Servizos educativos

Pais/Nais

Benvidos á nosa web

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS CURSO 2019/2020

AVISO: Publicada a listaxe definitiva de admisión do alumnado para o curso 2019/20.

AVISO: Publicada a solicitude para o comedor do curso 2019/20 e os prazos correspondentes.

A participación do centro  na XV EDICIÖN DE KILÓMETROS DE SOLIDARIDADE,   organizada pola ONG "Save the Children",  acadou unha recaudación cercana aos 1.700 €. Sentímonos moi satisfeitos da solidaridade de toda a comunidade educativa.

LIBROLANDIA, a nosa Biblioteca Escolar, premiada pola Asesoría de Bibliotecas Escolares de Galicia no concurso "XOGANDO COA CDU" por mor do  seu "Xogo analóxico de preguntas e respostas" . Os nosos parabéns ao Equipo da Biblioteca Escolar polo seu estupendo traballo e polo entusiasmo amosado en todas as actividades que programan.

LISTADO DEFINITIVO COMEDOR CURSO 2018/19

LISTADO DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/19

O noso centro, premio á mellor exposición de Voz Natura 2018 -  Álbum fotos de  La Voz de Galicia

Calendario do proceso de admisión do alumnado para o curso 2018/19.

HOMENAXE A ROSALÍA DE CASTRO