Iniciar sesión: Acceso

UNHA SAÍDA, UN ESTUDO DE FOTOGRAFÍA, NÚMEROS E MOITA ARTE!

OLA, OLA, FAMILIAS!!

POR AQUÍ SEGUIMOS ARGALLANDO E TRABALLANDO (A UN RITMO MÁÁÁIS LENTO QUE DE COSTUME), POIS NÓTASE QUE O CURSO ESTÁ A PIQUES DE REMATAR, QUE O CANSANCIO SE APODERA DE TODAS E TODOS NÓS E QUE O QUE PIDEN É XOGAR, FALAR, TRABALLAR UN POQUIÑO E, POR SUPOSTO, DESCANSAR; POR ISO, VEREDES QUE HAI MENOS VARIEDADE DE ACTIVIDADES.

AÍNDA ASÍ, SABEMOS QUE ESTAMOS NO COLE E AS PROPOSTAS DE ACTIVIDADES CONINÚAN CONVIDÁNDOOS/AS A PENSAR, CONCRENTRARSE, CREAR, DESFRUTAR, APRENDER...

SE LEMBRADES E DENTRO DO PROXECTO DE ARTE, A SEMANA PASADA COÑECEMOS A FRIDA KAHLO, E XA QUE NON NOS DERA TEMPO A CUBRIR a FICHA DE REXISTRO DA ARTISTA, DEDICAMOS O LUNS A ESTE TRABALLIÑO QUE TIÑAMOS PENDENTE. FIXÉRONO EN PARELLAS TRAS COÑECER, EN GRAN GRUPO, ALGÚNS DATOS RELEVANTES SOBRE A ARTISTA.

ASÍ MESMO, REMATAMOS O LUNS FAENDO UN XOGO DE LÓXICA-MATEMÁTICA EN GRAN GRUPO. ESTE CONSISTIU NO SEGUINTE: REPARTÍN ENTRE TODAS AS NENAS E NENOS UNHAS CARTAS DA BARALLA DE PÓKER (PRESTADAS POLA PROFE ROCÍO. GRAZAS!!!!!) CON SÍMBOLOS E GRAFÍAS. TIÑAN A MISIÓN DE AGRUPAR TODAS AS CARTAS QUE CONTIÑAN A MESMA CANTIDADE (AQUÍ XA ENTROU EN XOGO A PILLERÍA DE CADA QUEN DE CONTAR OS SÍMBOLOS DA CATA, OU BEN DE FIXARSE NA GRAFÍA DO NÚMEROCanso), DE XEITO QUE QUEN TIVERA UNHA CARTA COA MESMA CANTIDADE QUE A CARTA CENTRAL, TIÑA QUE BOTALA ENRIBA DESTA. XOGAMOS ASÍ SEGUINDO UNHA ORDE POR QUENDAS ATA QUE TODAS/OS QUEDARON SEN CARTAS. CON ESTE XOGUIÑOS REPASAMOS CONTEO, RECOÑECEMENTO DE GRAFÍAS, ASOCIACIÓN GRAFÍA-CANTIDADE, COMPARACIÓN DE CONXUNTOS, DISCRIMINACIÓN VISUAL, ATENCIÓN, RESPECTO DE QUENDAS...UN MONTÓN DE COUSAS!!! TODO O MUNDO COMPRENDEU A DINÁMICA E A RESOLVERON XENIAL!

O MARTES HOUBO FESTA RACHADA! SAÍMOS AO PASEO DE CARANZA AO CORRELINGUA, ONDE DEMOS UN PASEO BAIXO O LEMA "NA CASA, NA ESCOLA, BOTA A LINGUA FÓRA!", FIXEMOS UNHA PEQUENA PARADA TÉCNICA PARA MERENDAR E REMATAMOS DESFRUTANDO DUNHA ACTUACIÓN PUNK NO AUDITORIO GRAZAS A PETER PUNK PALLASO. FOI UN DÍA DIFERENTE, DIVERTIDO...E TAMÉN AGOTADORCanso.

O MÉRCORES DESCUBRIMOS O QUE SON OS BODEGÓNS (DE FROITAS, NESTE CASO). TRAS AMOSARLLES UNHA FOTOGRAFÍA E CONVERSAR SOBRE O QUE VÍAN NELA, EXPLIQUEILLES QUE A ESE TIPO DE OBRAS CHÁMASELLES "BODEGÓN" E QUE ELAS E ELES ÍAN CREAR OS SEU PROPIOS. PARA ISTO, CONVERTEMOS UN PEQUENO ESPAZO DA AULA NUN MINI ESTUDIO DE FOTOGRAFÍA CON TRÍPODE, ARO DE LUZ, MÓVIL E SOPORTE PARA O SEU BODEGÓN. ADEMÁIS, CONTABAN CUNHA BANDEXA CON FROITAS DE TEMPADA  E ALGÚNS RECIPIENTES PARA QUE INDIVIDUALMENTE CREARAN O SEU BODEGÓN.

TRAS REALIZAR AS FOTOGRAFÍAS, O XOVES COMEZAMOS A PASAR A PAPEL O EXPERIMENTADO ANTERIORMENTE. NUNHA CARTOLINA BRANCA, TIÑAN QUE DEBUXAR O SEU BODEGÓN E ASEGÚROVOS QUE NON FOI NADA DOADO! (ADEMÁIS E COMO VEEREDES, ALGÚNS TIVERON PÚBLICO E TODOGuiño). O PRIMEIRO QUE REQUERÍA ESTE TRABALLO FOI SER CAPACES DE SITUAR ADECUADAMENTE NO ESPAZO (CARTOLINA) OS DISTINTOS ELEMENTOS DAS FOTOGRAFÍAS (FROITAS E UTENSILIOS), POLO QUE APROVEITAMOS AQUÍ PARA PRACTICAR O CONTEO DE ELEMENTOS, TRABALLAR A ORIENTACIÓN E VISIÓN ESPACIAL, ORDE, VOCABULARIO RELACIONADO COA ORIENTACIÓN ESPACIAL (DIANTE, DETRÁS, A UN LADO E AO OUTRO, PRETO, LONXE, GRANDE, PEQUENO...) E COAS FROITAS, ASÍ COMO A PRECISIÓN E ATENCIÓN. INCIALMENTE DEBUXARON CON ROTU NEGRO E POSTERIORMENTE COLOREARON CON ACUARELAS (QUE POR CERTO, AS TEÑEN DOMINADAS). ADEMÁIS HABÍA CASOS NOS QUE PRECISABAN A COR LARANXA E A NOSA CAIXA DE ACUARELAS NON A TIÑA, ASI QUE FACENDO UN POUCO DE MEMORIA RECORDAMOS QUE O LARANXA FACÍASE MESTURANDO VERMELLO E AMARELO E... TACHÁN!!!!! PUXEMOS ASÍ EN PRÁCTICA UN CONTIDO APRENDIDO ANTERIORMENTE.

POR ÚLTIMO, TRABALLAMOS UN POUCO DE ESCRITURA E CONCIENCIA FONOLÓXICA AO ESCRIBIR NA OBRA "BODEGÓN" CON ROTU AZUL. MIRADE QUE CHULÍSIMOS QUEDARON!!!Risa

POR OUTRA BANDA E NO RECANTO DE LETRAS DISPOÑIAN DE CARTELIÑOS CON DISTINTAS FROITAS (POR SUPOSTO ESTABAN AS QUE EMPREGARON NOS BODEGÓNS) E LETRAS PARA COMPOÑER O SEUS NOMES. ACUDÍAN AQUÍ DE FORMA TOTALMENTE LIBRE.

OUTRO DÍA XOGAMOS AO BINGO PARA REPASAR ASÍ O RECOÑECEMOS DAS GRAFÍAS DO 1 AO 10. XOGAMOS DÚAS VECES: A PRIMEIRA EN PARELLAS E A SEGUNDA HOUBO QUEN PREFERIU CONTINUAR EN PARELLAS E QUEN ESCOLLEU FACELO INDIVIDUALMENTE.

E, POR ÚLTIMO, AMÓSOVOS UNHAS FOTIÑOS DO BEN QUE O PASAMOS NAS MERENDAS AO SOL COAS/COS COMPIS DE INFANTIL E CON GRETA! FESTA RACHADA!!!

ATA A PRÓXIMA!!