aula

Aula Abalar e Libros Dixitais

O alumnado de 5º de Primaria traballa con libros dixitais nunha   das aulas      Abalar do centro. O alumnado  desenvolve a súa actividade educativa diaria nun entorno virtual de aprendizaxe, que lle vai permitir acceder a contidos dixitais .

Chega o NADAL

No festival de Nadal, os alumnos e alumnas de 5º converteronse durante unhas horas en verdadeiras estrelas de rock, mostrando ao público asistente que "o de cantar en inglés" non se lles da nada mal.

Aquí os vemos "tocando" os instrumentos de " fabricación propia".

Relatos terroríficos

Este ano para  celebrar o Samaín ,entre outras actividades, o alumnado de 5º de EP escribiu uns microrrelatos terroríficos

Na clase léronos ao resto de compañeiros que quedaron "aterrorizados". As luces apagadas contribuiron a crear o ambiente...

Moitos manifestaron que esa noite non poderían " pegar ollo". Os pesadelos rondarían o seu soño.

Aula Abalar con libros Dixitais

Traballando na Aula Abalar con libros Dixitais

Sorry, flash is not available.