Localización, Dependencias, Organigrama, Consello escolar, Profesorado

Representante do Concello: Fernando Rodríguez González

CURSO 2023 - 2024

Titora de Educación Infantil: Sonia Uzquiano Díaz

Titor de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria, Lingua Estranxeira Inglés: José Carlos Pérez López

Titora de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria, Directora: Lucía Basadre Penas

Audición e Linguaxe: Ana María Ballón Marey

Relixión: María del Carmen Aira González

Orientación: Begoña Vidal Rodríguez

COIDAMOS DO NOSO COLE

Esta semana todas as nenas e os nenos do cole estivemos traballando moito para coidar do noso cole... porque nos gusta, porque é chulísimo e porque está rodeado de natureza, que sorte temos!
A clase dos medianos, ben organizados por Ángeles, estiveron recollendo as follas do patio, para que quede moi limpiño e sobre todo para evitar posibles caidas e posibles esbaróns! Encheron 3 sacos enormes, mirade!

NOVOS ESPAZOS DO COLE

Xa chega o outono!! E no cole, notámolo... Os días que chove non podemos saír ó patio, por iso quixemos acondicionar un novo espazo de desfrute para os máis pequenos: O "Recuncho Chill Out".
Nel poderemos relaxarnos e divertirnos na casiña, no espazo alfombrado, a zona de xogos de mesa e a cociniña. Seguro que o pasaremos xenial, mirade! (aínda temos que pintalo ó noso gusto, jeje...)

Cómo chegar?

O noso centro consta das seguintes dependencias:

Planta baixa: Aula de infantil có baño incorporado, aula de primer ciclo, dirección, sala de mestres, cociña, comedor-salón de actos,ximnasio cun pequeno baño e almacén e os baños dos nenos e das nenas.