ricardo, á que dende aquí lle mandamos o noso agradecemento.

O noso encargado da limpeza dos montes, Carlos, voltou cunha bolsa chea de lixo que depositou nun contenedor da vila. Bo traballo, Carlos !!

CERTAME DE DEBUXO E NARRATIVA DAS LETRAS GALEGAS - BIBLIOTECA DE AS NOGAIS

O pasado venres, 7 de maio, aproveitando que tiñamos que entregar os nosos traballos para o Certame de Debuxo e Narrativa do Día das Letras Galegas convocado pola Biblioteca de As Nogais, fixemos unha pequena excursionciña pola vila quenos encantou a tod@s.

O Concello, dan man do seu alcalde, concelleir@s, e resto de traballadores, invitounos a coñecer o seu edificio, e mesmo nos deixaron presidir o pleno de recollida dos nosos traballos, dirixidos pola nova alcaldesa provisional, a nosa compañeira María.

Cando rematou o "pleno", aproveitamos o día para merendar e xogar un pouquiño no parque da vila. Pasámolo xenial !!

DÍA DA NAI

Durante esta semana, as nenas e nenos do cole estiveron a preparar agasallos para festexar o Día da Nai.

Secaron frores, plastificáronas, fixeron marcos, traballaron con goma-eva, envolveron prantas con papel celofán, montaron, desmontaron, subiron, baixaron... É que nai non hai máis que unha.

Aquí deixamos unhas fotiños dos seus traballos.

Ata a próxima !!

TALLER DE TURISMO "DESTINO LUGO"

O alumnado de 4º5º6º ven de participar no Taller de Turismo na Deputación de Lugo que este ano leva por título "DESTINO LUGO".

13 MILLÓNS DE GRAZAS

Ola familias,

informávosvos que no día de hoxe enviamos a recaudación da Carreira Solidaria Save The Children, que ascendeu a 225,82€, grazas ao esforzo de toda a comunidade educativa.

Isto implica que vimos de pagar o tratamento antibiótico e as vacinas de 56 nenas e nenos que estaban irremediablemente condeados a morrer por falta de recursos, así que moitas grazas no nome das 13 millóns de persoas que dependen da axuda humanitaria no mundo.

Pasiño a pasiño faise o camiño.

Apertas e grazas a todos/as pola vosa aportación !!!

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN

Este venres celebramos a Carreira Solidaria a beneficio da ONG SAVE THE CHILDREN, co fin de traballar no cole os valores de solidariedade e axuda aos máis necesitados.

As nenas e nenos de 4º5º6º fixeron unha gran carreira, seguidos de preto pola súa titora:

Oa rapaces de 1º2º3º tampouco se quedaron atrás, completando o circuíto coma auténticos atletas olímpicos:

E os máis pequenos tampouco quixeron ser menos e fixeron unha grande carreira, moi aplaudida polos seus compañeiros e mestres:

CONCURSO DE DEBUXO "MURALLA DE LUGO"

As nenas e nenos do cole participamos nun concurso sobre a Muralla de Lugo. Os pequenos fixemos uns debuxos chulísimos e os maiores uns relatos cortos moi interesantes.
Para poder facer os nosos debuxos, na aula de infantil tivemos que investigar que é unha muralla. Primeiro falamos sobre a Muralla de Lugo e vimos varios vídeos nos que ata a puidemos ver dende o aire. Despois de vela e falar sobre ela tocou vivenciala a través das pezas de construcción que temos na clase, pasámolo moi ben, mirade!

DÍA DO PAI

Esta semana, nos tempos de lecer, as nenas e nenos do cole estiveron preparando unha sorpresa moi especial para celebrar o día do pai.

Moitos parabéns!!!

SEMANA DA PRENSA NA ESCOLA

No cole de As Nogais vimos de traballar coa "Semana da Prensa na Escola".

As nenas e nenos de 4º5º6º len todas as semanas o xornal, e traballan cuestións relacionadas coas novas que seleccionan... e esta semana dun xeito máis especial analizaron a prensa e as distintas seccións que inclúe.

Pola súa parte, na aula de 1º2º3º tamén analizaron as seccións que hai nos xornais e entre todos fixeron un xornal de aula seleccionando unha nova de cada sección. Recortaron e pegaron as novas escollidas e montaron a edición especial "Semana da Prensa do Cole das Nogais." Quedoulles ben chulo !!