« Xaneiro 2022 »

EDIXGAL

Club de Ciencia

3, 2, 1, XA!

A última sesión, de despedida, serve para repasar experimentos coa mestura de elementos que producen distintas reaccións.

Non obstante o punto forte é o lanzamento dun cohete grazas a mestura do vinagre e a auga nunha botella. O resultado? Pincha no vídeo!

RECICLAMOS

Seguimos descubrindo cousas novas a experimentación co xeo seco e os seus cambios de estado. Pero como non pode ser de outra maneira, tamén cambiamos os nosos coñecementos previos facéndonos distintas preguntas… Qué é o que  se tira ao contenedor verde? E ao azul?

Para sabelo os nenos xogan reciclando distintos elementos, para despois pasar a explicárselles que é o que se ten que botar en cada un dos contenedores.

A mensaxe é clara:  axudemos a coidar o noso entorno!

OS ANIMAIS MARIÑOS

Nesta ocasión o alumnado coñece  diferentesespecies  ecaracterísticas principais de distintos animais mariños (cabaliños de mar, pequenos tiburóns…) e os procesos que se levan a  cabo para poder conservalos. Temos que destacar o gran comportamento que teñen todas as nenas e nenos nas distintas sesións do clube de ciencia.

Seguimos aprendendo!! Ata a próxima.

O PH

Á volta do Nadal as nosas nenas e nenos experimentan e pregúntanse que é o PH e onde se atopa.

Para darlle resposta deixámoslles experimentar mesturando o caldo de  col lombarda  con vinagre, orixinando unha acidez elevada (cor vermello); e o caldo con auga e bicarbonato  pouca acidez (cor azul).

Como podemos ver , empregando o método científico o alumnado aprende e ante todo pásao moi ben!

O NADAL XA ESTÁ AQUÍ!

Aproveitando a chegada do Nadal  o noso alumnado traballa co algodón interno dos cueiros para  formar distintas figuras e animais. Hai elefantes, monos, bonecos de neve….toda unha diversión!

Que pasedes un bo Nadal!

PRESENTAMOSVOS UN ECOSISTEMA MARIÑO

Aquí nos presenta un traballiño Andrés, un ecosistema mariño: temos un lugar con auga e rochas, vemos que conta con flora e fauna. Non falta detalle. BO TRABALLO.

PLASTILINA FEITA NA CASA!

Seguimos mostrando aos nosos artistas. Nesta ocasión, Andrés, atreveuse a crear a súa propia plastilina "Pasta de sal". Ademais, modelouna e creou unha obra de arte. Mostramosvos ao artista e a súa obra. Parabéns e gracias por compartir con todos a túa labor.

CAMBIAMOS PROPIEDADES

Nesta ocasión o noso alumnado pasouno moi ben aprendendo e experimentando como os elementos se rexeitan (auga salada e doce).

Tamén fixeron un experimento no que observaron como se rompen e separan as partículas de determinados elementos e xa non se volven  a unir perdendo así certas propiedades. Trasládase así tamén a importancia do xabón para combatir ao virus do Covid xa que tamén rompe as súas partículas, perdendo  as súas propiedades perxudidiciais

.

COMEZA O CLUBE DE CIENCIA!

Co novo curso da comezo tamén o Clube de Ciencia que permitirá ao alumnado observar, experimentar e sobre todo, gozar.

Nesta primeira sesión xogarase con distintas reaccións químicas (volcáns ) e físicas (movementos e peso dos obxectos) que fan que o noso alumnado se motive e quera seguir aprendendo

COMEZA O CLUB DE CIENCIA!!!!!

Este a partir de hoxe teremos:

Tódolos mércores Club de Ciencia

de 16.00h a 17.00h.

Podedes ver o que aprendemos pinchando no seguinte enlace CLIC