Iniciar sesión: Acceso

NOVAS EXPERIENCIAS...

BOAS DE NOVO, FAMILIAS!

XA ANDAMOS DE VOLTA!!! NA AULA CONTINUAMOS CON ALGUNHAS DAS RUTINAS XA COÑECIDAS E, COMO NOVIDADE, INCORPORAMOS OUTRAS QUE VEREDES A CONTINUACIÓN. 

NESTE TRIMESTRE INICIÁMONOS NO EMPREGO DO CALENDARIO DE XEITO INDIVIDUAL, PARA O QUE CADA NENA/O ESCRIBIU O SEU NOME NEL E, ADEMAIS, PINTARON OS DÍAS DA SEMANA DE CORES DIFERENTES PARA ASÍ UBICARSE MELLOR NO PAPEL. É RESPONSABILIDADE DA PERSOA ENCARGADA DO DÍA REPARTIR OS CALENDARIOS PARA, A CONTINUACIÓN E ENTRE TODAS/OS, FALAR DO DÍA NO QUE NOS ATOPAMOS, IDENTIFICAR A GRAFÍA E, FINALMENTE, RODEALA NO CALENDARIO. POR SORTE E COMO FORMAN UN MOI BO EQUIPO, SE ALGUÉN ANDA DESPISTADO/A OU NON IDENTIFICA O NÚMERO, SEMPRE CONTAN CON ALGUÉN DO EQUIPO PARA RECIBIR A AXUDA PRECISA. CONFÉSOVOS QUE ME ENCANTA ESCOITAR ENTRE ELES/AS ISO DE "AXÚDASME, POR FAVOR?".Guiño

ADEMAIS E COMO XA ESTAMOS NO MES DE ABRIL, TOCOUNOS FACER O REXISTRO DO TEMPO DO MES PASADO E, UNHA VEZ MÁIS, REALIZÁMOLO EMPREGANDO UNHA ESTRUTURA COOPERATIVA. NESTE CASO FOI A DE "FOLIO XIRATORIO". PARA LEVALA A CABO E EN PRIMEIRO LUGAR, UN MEMBRO DO EQUIPO CONTABA AS CANICAS QUE HABÍA NUN DOS BOTES DO TEMPO E, SE OS DEMAIS MEMBROS ESTABAN DE ACORDO CO RECONTO, PEGABA TANTOS GOMETS COMO CANICAS HABÍA NA COLUMNA CORRESPONDENTE. SUCESIVAMENTE E SEGUINDO A ORDE DAS AGULLAS DO RELOXO, O FOLIO ROTABA POLAS MANS DE TODOS OS MEMBROS DO EQUIPO ATA COMPLETAR ESTA PRIMEIRA PARTE DA ACTIVIDADE. A CONTINUACIÓN, TIÑAN QUE ESCRIBIR A GRAFÍA DO NÚMERO QUE REPRESENTABA OS GOMETS QUE HABÍA EN CADA COLUMNA PARA O QUE INICIALMENTE A IDENTIFICABAN NA RECTA NUMÉRICA E, POSTERIORMENTE E SE TODOS/AS ESTABAN DE ACORDO, O NENO OU NENA A ESCRIBÍA NO RECADRO CORRESPONDENTE. TRAS REPRESENTAR TODAS AS GRAFÍAS, ERA O MOMENTO DE POÑER O NOME DO MES DE "MARZO" PARA O QUE EMOREGARON OS SELOS DE LETRAS. EN PRIMEIRO LUGAR, UN MEMBRO IDENTIFICADA O PRIMEIRO SON, SELECCIONABA O SELO CORRESPONDENTE E SE TODAS/OS ESTABAN DE ACORDO EN QUE ERA O CORRECTO, ESTAMPÁBAO. E, UNHA VEZ MÁIS, ASÍ SEGUIU A ACTIVIDADE NO SENTIDO DAS AGULLAS DO RELOXO ATA COMPLETAR A ESCRITA DA PALABRA. 

ESTE TIPO DE ESTRUTURAS RESÚLTANLLES CADA VEZ MÁIS DOADAS AO COÑECER O SEU FUNCIONAMENTO. ADEMAIS, DANLLES A OPORTUNIDADE DE REGULARSE ENTRE ELES/AS MESMOS/AS, DE AXUDARSE, APRENDER A RESPECTAR AS QUENDAS, OBSERVAR E APRENDER DAS COMPAÑEIRAS E COMPAÑEIROS. 

NO RECANTO DE EXPERIENCIAS PROPÚXENLLES UNHA ACTIVIDADE DA ÁREA DE VIDA PRÁCTICA DE MONTESSORI QUE, SEN DÚBIDA, LLES ENCANTOU. TIÑAN A GRAN RESPONSABILIDADE DE LAVAR A UN BONECO DA AULA QUE ESTABA MOI PERO QUE MOI SUCIO. PUXÉRONSE MANS Á OBRA RAPIDAMENTE!!

ADEMAIS, E COMO ERA UNHA ACTIVIDADE QUE ME INTERESABA QUE FIXERAN TODAS/OS, CREAMOS UNHA TÁBOA DE REXISTRO ONDE, INICIALMENTE, ESCRIBIRON OS SEUS NOMES E A MEDIDA QUE ÍAN REALIZANDO A ACTIVIDADE, POÑIAN UNHA CRUZ AO LADO DO SEU NOME PARA ASÍ SABER QUEN XA A COMPLETARA E QUEN AÍNDA NON.

NO RECANTO DE LETRAS E CON MOTIVO DO INICIO DA PRIMAVEIRA, CONTABAN DON DISTINTAS TARXETAS CON VOCABULARIO RELACIONADA CON ESTA ÉPOCA DO ANO E CON LETRAS MÓBILES PARA COMPOÑELAS. ENCÁNTAME CANDO POR DECISIÓN PROPIA ACODEN A ESTE RECANTO A REALIZAR A ACTIVIDADE PROPOSTA OU SIMPLEMENTE A EXPERIEMENTAR COAS LETRAS E OS SEUS SONS.

OUTRA ACTIVIDADE DESTA SEMANA CONSISTIU EN REALIZAR A DINÁMICA "A ENTREVISTA", A CAL FORMA PARTE DO PROGRAMA DE APRENDIZAXE COOPERATIVA E QUE TEN POR FINALIDADE AFONDAR NO COÑECEMENTO DAS COMPAÑEIRAS E COMPAÑEIROS E ASÍ TAMÉN DESCUBRIR ASPECTOS QUE TEMOS EN COMÚN CON ELAS E ELES. PARA LEVALA A CABO, EN PRIMEIRO LUGAR FIXEMOS UN SORTEO PARA FORMAR PARELLAS, DE XEITO QUE PREVIAMENTE ESCRIBÍN EN PAPELIÑOS NÚMEROS DO 1 AO 5. POSTERIORMENTE, CADA NENO/A SELECCIONOU UN DOS PAPEIS E DESCUBRIMOS ASÍ AS PARELLAS PARA REALIZAR A DINÁMICA. 

A CONTINUACIÓN FUN CHAMANDO ÁS DISTINTAS PARELLAS E PRESENTEILLES A FOLLA A CUBRIR. INICIALMENTE, TIÑAN QUE ESCRIBIR NA PARTE SUPERIOR O NOME DA PERSOA Á QUE ÍAN ENTREVISTAR (TODO UN RETO, XA QUE ATA AGORA SÓ TRABALLARAN A ESCRITA DO PROPIO NOME). FEITO ISTO, COMEZABA A ENTREVISTA: A FOLLA CONTABA CON FOTOGRAFÍAS DE DIVERSAS COUSAS (UNHA LARANXA, COLOREAR, UN PARQUE, UN GATO) E CADA MEMBRO DA PARELLA TIÑA QUE PREGUNTARLLE Á OUTRA PERSOA SE ESAS COUSAS LLE GUSTABAN OU NON E ANOTALO NA COLUMNA CORRESPONDENTE. COMPLETADA ESTA FOLLA DE REXISTRO, CADA PERSOA VEBALIZABA AS COUSAS QUE LLE GUSTABAN E AS QUE NON DA SÚA PARELLA PARA VERIFICAR SE A INFORMACIÓN ERA CORRECTA. ADIÁNTOVOS QUE NA PRÓXIMA SESIÓN FAREMOS UNHA POSTA EN COMÚN EN GRAN GRUPO DOS RESULTADOS DESTAS ENTREVISTAS PARA QUE ASÍ A INFORMACIÓN NON QUEDE SÓ ENTRE AS PARELLAS, SENÓN QUE SEXA COÑECIDA POR TODOS OS NENOS E NENAS DA CLASE E PODAN IDENTIFICAR OS GUSTOS DOS/AS DEMAIS COMPIS, VER SE COINCIDEN OU NON COS SEUS... EN DEFINITIVA, COÑECERSE MELLOR. AS SÚAS CARIÑAS AS VER AS COINCIDENCIAS FORON ESPECTACULARES!!!Sorprendido

O XOVES, XA A PIQUES DE REMATAR A SEMANA, TIVEMOS UN CONTACONTOS NA BIBLIOTECA. VIÑERON VISITARNOS GEMA E ROCÍO, ESCRITURA E ILUSTRADORA RESPECTIVAMENTE DO CONTO "A PANTASMA COLORIDA". TRAS A NARRACIÓN DO MESMO, REALIZARON UNHA ACTIVIDADE MOI CHULA DE CREAR A SÚA PROPIA PANTASMA, A CAL DECORARON CON ROTUS E SELOS DE CORES.

FINALMENTE, O VENRES VISITOUNOS A MAMÁ DE RAFA PARA FACER UNHA NOVA RECEITA. NESTA OCASIÓN A PROTAGONISTA FOI A FROITA E ASEGÚROVOS QUE NON SOBROU NADA!!! CON FRESAS, PLÁTANO E PEPIÑAS DE CHOCOLATE HOUBO QUEN FIXO UNHA SERPE E QUEN FIXO UNHA FLOR DAS QUE, POR SUPOSTO, NON QUEDOU NIN RASTRO DELAS!!!

ATA A PRÓXIMA, FAMILIAS!Risa