slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Atención ao público

Atención telefónica: de luns a xoves de 11:30 a 12:45.

Atención presencial: cita previa acordada co/a mestre/a en cuestión.

Prégase o emprego, sempre que sexa posible, da aplicación de mensaxería corporativa ABALAR.

Matricúlate con nós: PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

¡¡¡NO CEIP DAS NOGAIS AGARDAMOS POR VÓS!!!

DO 1 AO 20 DE MARZO está aberto o prazo de admisión para todas aquelas familias que desexedes matricular aos vosos nenos ou nenas no noso centro. Para iso podedes:

a) Tramitar a solicitude de xeito telemático a través da aplicación admisionalumnado.

b) Cumplimentar, manual ou informáticamente, o Anexo I - Reserva de praza e presentalo no centro.

ENTROIDO 2024

Novembro: mes da ciencia

Para rematar este mes de novembro, mañá luns 27 achegarémonos á Casa do Maior, onde a través da Furgoteca coñeceremos a Sergio Castro e aos seus experimentos abracadabrantes.

Toda a comunidade educativa está convidada.

Furgoteca

Mañá vén a Furgoteca ao cole!!!!

Paula, a bibliotecaria, virá acompañada da escritora Alba Carballal. Estarán con nós de 12:00 a 13:00 e será unha actividade aberta ao público, polo que os que queirades achegarvos ao centro, podedes facelo no horario da actividade.

MESES DE OUTUBRO A MAIO

Xormada partida:

MESES DE SETEMBRO E XUÑO

Xormada continua:

CURSO 2023 - 2024

Titora de Educación Infantil: Sonia Uzquiano Díaz

Titor de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria, Lingua Estranxeira Inglés: José Carlos Pérez López

Titora de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria, Directora: Lucía Basadre Penas

Audición e Linguaxe: Ana María Ballón Marey

Relixión: María del Carmen Aira González

Orientación: Begoña Vidal Rodríguez

Fin de curso 2022 - 2023: Orla

Revista escolar: Pena de Airelas Nº 45

Compartimos con vós o número 45 da revista escolar "Pena de Airelas". Esta é a publicación correspondente ao curso escolar 2022-2023 no CEIP das Nogais.

Nesta ocasión quixemos facer un resumo ilustrado deste curso tan estupendo que vimos de rematar. Agardamos que vos guste!

PENA DE AIRELAS Nº 45

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Prazo de solicitude: do 20/5/2023 ao 21/6/2023, incluídos.

Lexislación de referencia: ORDE do 10 de maio de 2023 (DOG do 19 de maio)

Procedemento administrativo: ED330B

Formas de presentación da solicitude: