Animación á lectura

Mes da ciencia en galego nas bibliotecas

Ola familias!

Durante o mes de novembro estivemos celebrando o mes das ciencias en galego coa axuda de Blue Bot, o noso robot, que nos acompañou polas diferentes rutas do camiño de Santiago. O alumnado escoitaba a información para poder adiviñar a que vila ou cidade quería viaxar Blue Bot e, a continuación, programar a seu traxecto.

Deixámosvos o vídeo cun pequeno resumo da actividade.

Na lareira dos contos puxéronse á disposición das clases, libros deste temática para o tempo de lectura. Está a converterse nun recuncho moi solicitado!

INAUGURACIÓN BIBLIOTECA 2020

Ola familias!

Xa casi está a rematar o primeiro trimestre, pero antes de celebrar o Nadal, imos mirar o comezo do curso.

Este ano para a inauguración da biblioteca, o alumnado fixo unha actividade chamando "Contos No Camiño" relacionado co proxecto de centro.

Nesta actividades, tiñamos que adiviñar a que peregrino/a lle pertencia cada mochila peregrina segundo as pistas que deixaran dentro. O/as Peregrino/as eran personaxes de coñecidos contos infantís.

Para o alumnado de maior idade a actividade consistía en realizar un "Escape Room", axudando ao peregrino Nikoletto saír do albergue de O Cebreiro.

Mes da ciencia en galega nas bibliotecas

Ola familias!

Este mes de novembro é o mes da ciencia en galego polo que noso recuncho, A Lareira do camiño xa está chea de libros sobre as diversas ciencias.

Deixámosvos un documento con ligazóns con ideas de diferentes experimentos que podedes facer na casa...só tedes que pinchar no cadro de texto para abrir!

Convidámosvos a mandar unha foto dos experimentos que facedes: bibliotecamosteiron@gmail.com

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Onte celebrouse o Día Das Bibliotecas escolares!

Para celebrar este día, ao longo deste semana, o alumnado poderá participar nnha actividade de lectura e escritura de outono e Samaín.

Ademáis, preparamos coa axuda de equipo de EDLG, un recuncho de lectura chamado "A Lareira do Camiño", un lugar para ir ler os libros que recomendamos. Agora mesmo temos expostos libros do outono.

Dende a Asesoria de Bibliotecas escolares de Galicia, o lema deste ano é "sempre o teu carón". Deixámosvos o cartel en formato PDF.

Catálogo biblioteca Online

Aínda que o alumnado poida visitar a biblioteca unha vez á semana coa súa titoría e no tempo de lecer cando lle corresponde, queremos compartir unha guia para poder buscar un libro online. Seguindo a guia, dende casa, podedes ver que libros temos dispoñibles no centro.

PREME NA IMAXE PARA ACCEDER Á GUÍA

DIA DO LIBRO 23 ABRIL 2020

O día 23 de abril é o día do libro. Este ano celebrámolo ainda que sexa dende a nosas casas. Presentamos a actividade preparada polo equipo da biblioteca que está relacionada co proxecto do centro; chámase RECEITAS DE CONTOS. Cada conto ten unha receita. Se queredes participar facendo unha das nosas receitas ou ben unha diferente relacionada cun libro, encantaríanos saber o que fixéchedes; video, foto, receita....... o que queirades!!

Abride o documento PDF para ver as receitas!

2 ABRIL - DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO INFANTIL E XUVENIL

Bos días, familias

Hoxe 2 de abril é o DÍa Internacional do libro infantil e xuvenil. Para celebralo, só vos recomendamos LER! Non hai mellor día que hoxe; estamos na casa e non fai moi bo tempo.

Gustaríanos saber que libros estades lendo na casa estes días. Podedes mandarnos unha mensaxe a bibliotecamosteiron@gmail.com e nos contades. A mensaxe pode ser unha foto, un debuxo, un resumo ou unha recomedación do conto que lichedes estes días.

Deixámosvos unha idea dun resumo por se queredes!

FELIZ DÍA, FELIZ LECTURAS!

DÍA DAS ARTES GALEGAS

O DÍA 1 DE ABRIL, É O DÍA DAS ARTES GALEGAS.

SABEMOS QUE OS NENOS E AS NENAS DO MOSTEIRÓN SON UNS ARTISTAS. MANDÁDENOS AS VOSAS OBRAS DE ARTE (DEBUXOS, MANUALIDADES.....) AO CORREO bibliotecamosteiron@gmail.com

DÍA DA POESÍA - POESÍA LARPEIRA

Hoxe é o día da poesía. Para celebralo dende as vosas casas, animámosvos a participar nesta actividade! Premade no ligazón para ver o documento.

8M na biblioteca Mostierón

Nova actividade dende a bilbioteca do centro para o 8M.

NADAL NA BIBLIOTECA

No mes de decembro os nenos e as nenas cas súas clases visitaron a biblioteca de centro para participar nunha actividade chamado STEAM (ciencias, tecnoloxia, enxeñería, arte e matemáticas). Os membros do equipo da biblioteca contaron un conto e despois o alumnado tiña un reto que conseguir.

Aqui está o vídeo:

SAMAÍN NA BIBLIOTECA MOSTEIRON

No vídeo podedes ver as actividades que realizaron as nenas e os nenos na biblioteca Mosteirón durante o tempo de lecer. Fixeron marcapáxinas monstruosas e receitas de medo e outono!

ACTIVIDADES NO TEMPO DE LECER

HOXE FOI O PRIMEIRO DÍA DAS ACTIVIDADES DE OUTONO E SAMAIN NA BIBLIOTECA E ACUDIRON MOITOS NENOS E NENAS DE PRIMARIA NO TEMPO DE LECER PARA FACER MARCAPAXINAS E PARA ESCRIBIR RECEITAS DE MEDO.

SEGUIREMOS O RESTO DA SEMANA!

Actividades outono e Samaín na biblioteca

A semana que ven comezamos cas actividades de Samaín e o outono na biblioteca durante o tempo de lecer.

Animádevos a escribir receitas de medo (temos uns ingredientes moi peculiares!).

Tamén podedes vir facer marcapáxinas.

Acudide!!!

LISTOS PARA A LECTURA!

No mes de setembro inauguramos a Biblioteca do centro para o curso 2019/2020!

Felicitacións dende a biblioteca