Benvida

Tefno:982828215 - 982828216 Fax: 982828217

CEIP.MONTE.BALINHO@EDU.XUNTA.ES

Lola de Penelas

O pasado 8 de marzo fomos ata Monforte ao CIM a recoller os libros de Lola de Penelas para o cole, e o venres fixemos entega na Biblioteca dun exemplar a Daniela Rodríguez Domínguez, a autora do debuxo gañador co que participou o noso cole.

A homenaxeada deste ano do IV Certame de divulgación mulleres de Lemos é Balbina López Somoza, farmacéutica de O Saviñao.

SAÍDA A PONTEVEDRA

INFANTIL E 1º NO SALÓN DO LIBRO INFANTIL E XUNVENIL

TERRITORIO DAS ARTES: Pintura

Durante o mes de febreiro e parte de marzo estivemos traballando nas clases a pintura. E este venres a Biblioteca converteuse nun pequeno museo.

Este é o resultado.

Infantil

Descubriron a Kandinsky e Monet e reproduciron as súas obras Cuadrados con círculos concéntricos e Jardín de Giverny e Nenúfares.

Ademáis fixeron as súas propias obras de arte.

1º e 2º

Usaron unha técnica diferente para a creación de cadros, usando só unha canica, unha caixa e pinturas.

3º e 4º

Investigaron sobre a vida de Frida Kalho e fixeron un precioso mural.

5º e 6º

Versionaron cadros de Van Gogh (Las ramas del almendro), Klimt (Litzlberg am Attersee)  e Velázquez (Autorretrato) e un debuxo libre.

Menudos artistazos temos!!!

Mais fotos AQUÍ

DÍA DE ROSALÍA 2017

Velaquí as fotos que mandastes para festexar o Día de Rosalía, fixéstedes un gran traballo.

Moitas grazas a todos e todas os que participastes.

#RosalíaTe

Este ano a AELG proponnos para conmemorar o Dia de Rosalía de Castro que nos convertamos en Rosalía, para o cal no cole elaboramos unhas máscaras. E agora pedímosvos a vosa colaboración, so tedes que facervos unha foto coa máscara e cun cartel cun poema da autora, acompañados dos vosos maiores (familia, veciños...) e a mandedes ao correo do colexio (ceip.monte.balinho@edu.xunta.es) antes do 23 de febreiro.

Moitas grazas.

INSTRUCCIÓNS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO 2017-18

• Reserva de praza para o centro ao que se estea adscrito 01 - 15 de febreiro
  • Sorteo público a efectos de desempate Última seman febreiro e antes do 1 de marzo
  • Publicación de postos escolares vacantes Antes do 1 de marzo
  • Presentación en prazo ordinario de solicitudes de admisión 01 - 20 de marzo
  • Presentación documentación acreditativa dos criterios de baremo 10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión
  • Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas Antes do 25 de abril
  • Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas Antes do 15 de maio Formalización da matrícula en educación infantil e primaria 20 - 30 de xuño
  • Formalización da matrícula en ESO e bacharelato 25 de xuño - 10 de xullo
  • Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato 1 - 10 de setembro

LEMBRASE QUE PARA FACER A RESERVA DE PRAZA NA ESO É NECESARIO TER O DNI DO ALUMNO.

Instrucións Admisión de Alumnado 2017-18.pdf