Complementarias

VÍDEOS FESTIVAL FIN DE CURSO

Aquí tendes as actuacións de todos os artistas.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2017

Este venres pasado festexouse o festival de fin de curso no que o noso alumnado, coma sempre deu o mellor de sí.

Repartimos as orlas aos nosos graduados de 6º que marchar para o instituo e a os que imos votar moito de menos.

E tamén por parte da Biblioteca repartiuse uns agasallos a todo o alumnado pola sua participación durante todo o curso nas actividades da Biblioteca.

E uns mais especiais para os Biblioaxudantes que colaboraron na organización e xestión da Biblioteca.

E para rematar a ANPA organizou unha sesión do máis divertida con música e baile, e unha visita moi especial.

Moitas grazas a todos e ata o curso que ven.

DIA DE PISCINA

Como actividade de fin de curso este ano fomos pasar un día na piscina.

Pásamolo en grande.

Aquí tendes todas as fotos.

VISITA PARLAMENTO

Hoxe os nenos e nenas de 3º 4º 5º e 6º foron ata o Parlamento de Galicia a defender os nosos compromisos contra o Acoso Escolar.

Enlace á páxina da CRTVG

Mais fotos aquí

REDUCE, REUTILIZA, RECICLAAAAA

Con estas charlas aprendimos cousas moi importantes dos  3 R: Reduce, Reutiliza e Recicla e os residuos que se deben depositar e o que non en cada colector.

VERDES: vidro pero non hai que depositar as tapas nin os vasos que son de cristal, non de vidro.

AZUL: papel e os cartóns pero sempre que nonteñan restos de comida, tampouco servilletas nin panos usados xa que estes restos non son aptos para o reciclado.

AMARELOS: envases de plástico (envoltorios de galletas, iogures, xeles de baño...), metálicos (latas de conserva, botes de bebidas, aerosois...)

MAGOSTO 2016

Festa de orixe pagá que logo foi cristianizada, e, como tódalas festas de carácter agrario, pode situarse na Prehistoria, cando o ser humano vai adquirindo consciencia individual e social . É unha festividade relacionada co culto á fecundidade; de aí a súa relación directa co lume, representando ó sol, deus fecundador da terra.