Benvida

Tefno:982828215 - 982828216 Fax: 982828217

CEIP.MONTE.BALINHO@EDU.XUNTA.ES

VÍDEOS FESTIVAL FIN DE CURSO

Aquí tendes as actuacións de todos os artistas.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2017

Este venres pasado festexouse o festival de fin de curso no que o noso alumnado, coma sempre deu o mellor de sí.

Repartimos as orlas aos nosos graduados de 6º que marchar para o instituo e a os que imos votar moito de menos.

E tamén por parte da Biblioteca repartiuse uns agasallos a todo o alumnado pola sua participación durante todo o curso nas actividades da Biblioteca.

E uns mais especiais para os Biblioaxudantes que colaboraron na organización e xestión da Biblioteca.

E para rematar a ANPA organizou unha sesión do máis divertida con música e baile, e unha visita moi especial.

Moitas grazas a todos e ata o curso que ven.

DIA DE PISCINA

Como actividade de fin de curso este ano fomos pasar un día na piscina.

Pásamolo en grande.

Aquí tendes todas as fotos.

VISITA PARLAMENTO

Hoxe os nenos e nenas de 3º 4º 5º e 6º foron ata o Parlamento de Galicia a defender os nosos compromisos contra o Acoso Escolar.

Enlace á páxina da CRTVG

Mais fotos aquí

A BIBLIOTECA SAE AO PATIO

Chega o bo tempo e os libros tamén queren ver o sol, por iso este mes a Biblioteca sae ao patio.

AGARDAMOS A VOSA VISITA

CONTACONTOS CARLOS CASARES

Dentro das actividades do Día das Letras Galegas, onte fumos ata o Centro Sociocultural a ver o contacontos de Soledad Felloza homenaxeando a Carlos Casares.

Mais fotos aquí

PREMIOS RETO LECTOR

O pasado venres fixemos entrega dos premios aos participantes que acadaron o Reto Lector de Gerónimo.

Noraboa a todos e todas e os que non o acadáchedes non vos desanimedes e a seguir intentándoo.

MAX E LEA

Hoxe visitounos Estefanía Padullés, autora e ilustradora de contos como Max e LeaA canción do SolO desexo do gato Klops (libros que podedes atopar na nosa Biblioteca)

Nesta ocasión contounos o conto de Max e Lea á vez que ía debuxando cada un dos personaxes que ían aparecendo no conto.

E ata nos ensinou os debuxos orixinais que fixo para o conto.

Moitas grazas pola visita e agardamos a