LIBROS 2018-19

ACTUALIZADA A 13-07-2018

CORRELINGUAS

Correlingua é o termo co que se coñece a celebración dunha serie decarreiras reivindicativas en prol dos dereitos da lingua galega que transcorren polas distintas comarcas de Galiza.

DÍA DO LIBRO

O Día do Libro (tamén denominado Día Internacional do Libro e Día Mundial do libro) é un acontecemento anual que se celebra o 23 de abril. A festa celebrouse por primeira vez baixo os auspicios da UNESCO en 1995 coa idea de fomentar a lectura, a edición e publicacións impresas e os dereitos de autor.

No noso cole celebrámonolo facendo un mercadillo de libros, e dicir, intercambiando o noso libro favorito cos compañeiros. Ademais desto, faxemos un teatrillo no cal cada curso preparou a súa obra favorita.

AXUDAS DO FONDO DE LIBROS

PREME NA IMAXE.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Como todos os anos os nenos e nenas, e profes, celebramos o Día Das Letras Galegas. Este ano a celebración consistiu na actuación do contocontos e a preparación dos alumnos de quinto e sexto da vida e obra da autora homenaxeada María Victoria Moreno que espuxemosante todo o colexio. Os nenos e nenas de primeiro e segundo tamén participaron ca lectura de parte da súa obra.

EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA

Polo día da Educación Física na Rúa

os nenos do cole Ceip Plurilingüe Monte Baliño

buscamos información sobre distintos xogos

do mundo.

Despois fixemos unha pancarta con cada un dos

xogos dividíndoos por continentes.

Para rematar baixamos a praza para facer todos

este xogos.

moitos veciños estaban connosco pero ningún se animou a xogar.

ONDA CERO NA ESCOLA

Onda Cero Monforte de Lemos emite hoxe un programa especial desde o Concello de Pantón, desde o Colexio Monte Baliño. En vésperas de celebrar a XXV Mostra dos viños da #RibeiraSacra pantonesa, a Festa da Empanada e as Xornadas do Románico, falamos con adegueiros, con promotores turísticos, con emprendedores que apostan por manter vivo o rural... e cos nenos para que nos expliquen que pensan eles do seu territorio.
Alma Das Donas AdegaFinca Míllara RECTORAL DE CASTILLON.Casa dos Muros Casa da Fonte Cachenas de Pantón, Quinta Sacra
Escóitanos no 91.8 da F.M ou en Internet http://www.ondacero.es/emisoras/galicia/monforte-lemos/

Podedes escoitar de novo o programa no seguinte enlace: