ADMITIDOS E EXCLUIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

CONCEDIDO EDIXGAL POLO CAL OS NENOS/AS DE 5º E 6º DE PRIMARIA NON TERÁN LIBROS DE TEXTO IMPRESOS.

O MATERIAL QUE SE NECESITARÁ ESTABLECERAO CADA PROFESOR/A EN SETEMBRO.

OS VALES DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO RECOLLERANSE O VENRES 5 DE 10 A 13 (TAMÉN SE PODEN RECOLLER EN SETEMBRO).

INFANTIL NON TEN AXUDAS

PRIMARIA 1º E 2º VALES DE LIBROS E MATERIAL.

PRIMARIA 3º, 4º VALES DE MATERIAL E LIBROS DE PRÉSTAMO QUE LEVARANOS EN SETEMBRO.

PRIMARIA 5º E 6º VALES DE MATERIAL , OS LIBROS SON DIXITAIS.

A LISTA DE AXUDA A MATERIAL E LIBROS ESTÁ PUBLICADA NO TABLÓN DE ANUNCIOS DO COLEXIO.

LISTA DE ADMITIDOS/EXCLUIDOS

FONDO/AXUDA LIBROS E MATERIAL 2019-20

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020

Artigo 3. Renda per cápita da unidade familiar

1. Para os efectos desta orde, a renda per cápita da unidade familiar é o resultado de dividir a renda da unidade familiar do exercicio fiscal 2017 ...

Este formulario (anexo I) tamén estará dispoñible:

a) No portal educativo, enderezo http://www.edu.xunta.gal

b) Nas dependencias das xefaturas territoriais da consellería competente en materia de educación.

c) Na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR

PRAZO ATA O 21 DE XUÑO (INCLUIDO). NON SE RECOLLERÁN SOLICITUDES FÓRA DE PRAZO.

SE ALGUNHA FAMILIA QUERE O ANEXO I QUE O PIDA A SECRETARÍA DO COLEXIO.

PODEN PEDILO TODOS OS ALUMNOS QUE CURSEN PRIMARIA E SECUNDARIA NO CURSO 2019-20:

·         6º DE INFANTIL QUE PASAN PARA 1º DE PRIMARIA

·         1º- 6º DE PRIMARIA (6º QUE PASAN PARA 1º ESO ENTREGARAO NO INSTITUTO)

Xogos no patio

Grazas a participación da ANPA do colexio, hoxe xa contamos con un patio máis bonito e axeitado para que os nenos e nenas poidan disfrutar de distintos xogos no patio.

Dende o colexio, grazas a todos os pais e nais que colaboraron nesta fermosa aportación para o noso cole.