Iniciar sesión: Acceso

Coa entrada da nova estación...fixemos un mural na entrada do colexio.

O mércores 22 de maio, Ramón, un axente formador da Garda Civil, visitou aos nenos e nenas de 4º, 5º e 6º coa finalidade de charlar sobre o acoso escolar e os perigos da era dixital na que vivimos.

Unha charla moi interesante e ben plantexada, na que os nenos e nenas descubriron os perigos dun mal uso das tecnoloxías, estratexias a aplicar ante un caso de acoso e sobre todo ao tratar cós compañeiros dun xeito respectuoso e afectivo, sen danalos.

O martes 15 de maio, Mercromina Teatro de Títeres chegou ás Nogais. Unha actuación para nen@s e maiores chamada "a familia unida", donde Ton e o seu teatro puxeron en escena esta obra de creación propia.

Ao final do espectáculo, Ton ensinounos como realiza o seu traballo no teatrillo...onde amosounos moitas sorpresas...

O xoves 10 de maio, aproveitando o bo tempo, o alumnado do colexio realizou unha camiñata polo pobo. Visitaron os diferentes servizos (farmacia, correos, perruquerías, panadarías... etc). A andaina resultou moi divertida e formativa!

O xoves 26 de abril, os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º desprazáronse ata Becerreá para participar nun torneo de tenis de mesa, organizado polo Xogade, xunto cós colexios de Pedrafita, Navia de Suarna, Cervantes e Becerreá.

Os participantes desfrutaron dun día de xogo lúdico, onde amosaron as súas destrezas no tenis de mesa. Ao final do evento entregáronse uns trofeos e xantamos todos xuntos.

O día 23 de abril celebramos o día do libro facendo entre todos un gran libro. Este libro contén os gustos persoais de todo o alumnado.

A segunda parte da actividade "Sementar sementarei", proposta polo GDR do Courel, levouse a cabo o venres día 20 de abril en Folgoso do Courel cunha ampla participación de escolares de concellos próximos.

A primeira actividade consistiu na creación dunha semente "xaponesa" empregando como material a arxila e unha landra.

O mércores 21 de marzo os nenos de 4º, 5º e 6º desprazáronse ata o concello de Bóveda para realizar as actividades nun viveiro propostas polo GDR Ribeira Sacra-O Courel.

A 1º actividade consistiu na construcción dunha pala cunha botella de plástico para plantar unha semente nunha maceta de papel, construida por eles mesmos.

A media mañá recibimos unha bolsa coa merenda.

O luns 19 de marzo recibimos a visita de dous axentes forestais que nos aprenderon a diferenciar sementes e realizamos unha práctica de sementeira. Esperemos ver os cambios nun futuro próximo!

O mércores 14 e o xoves 15 de marzo o CEIP As Nogais e o CPI de Pedrafita do Cebreiro relizaron dúas actividades de maneira conxunta.

O mércores 14 de marzo no colexio de As Nogais recibimos a visita do mago Jacobo, donde durante unha hora realizou diferentes trucos coa colaboración de grandes e pequenos. Para rematar realizou figuras con globos a todos os asistentes.