MARMELADAS POLO DÍA DA FAMILIA

O 15 de maio celébrase o DÍA DA FAMILIA, e no Baliño facendo honra a pequena GRAN familia que somos, preparamos uns agasallos cheos de amor para as familias d@s nos@s rapaces/as: unhas saudables marmeladas de KIWI! E por suposto feitas cos kiwis recollidos no Baliño.

Relacionamos esta actividade con varios proxectos nos que participamos: Voz Natura (reciclados de botes de cristal e refugallo de revistas antigas para decorar o agasallo), Nutriescolas (elaboración de marmeladas) e o Pdi " Coñecendo a nosa provincia:Lucus Augusti" que parte da biblioteca (seleccionando froita que se da na nosa contorna). As etiquetas foron elaboradas polo alumnado de 5º de primaria empregando o programa Canva, no que deseñan habitualmente diferentes propostas de Biblioteca creativa.

Agardamos que vos guste e endoce moitos momentos en familia xuntos!
Grazas por todo o que nos dades!

Achegamos as RECEITAS porque sabemos que vos van encantar:

INGREDIENTES:

1. CON AZUCRE
  • 1 KG de kiwis lixeiramente maduros.
  • 500 grs de azucre (blanco/moreno). (nós empregamos so 25o grs)
  • 1 limón exprimido ou en metades a cocer.
  • 45 minutos de coción máis ou menos
  1. SEN AZUCRE
  • Engadimos unha culler de agave
  • 2 mazás Fuji con pel

ELABORACIÓN:

-Ferver 10 minutos ou esterilizar no microondas 3 minutos a máxima potencia, mediados de agua.

-As tapas tamén hai que fervelas durante 10 minutos. Non empregar oxidadas nin dobradas.

-Para gardar sumerxir os botes cheos tapados nunha pota con auga cubríndoos ben.

-Cociñar durante 40 minutos.

-Ao enfriar poñémolos boca abaixo e comprobamos que non perden líquido polas tapas.

blog | by Dr. Radut