slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

FONDO SOLIDARIO. AXUDA PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO

FONDO SOLIDARIO. AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. AXUDA PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2022/2023

• Normativa: orde do 29 de abril de 2022 (DOG 18/05/2022)
  • Prazo de presentación de solicitudes: 19 de maio ata 22 de xuño de 2022 (ambos incluídos)
  • Lugar de presentación: na secretaría do centro ou por vía electrónica empregando os formularios normalizados dispoñibles na aplicación Fondolibros, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

Aquí vos deixamos o enlace.

FESTIVAL FIN DE CURSO

CIENCIA KIDS 360º - FULLDOME SPACE

Ideas Sistema Solar 3D – Imagenes Educativas

No día de hoxe, disfrutamos da experiencia da ciencia en 3D, en formato FullDome.

É un sistema que consiste na proxección, con deformación xeodésica dentro dunha estructura de domo, que ofrece a sensación de inmersión.

Aprendimos os diferentes planetas e polos a través de películas e documentales, tanto para Infantil como para Educación Primaria.

Que ben o pasamos e canto aprendimos!

EXCURSIÓN FIN DE CURSO

Érase una vez...San Clodio Mágico - Galicia con niños | GALICIA MÁXICA

Que mellor maneira de ir rematando o curso que unha saída a coñecer novos lugares e pasalo ben?

Eso fixeron os alumnos do Ceip As Nogais este pasado xoves; visitando Avifauna e o pobo das formigas en San Clodio (Outeiro de Rei).

Aquí vos deixamos unhas imaxes para que tamén disfrutedes con nós.

17 DE MAIO, DÍA DAS LETRAS GALEGAS

La Xunta, sobre Delgado Gurriarán: "Fue un representante de los exiliados  por voluntad propia"

Hoxe adicamos o día das letras galegas a Florencio Manuel Delgado, nacido en Ourense o 27 de agosto de 1903 e finado o 14 de maio de 1987 en California. Foi un escritor español en lingua galega.  No ano 1933 ingresou no Partido Galeguista, loitando a prol da lingua.

Aquí vos deixamos como traballou o alumnado neste día.

VÍA KÜNIG

Vía Künig - Camino de Santiago

Coa axuda e colaboración do concello, o venres día 13, saímos de camiñata a facer o segundo tramo da Vía Künig. Foi un tramo dun 6 km aproximadamente, dende Castelo ata As Nogais.

Contamos cun autobús para o traslado do alumnado e profesorado ata o punto de saída, así como cun vehículo de acompañamento por se houbese algún percance, que por sorte, non tivemos.

Fixemos unha breve parada para unha boa merenda, mentres disfrutabamos da bonita paisaxe.

Foi un día distinto e ben divertido.

Aquí vos adxuntamos imaxes de dita experiencia.

CELEBRAMOS OS MAIOS

XOGADE

Xogade - Xogade

No día de hoxe, os alumnos de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria foron a representar ao noso centro a Becerreá, onde disputaron unha competición de pin- pon.

E como xa todos sabemos, o importante non é gañar, se non participar. E que ben o fixeron!

LECTURA INTERACTIVA

SESIÓN DE CONTACONTOS

Entre Nubes y Cuentos- Ana Meilán

No día hoxe tivemos a visita da gran escritora, Ana Meilán.

Estivo connoso ao longo de toda mañá, contándonos moitas historias, relatándonos algúns dos seus valorados contos infantiles e facendo diferentes e entretidas actividades con todos os alumnos.

Foi unha mañá moi divertida! Está de máis dicir que os nenos o pasaron xenial!

Amosámosvos algunhas das fotos.