You are hereBlogues / blogue de / Recuncho de AL

Recuncho de AL

By Anónimo - Posted on 18 Marzo 2020

Ola a todos! Benvidos o recuncho de AL!

Neste momento de estar na casa, é de agradecer ter recursos para pasar o tempo, por iso, o longo destes días irei atualizando información para familias e materiais para os máis pequenos do fogar.

Nun primeiro lugar, gustaríame deixarvos esta nota informativa con pequenos consellos sobre unha correcta estimulación da linguaxe, xa que as veces por descoñecemento cometemos pequenos errores. Non pasa nada! Todos podemos ir mellorando e aprendendo! Podedes atopar o arquivo adxunto o final deste post.

Por outro lado, deixo o enlace o centro “Respira” de Ines Castel-Branco no que se traballa o emprego correcto da respiración. Este recurso serve para ler, escoltar e realizar os exercicios, tanto os peques por individual ou en familia.

Para completar esto, deixo un enlace de Praxias de Minions os alumnos que pasan sola niña aula, xa coñecen estes debuxos, que estades agardando o resto?

Unha aperta!

Irene AL