PLAN PROXECTA 2016/2017

Durante este curso, o alumnado participou das distintas actividades do plan proxecta que tivo como título "Protexe ós animais". Nestas actividades os alumnos e alumnas aprenderos unha serie de coidados que precisan os animais domésticos, que hai animais en perigo de extinción e xa extintos, e inclulso tuveron a oportunidade de criar vermes de seda no colexio.

Fixeron uns lapbooks sobre distintos animais domésticos, os seus coidados e outros datos de interese.

O Magosto

Os nenos/as do CEIP As Nogais realizaron as seguintes manualidades para decorar o centro para o Magosto, e participaron de diferentes actividades e xogos.

Convocatoria de axudas de libros e material escolar.

Convócanse as axudas do fondo solidario para 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria, as axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º e as axudas para adquirir material escolar destinadas a toda a educación primaria para o curso escolar 2016/17.

Érase unha vez a ópera.

Hoxe viñeron ao colexio dous artistas, Miguel e Andoni, para darnos unha pequena lección de ópera. Estivo xenial!!

Acompañáronnos os colexios de Pedrafita do Cebreiro, Samos, Triacastela, Navia de Suarna e Becerreá. Grazas pola vosa compañia. Grazas ao concello que nos deixou o auditorio

Suspensión das clases por neve

Suspensión das clases por neve o día 15 de xaneiro de 2016.Pódese consultar na páxina "www.edu.xunta.es".

ENTROIDO 2016

DÍA DA PAZ

Manualidade día da Paz

Manualidade día da Paz 2

Día da paz 2016

Carta aos Reis Magos

CARTA REIS MAGOS

COMEZO DAS CLASES

As clases comezarán o día 10 de setembro.

Horario setembro-xuño: 9:30-15:15.

Resto do curso: 9:45-16:45.