Iniciar sesión: Acceso

NOVA SEMANA, NOVAS APRENDIZAXES

BOAS, FAMILIAS!

REMATADA XA UNHA NOVA SEMANA, AMÓSOVOS TODO O QUE ACONTECEU NA AULA (E TAMÉN FÓRA) ESTES DÍAS.

EN PRIMEIRO LUGAR E COMO A ASEMBLEA XA NOS RESULTA UN POUCO REPETITIVA, IMOS INTRODUCINDO NOVIDADES QUE FAN QUE AS NENAS E NENOS MANTEÑAN A ATENCIÓN. NESTA OCASIÓN, A PERSOA ENCARGADA DO DÍA, ADEMAIS DAS RUTINAS DIARIAS, TIÑA QUE COMPOÑER UN NÚMERO ESCOLLIDO POR ELA MESMA CON PALIÑOS DE MADEIRA TENDO EN CONTA QUE CADA 10 PALIÑOS DEBÍA CAMBIALOS POR UN CONXUNTO DELES (IDENTIFICADOS CUNHA GOMA) QUE REPRESENTABAN A DECENA. ATOPÁMONOS NO PROCESO DE COMPRENDER ESE TERMO, E DE XEITO MANIPULATIVO É MÁIS DOADO! ADAPTAMOS A ACTIVIDADE AOS DISTINTOS RITMOS: HAI QUEN IDENTIFICA O NÚMERO SEN NECESIDADE DE CONTAR, QUEN PRECISA CONAR PRIMEIRO NA RECTA PARA DESPOIS IDENTIFICAR A GRAFÍA, E SEGURO QUE TAMÉN HABERÁ QUEN PRIMEIRO PRECISE COMPOÑER O NÚMERO PARA DESPOIS ASIGNARLLE A GRAFÍA CORRESPONDENTE. O CASO É QUE TODOS/AS PARTICIPAN E APRENDEN E, POR SUPOSTO, EU SÍNTOME MOOOI ORGULLOSA DO QUE CONSEGUEN DIARIAMENTE ESTAS PEQUENIÑAS/OSRisa.

NA ZONA DE EXPERIENCIAS PASÁRONO PIPA! ATOPÁRONSE CON TERRA DO HORTO, FLORES, MACETEIROS PEQUENIÑOS E DIVERSOS ÚTILES PARA PLANTAR. NADA QUE COMENTARVOS AQUÍ, O MELLOR É QUE VEXADES AS IMAXESGuiño. CONCENTRACIÓN E DIVERSIÓN A TOPE!! ASÍ MESMO INSÍSTOLLES EN QUE PARA QUE O/A PRÓXIMO COMPI PODA REALIZAR A ACTIVIDADE, DEBEN DEIXAR O ESPAZO DE TRABALLO TAL E COMO O ATOPARON: RECOLLIDO E ORDENADO. E ASÍ O FAN!!

ADEMAIS E TAL E COMO FIXEMOS A SEMANA PASADA, PUXEMOS EN PRÁCTICA NOVAMENTE O REXISTRO COS NOMES. AUTONOMÍA TOTAL PARA IR A ESTE RECANTO E REALIZAR A ACTIVIDADE.

XA QUE ESTAMOS MOI PRIMAVERAIS, TAMÉN REALIZARON UN EXERCICIO DE LÓXICA-MATEMÁTICA DE SERIACIÓNS CON DISTINTAS FLORES.¡: ORIENTACIÓN ESPACIAL, ATENCIÓN, DISCRIMINACIÓN VISUAL...MOITO TRABALLIÑO!

NESTE TRIMESTRE IMOS LEVAR A CABO UN RPOXECTO DE ARTE PARTINDO DA OBRAS DE DIVERSOS ARTISTAS QUE IREMOS COÑECENDO POUCO A POUCO. O PRIMEIRO PASO FOI EXPERIMENTAR E DESCUBRIR AS CORES. PARA ISTO, E PREVIAMENTE NARREILLES O CONTO "ROJO, AZUL Y AMARILLO", NO QUE SE EXPLICA DUN XEITO MOI SINXELO CALES SON AS CORES PRIMARIAS (VERMELLO, AZUL E AMARELO), COMO NACEN AS SECUNDARIAS (VERDE, LARANXA E VIOLETA), TAMÉN AS TERCIARIAS ASÍ COMO O BRANCO E O NEGRO. A CONTINUACIÓN, EN GRAN GRUPO, CON TÉMPERAS DE CORES E CON PAPEL CONTINUO DIANTE, RECORDAMOS PASO A PASO AS DISTINTAS MESTURAS E FORON XUNTANDO COAS MANCIÑAS AS DIVERSAS CORES. AS SÚAS CARAS DE SORPRESA XA AS VEDES, INDESCRIPTIBLES!! POR ÚLTIMO E CON TOTAL LIBERDADE EXPERIMENTARON COMO DESEXARON E DIVERTÍRONSE MOITO! (AGORA XA COÑECEDES PORQUÉ OS MANDILÓNS VAN TAN DECORADOS ESTA SEMANACanso).

APROVEITANDO O BO TEMPO DE INICIOS DE SEMANA, SAÍMOS MERENDAR AO PATIO E XOGAMOS MOITO!!!

ASÍ MESMO, TRABALLAMOS TANTO DENTRO COMO FÓRA  DA AULA CUNHA NOVA PROPOSTA DE LECTOESCRITURA E ARTE! A PARTIR DAS TARXETAS CON VOCABULARIO DE PRIMAVEIRA COAS QUE SE FAMILIARIZARON A SEMANA PASADA, EN PRIMEIRO LUGAR SELECCIONABAN AS CORES CORRESPONDENTES Á IMAXE; A CONTINUACIÓN COMPOÑÍAN A PALABRA COAS LETRIÑAS DE MADEIRA; E, FINALMENTE, A ESCRIBÍAN CUN ROTU. PERCIBÍN AQUÍ MOITOS AVANCES A NIVEL XERAL EN CANTO Á CONCIENCIA FONOLÓXICA, RECOÑECEMENTO E REPRESENTACIÓN DE GRAFÍAS E MOTRICIDADE FINA. Sorriso

OUTRO DÍA DESENVOLVIMOS TAMÉN NO EXTERIOR A ÚLTIMA PARTE DA DINÁMICA DA ENTREVISTA REALIZADA A SEMANA PASADA. FIXEMOS UNHA POSTA EN COMÚN DOS RESULTADOS E ASÍ TIVERON A OPORTUNIDADE DE DESCUBRIR GUSTOS E PREFERENCIAS SIMILARES CON OUTRAS/OS COMPIS DA CLASE.

ADEMAIS E APROVEITANDO QUE XA ESTABAMOS FÓRA, EMPREGARON UN BOTECIÑO TRANSPARENTE QUE NA PARTE SUPERIOR TEN UNHA LUPA DE AUMENTO E QUE SERVE PARA VER BICHIÑOS. CON COIDADO E DELICADEZA COLLERON ALGUNHA QUE OUTRA FORMIGA E ALGUNHA MARIQUIÑA PARA OBSERVALA. FINALMENTE AS DEVOLVERON AO CAMPO E RECOLLERON OS BÁRTULOS.

XA QUE NOS ATOPAMOS NA SEMANA DO LIBRO, REALIZAMOS UNHA ACTIVIDADE QUE DIVIDIMOS EN VARIAS PARTES. INICIALMENTE SAÍRON A RECOLLER FLORCIÑAS E  PUXÉMOLAS A SECAR NA AULA. A CONTINUACIÓN, COLOREARON UNS MARCAPÁXINAS CON ACUARELA QUE, UNHA VEZ REMATADOS, DEIXARON SECAR. TRAS ISTO E INDIVIDUALMENTE, PEGARON O MARCAPÁXINAS A UNHA FUNDA PARA PLASTIFICAR. CONTINUARON COLLENDO 3 FLORCIÑAS E AS COLOCARON SOBRE O MARCAPÁXINAS. POR ÚLTIMO, INTRODUCIRON ISTO NA MÁQUINA MÁXICA (PLASTIFICADORA PARA AS/OS ADULTOSCanso), ESPERARON UNS SEGUNDOS E... TACHÁAAAAAAN!!! MARCAPÁXINAS CHULÍSIMOS FEITOS!

PARA REMATAR A SEMANA, A NIVEL CENTRO LEVAMOS A CABO APADRIÑAMENTOS LECTORES NA PISTA CUBERTA. TIVEMOS A GRAN SORTE DE QUE AS NENAS E NENOS MAIORES NOS LERON 1, 2, 3, 4... ATA 5 CONTOS!!!!! FIXEMOS DELAS/ES UN PANDEIRORisa E PASÁMOLO XENIAL!!!!

BOA FINDE FAMILIAS, ATA A PRÓXIMA!!