ANPA

A.N.P.A A GAMELA.

A A.N.P.A. utiliza coma canle de comunicación coas familias a súa páxina de Facebook.

O contacto é o seguinte:

Se queredes estar en contacto con nós, esta é a nosa dirección de correo electrónico:

anpa.agamela@nontedurmas.org

Xúntase información sobre o proceso de inscripción no servizo de comedor escolar e plan madruga para o curso 2023-2024.

Igual que neste curso todo se xestionará a través da App Cole chef. Na carta atoparán todos os pasos que as familias deben seguir para poder darse de alta nos servizos que actualmente temos no centro escolar. O prazo de inscripción estará aberto hasta o 25 de agosto para usuarios e usuarias habituais, despois desa data tenría que ser contratación de esporádicos para o mes de setembro.

A ANPA do centro acadou, novamente, un acordo do Concello de Poio para subvencionar as comidas do alumnado coa cantidade de 1,5 € por alumno/a e día. Na nova carta de preinscripción, xa consta o desconto aplicado.

O servizo de almorzos e comedor se iniciará o mesmo día que comezan as clases, u luns 11 de setembro de 2023.

Inscripción no comedor escolar. Curso 2023-2024.