« Maio 2020 »

Últimas Novas

BONITOS TRABALLIÑOS!

Hoxe chegaronnos uns traballos moi bonitos de Paola. Actividades variadas, para xogar e aprender. Unha rá que mellora a puntería! Unha célula vexetal á que non lle falta detalle! E un esquema dos 5 reinos ben colorido. CONFINADOS SI... PERO HAI TEMPO PARA TODO!!! PARABÉNS PAOLA!!!

PLASTILINA FEITA NA CASA!

Seguimos mostrando aos nosos artistas. Nesta ocasión, Andrés, atreveuse a crear a súa propia plastilina "Pasta de sal". Ademais, modelouna e creou unha obra de arte. Mostramosvos ao artista e a súa obra. Parabéns e gracias por compartir con todos a túa labor.

PRAZOS PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2020-2021

Estimadas familias, os prazos de admisión son do 1 ao 20 de marzo. Recordade que pode ser no propio centro ou a través da plataforma online.

Deixamos enlace da páxina da xunta de xestión da admisión online así como aqueles documentos para facela presencial.

Calquera dúbida, preguntádenos!!!

Unha pequena mostra da nosa andaina:

ENTROIDO 2020 "No CEIPP de Artes coidamos do planeta"

O ENTROIDO este curso levouse a cabo baixo o lema "No CEIPP de Artes coidamos do planeta". Unha campaña de sensibilización sobre o coidado do planeta Terra.

Na aula de infantil decidiron distrazarse de planetas Terra e a súa mestra de Capitán Planeta, e terán o reto de coñecer os seus problemas medioambientais e intentar solventalos entre todos.

A aula de 1º/2º/3º decidiron velar polo coidado das nosas árbores autóctonas, os carballos, contanto coa axuda da sua mestra a Capitana Anti-Tala.

O alumnado da aula de 4º/5º/6º preocupalles os mares e océanos, invadidos de plásticos, latas,... polo que xunto coa mestra Aquawomen, buscarán solucións e medidas para conseguir a limpeza nas nosas augas.

Ao longo da mañán do 14 de febreiro, celebramos o entroido coas familias, realizamos:

• un obradoiro de Danzas do Mundo (Pesdelán),
  • un desfile para mostrar os distraces e lemas.
  • merenda con produtos típicos galegos.

Aquí unha pequena mostra das danzas...

Pasámolo moi ben! Podedes ver as fotos clicando aquí na GALERÍA.

NADAL

GRAZAS!!!

Como sabedes ao rematar o trimestre, celebramos un Mercado Solidario, que por un quilo de comida ou un donativo, podiamos levar os libros que nos gustasen. Grazas por colaborar!! xa vedes que cargadiños foron os da Cruz Vermella!!

Ademais, de rematar o ano con chocolate con churros e reunirnos para compartir os mellores desexos ao son das badaladas.

Podedes ver mais fotos na galería da web!

MERCADILLO SOLIDARIO

XUNTOS PODEMOS!! CONTAMOS CON VÓS!!

COMEZA O CLUB DE CIENCIA!!!!!

Este a partir de hoxe teremos:

Tódolos mércores Club de Ciencia

de 16.00h a 17.00h.

Podedes ver o que aprendemos pinchando no seguinte enlace CLIC

ENTROIDO 2019!

ADMISIÓN DE ALUMNADO : AGARDÁMOSVOS!

AGARDÁMOSVOS!

Poden descargar o anexo II para a solicitude.