5º/6º Ed. Primaria

ACTIVIDADES REALIZADAS POLO ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA.

INICIO DAS ACTIVIDADES DO CURSO 2023-2024

Tríptico informativo de 5º nivel de primaria.

Tríptico informativo de 6º nivel de primaria.

Presentación das materias de 5º nivel:

Lingua Castelá, Lingua Galega, Matemáticas, Ciencias Naturais, Ciencias Sociais, Música, Lingua Estranxeira (Inglés), Relixión Católica, Plástica, Educación Física, Valores Sociais.

Presentación das materias de 6º nivel:

Lingua Castelá, Lingua Galega, Matemáticas, Ciencias Naturais, Ciencias Sociais, Música, Lingua Estranxeira (Inglés), Educación Física, Relixión Católica, Plástica, Valores Sociais.

Proxecto Edixgal.

O alumnado, profesorado e familias participantes nesta iniciativa dispoñen dunha serie de elementos, que lles permiten desenvolver un ensino dixital: aulas dixitais, equipamento de alumnado e profesorado de uso persoal, un entorno virtual de aprendizaxe, variedade de contidos dixitais, programas de formación, ferramentas de intercomunicación e colaboración.

No seguinte enlace, pódese ver toda a información para as familias participantes no proxecto. É de destacar a infomación sobre o servizo de seguro opcional para o portátil (páxina 6 do folleto que se pode descargar desde aquí).

Neste espazo subiremos as actividades que se desenvolvan durante o curso 2023-2024 por parte do alumnado deste ciclo.

Aqui podedes ver unha mostra de obxectos deseñados e impresos polo alumnado do ciclo para a súa venda no mercadiño solidario do mes de decembro.

Entre as actividades do Club de Ciencia temos:

Empezamos no mes de novembro con algúns experimentos, e, no mes de decembro, adicamos unha semana á ciencia igualitaria.

Mais abaixo podedes ver algunhas das actividades, pero aqui tedes unha recompilación de todas elas.

Estivemos vendo e coñecendo o interior dun ser humano gracias á aplicación Virtuali-tee.

Propuxemos un reto aos participantes no Club de Ciencia:

• Poderíamos inflar un globo sen soplar?

Aqui temos a resposta:

Durante o curso fixemos unha chea de experimentos, no marco do Club de Ciencia. Aqui tedes algunha fotos.

Buscamos o ADN nun plátano.

Empregamos a impresora 3D para a realización de diferentes actividades do colexio, e tamén realizamos varios obradoiros de Tinkercad para que o alumnado deseñase as súas propias producións.