Iniciar sesión: Acceso

O resultado do Proxecto de Formación Permanente do Profesorado (PFPP) 2017/2018 é a elaboración, por parte de todo o claustro, das Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia (NOFC) para o CEIP das Nogais. Toda a comunidade educativa ten a obriga de coñecelas e  aquí podedes consultalas.

O martes 18 de decembro visitounos a ilustradora Estefanía Padullés, para presentar o seu libro "A manchas e a raias". No acto estiveron os nenos de As Nogais acompañados polos nenos e nenas do CPI Uxío Novoneira de Pedrafita do Cebreiro. Estefanía explicou como se realiza un libro, o que é unha editorial...pero o mellor de todo e que demostrou as súas habilidades debuxando unha parte do seu conto no chan. Bravo!

Para celebrar o período de vacacións do nadal, o CEIP As Nogais realizou este singular abeto desexándolles os mellores propósitos e desexos para estas e próximas datas. Vémonos no 2019!

O equipo de actividades complementarias e extraescolares diseñou este precioso mural para o tempo de Nadal.

Os nenos e nenas tamén crearon un recuncho coas manualidades e con postais creadadas por eles.

O pasado día 3 de decembro, conmemoramos todos os cursos o día das persoas con discapacidade dende o área de Educación Física con dúas actividades: o goalball e o xogo de busca "o cego e o lazarillo".

Xa temos o bo costume, de por estas datas, acudir ao CPI de San Román de Cervantes, coa finalidade de pasar un bo día entre todos os colexios da comarca dos Ancares (Cervantes, Navia, Pedrafita, Courel e As Nogais) e o bádminton como fío conductor de todo isto.

Un ano máis, Lucía Lombardía organizou as distintas competicións (niveis medio e baixo, tanto en individual coma en parellas). Antón e Jose Antonio xestionaron todos os trámites necesarios para facer posible este encontro (autobús, mutualidades...). O resto contribuímos có noso gran de area. Grazas a todos e todas.

Para conmemorar o día internacional contra a violencia de xénero, o CEIP As Nogais participou, por segundo ano, no proxecto equaliter. Este proxecto creado polo CEIP Aquilino Iglesia Alvariño de Abadín cada ano aumenta a cantidade de centros participantes e a calidade das accións. Nós queremos darlle as grazas a Marta polo seu esforzo como impulsora desta bonita iniciativa a prol de concienciar ás futuras xeracións no eido da igualdade e respeto entre sexos.

O 15 de novembro tivemos a oportunidade de desfrutar da presenza no noso colexio de Íñigo, fillo do famoso Miguel de la Cuadra Salcedo.

Mostrounos un planetario móbil, onde vimos a Terra, o Sol e outros astros da nosa galaxia como antes nunca viramos. Viaxamos o futuro e fixemos moitas máis cousas...

Moitas grazas a Íñigo por vir!

Tags:

O día 5 de novembro, acuidu ao noso centro, Manu. Este rapaz foi o encargado de impartir o programa "Navega con Rumbo", destinado ao alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

A charla foi moi produtiva sobre todos os perigos que existen na rede hoxe en día e dunha serie de recomendacións para facilitar o uso das novas tecnoloxías con criterio.

A celebración da festa do samaín no CEIP As Nogais comezou cunha exposición de froitos de tempada e  a decoración do centro.