Servizos educativos

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN 2020

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

ADMISIÓN DE ALUMNADO

Reunión, luns 17 de feberiro, 16:15 h.

O luns 17 de febreiro, ás 16:15h., haberá unha reunión para informar e responder consultas ou dúbidas sobre o procedemento de admisión de alumnado para o curso 2020-2021, así coma unha visita polas instalacións do centro.

CALENDARIO 2020

Preme na imaxe para ver e/ou descargar o calendario elaborado por todo o alumnado do centro.

Proxecto eTWINNING "Christmas map of Europe"

O título Christmas map of Europe explica moi ben o proxecto europeo eTwinning no que estivemos participando dende outubro: un intercambio de postais entre máis de vinte colexios de toda Europa. Enviamos arredor de tres postais de cada grupo de Educación Primaria e recibimos as que se ven na fotografía. Ensinamos tamén as expresións que utilizamos en galego e castelán nestas datas para felicitar as festas e escoitamos e lemos as doutros idiomas.

O NOSO COLEXIO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

* LISTADO ADMITIDOS COMEDOR SETEMBRO 2019

* LISTADO USUARIOS COMEDOR ESCOLAR 2019/20

CALENDARIO E LISTAXES DO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO 2019/2020

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019-2020

AVISO: Publicada a listaxe definitiva de admisión do alumnado para o curso 2019/20.

AVISO: Publicada a solicitude para o comedor do curso 2019/20 e os prazos correspondentes.

Voluntarios da asociación "STOP ACCIDENTES" acudiron ao centro para entregar o patinete sorteado entre os alumnos participantes na Senda Segura.

A participación do centro  na XV EDICIÖN DE KILÓMETROS DE SOLIDARIDADE,   organizada pola ONG "Save the Children",  acadou unha recaudación cercana aos 1.700 €. Sentímonos moi satisfeitos da solidaridade de toda a comunidade educativa.

LIBROLANDIA, a nosa Biblioteca Escolar, premiada pola Asesoría de Bibliotecas Escolares de Galicia no concurso "XOGANDO COA CDU" por mor do  seu "Xogo analóxico de preguntas e respostas" . Os nosos parabéns ao Equipo da Biblioteca Escolar polo seu estupendo traballo e polo entusiasmo amosado en todas as actividades que programan.

O noso centro, premio á mellor exposición de Voz Natura 2018 -  Álbum fotos de  La Voz de Galicia

HOMENAXE A ROSALÍA DE CASTRO