Animación á lectura

BIBLIOTECA DO COLEXIO

Curso 2023-2024:

Inauguramos unha nova zona para a biblioteca. desde este curso o corredor entre a zona maker e a biblioteca do centro, tamén se transforma en BIBLIOTECA. Unha zona máis donde charlar, ler, crear, experimentar...

Cando chegue o bo tempo, a biblioteca sairá cara ó exterior. BIBLIOPATIO estará con nós todos os recreos para facilitar a lectura dos libros que mais nos gustan. E pronto haberá unha nova sorpresa.

Decoramos as portas do colexio cara á PAZ, a SOLIDARIDADE e á IGUALDADE.

C

A meirando parte da información sobre as actividades da biblioteca escolar están no blogue da mesma:

Aquí tedes unha serie de libros que a Editorial ANAYA permite ler de forma gratuíta durante estes días.

Non esquezades a lectura!

Durante o recreo o alumnado que o desexe pode ir á biblioteca a ler, consultar en internet ou ben a recoller un libro para poder levalo á súa casa e lelo con tranquilidade (incluídos os libros dixitais para o alumnado de 5º e 6º).

Polas tarde a biblioteca está aberta de 16,00 h a 17,00 horas, agás os martes, que permanece pechada.

O colexio forma parte do Plan de Melloras de Bibliotecas da Consellería de Educación. A través del, realizaremos unha serie de actuacións na mesma de cara a conseguir máis e mellores lectores no centro.

.

Continuamos este curso co proxecto "Biblioteca creativa", a través do cal convertiremos a nosa biblioteca nun centro de experimentación e investigación sobre os robots e sobre a linguaxe de programación.

A biblioteca pasa a converterse nun lugar para pensar, deseñar, facer, construir e aprender xuntos (un makerspace).

Os Escornabots e outros dispositivos simlares, nos axudarán a facer esto realidade.