Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Idioma extranxeiro

Letras galegas 2023

Este 2023 adicouselle o día das Letras Galegas a Francisco Fernández del Riego, o alumnado de sexto preparou un pequeno resumo sobre este día e sobre este autor.

Aquí vos vai!

Día da poesía

Hoxe foi un día moi especial, cheo de celebracións, chega a primaveira, o día da árobe e o día da poesía!

Pero se algo temos que destacar hoxe tamén, é que estamos moi orgullosas e orgullosos do noso alumnado, por primeira vez este curso emitimos en directo un programa adicado a poesía durante a hora do recreo, que ben o fixeron, que xeito, que arte, que maneira de emocionarnos!

NORABOA A TODAS E A TODOS POR ESTE GRAN PROGRAMA!

As nosas mulleres

Este ano para conmemorar o 8 de marzo, convidamos de maneira aberta a calquera muller da nosa contorna para que viñese ao centro a falarnos da súa actividade profesional e todas aquelas outras cousas que lles gustara compartir con nós.

Temos que dicir que tivemos a tres grandes mestras de ceremonias, elas pasaron con nós un anaquiño do seu tempo, e obsequiáronos coas súas experiencias de vida e sabedoría, aqui vos deixamos unhas pequenas entrevistas que o alumnado de quinto e sexto fixo.

Moitas grazas a María, Iria e Puri, unha vez máis!

-----------------------------------------

Eu teño alguén no meu corazón

Feticitación de Nadal

Audioconto O capitán Pirata

SEGUNDO PREMIO NO CONCURSO GALICIA, AUGA, LITERATURA E RAP.

EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA

Polo día da Educación Física na Rúa

os nenos do cole Ceip Plurilingüe Monte Baliño

buscamos información sobre distintos xogos

do mundo.

Despois fixemos unha pancarta con cada un dos

xogos dividíndoos por continentes.

Para rematar baixamos a praza para facer todos

este xogos.

moitos veciños estaban connosco pero ningún se animou a xogar.