Curso 2009/10

“Programa de Distribución de Froitas Frescas ao alumnado de centros escolares”,

Entre o venres, 7 de maio e  venres, 4 de xuño, o Centro participará no “Programa de Distribución de Froitas Frescas ao alumnado de centros escolares”, subvencionado pola Consellería de Medio Rural e o FOGGA..Dita froita repartirase, nas aulas,  no recreo da mañá e combinaremos a  súa distribución co postre que haxa no menú do comedor. A froita incluída neste Plan de consumo pode ser:Mazá, pera, plátano,mandarina e/ou calquera outra froita fresca de tempada propia da comarca na que está o centro escolar: fresas, kiwis.

PSICOMOTRICIDADE EN 4 ANOS

Se queredes disfrutar dunha clase de psicomotricidade no ximnasio do colexio, clicade sobre o arquivo.

Sentimolo, flash non está dispoñible.

DEBUXOS FEIRA MEDIEVAL (1º A)- 2009

Debuxos Feira Medieval- 2009

No noso blog hai un enlace aos traballos que fixemos todos os/as alumnos e alumnas de 1º A.

Se queredes ollalos e aprender un pouco  sobre a historia de Monforte... clicade sobre o enlace.

CONCURSO DE DEBUXOS FEIRA MEDIEVAL

Hoxe, 2 de abril, ás 18 h., na Casa da Cultura entrega de premios:

Gañadores:

1º curso: Aníbal López

4º curso: Carlos Diéguez

5º curso : Adrián Cortiñas

Premio Especial: Leidy J. Aldana

Clicade sobre o enlace para ir á galería de imaxes e ollar as fotos.

Finalistas:

1º ciclo:

Jorge  Soto, Sandra Rodríguez, Luis Pérez, Isabel García

Diego Cortiñas, Daniel Álvarez, Miriam, Celia Ortego, Carmen López

2º ciclo:

Raquel Vázquez, Aída Rodríguez, Sandra Rodríguez, Ainara Rodríguez, Eva Rodríguez

Mª Fernanda Aguilera, Anxela Jorge, Andrea Pérez, Cristina Álvarez

3º ciclo:

Sophie O´Brien, Antía Verao, Mª Mercedes da Rocha, Ana Verao

Alejandro Mateos- Carnal, Juan Aceiro, Uxía López, Pablo Rubio, Lorena Neira

Noraboa a todos/as os/as participantes e ao profesorado pola gran  calidade dos traballos presentados.En breve, colgarémolos nos blogs das distintas aulas.

Todos os traballos presentados, premiados ou non,  están expostos na Casa da Cultura.

"As árbores da Paz"

30 de xaneiro, día da PAZ