Que é ser un centro Plurilingüe?

Un centro Plurilingüe é aquel no que se imparte nunha lingua extranxeira áreas ou materias non lingüísticas.

No noso centro comezamos esta experiencia no curso 2015-2016 na materia de Educación Artística.

Visto o positivos que foron os resultados obtidos na educación primaria, neste curso sumamos os cursos de educación infantil a esta iniciativa implantando o Plurinfantil.

O aprendizaxe de linguas extranxeiras e o desarrollo de competencias lingüísticas e comunicativas cobra, cada día máis, un papel moi importante na nosa sociedade, polo que dende o centro, queremos aproveitar as capacidades de adquisición lingüistica que ten o noso alumnado dende idades temperás.

Non perdades ollo a todas as actividades que levamos a cabo, nas que o noso alumnado ten moi claros os obxectivos:

Play, Learn and Having Fun