6º Curso

Letras galegas 2023

Este 2023 adicouselle o día das Letras Galegas a Francisco Fernández del Riego, o alumnado de sexto preparou un pequeno resumo sobre este día e sobre este autor.

Aquí vos vai!

AVIFAUNA VOZ NATURA

Este proxecto foi realizado polos alumnos/as de 6º de Primaria seguindo unha estructura de actividade cooperativa: a clase divídese en dous equipos de catro alumnos/as.

Cada equipo realiza tres actividades, resolvendo os problemas plantexados buscando a información, participando equitativamente e interccionando.

A mestra actúa coma orientadora, guiando a actividade. Trátase dunha aprendizaxe comunicativa, inclusiva, activa e participativa.

Aquí tedes ó enlace para descargar a actividade!!

O LEGADO DE MALALA

Os nenos e nenas de 6º de Primaria fixeron un traballo de documentación sobre a vida de Malala, Premio Nobel da Paz do 2015. Cada un deles expuxo unha parte da vida e obra desta célebre rapaza para o resto do alumnado de Primaria. Fixérono moi ben e gustou moito entre o público do Monte Baliño.