Boas, dende o equipo de biblioteca, deixámosvos as recomendacións lectoras do mes de maio para que o alumnado continúe progresando no hábito lector.
Un saúdo!
Para conmemorar o noso idioma dunha forma activa e lúdica, levamos a cabo unha actividade na que o alumnado elexía a súa palabra favorita, a súa definición e un debuxo relacionada.
Mediante a coordinación do equipo de biblioteca,os discentes gozaron da actividade.
Quedou moi chulo e aquí está o resultado
Esta semana, aproveitando a mellora da situación Covid e conmemorando tamén o Día do Libro, comezouse cunha actividade para fomentar a lectura compartida realizada en anos anteriores: os apadriñamentos lectores.
Nestas actividades as nenas e nenos máis maiores fan sesións de lectura compartida co alumnado de cursos inferiores para fomentar o interese polos libros, coñecer novos personaxes e historias, enriquecer o coñecemento e o vocabulario.....
En definitiva, esta actividade promovida polo equipo de biblioteca fai que os nenos compartan, aprendan e gocen cun elemento fundamental para o seu desenvolvemento: os libros de lectura.
O ENTROIDO este curso levouse a cabo baixo o lema "No CEIPP de Artes coidamos do planeta". Unha campaña de sensibilización sobre o coidado do planeta Terra.
Na aula de infantil decidiron distrazarse de planetas Terra e a súa mestra de Capitán Planeta, e terán o reto de coñecer os seus problemas medioambientais e intentar solventalos entre todos.
A aula de 1º/2º/3º decidiron velar polo coidado das nosas árbores autóctonas, os carballos, contanto coa axuda da sua mestra a Capitana Anti-Tala.
O alumnado da aula de 4º/5º/6º preocupalles os mares e océanos, invadidos de plásticos, latas,... polo que xunto coa mestra Aquawomen, buscarán solucións e medidas para conseguir a limpeza nas nosas augas.
Ao longo da mañán do 14 de febreiro, celebramos o entroido coas familias, realizamos:
Aquí unha pequena mostra das danzas...
Pasámolo moi ben! Podedes ver as fotos clicando aquí na GALERÍA.
Xa neste 3º trimestre a temática deste proxecto anual foi o estudo e coñecemento de toda a comarca do Barbanza. Así, o alumnado, tal e como explica o currículo, foi coñecendo a súa contorna máis próxima para despois ir ampliando o radio de acción.
A Conclusión deste proxecto coordinado pola biblioteca só pode considerarse positivo xa que os aprendizaxes alcanzados polos discentes foron moi productivos á hora de aplícalo no seu día a día.
Proxecto Anual de biblioteca- 1º trimestre
Este curso, desde a biblioteca levaremos a cabo un proxectoanual dedicado ó patrimonio da nosa comunidade
Neste primer trimestre centrámonos no estudo e coñecemento do noso patrimonio máis cercano, o da parroquia na que se asenta o noso centro, Artes.
Así, o alumnado estivo reflexionando e estudando sobre o patrimonio do que dispoñemos na nosa contorna máis próxima para logo facer un libriño que poda valer para que as futuras xeneracións se informen na biblioteca de ditas localizacións , construcións... en definitiva, para que coñezn mellor o entorno máis próximo que os rodea.
Neste segundo trimestre xa ampliamos o radio de acción e non nos limitamos a que os nenos coñezan e interactúen co patrimonio de Artes, se non ue xa traballamos o patrimonio de todo o concello de Ribeira.
Así, mediante lappbooks, o alumnado de infantil fixo un preciosos traballos sobre a parroquia de Corrubedo e Olveira.
O alumnado de 1º, 2º e 3º , pola súa parte, traballou o patrimonio de Castiñeiras e Aguiño.
E, por último, os discentes de 4º, 5º e 6º traballaron os contidos referentes a Oleiros, Ribeira e Palmeira.
Como podemos ver os resultado foron boísimos , trabllando ó mesmo tempo a psicomotricidade, motricidade fina, lectura, escritura… En definitiva, un aprendizaxe manipulativo do entorno próximo dos nenos e nenas mediante, tamén, o desenvolvemento da sensibilidade artística
Este curso, desde a biblioteca levaremos a cabo un proxecto anual dedicado ó patrimonio da nosa comunidade
Neste primer trimestre centrámonos no estudo e coñecemento do noso patrimonio máis cercano, o da parroquia na que se asenta o noso centro, Artes.
Así, o alumnado estivo reflexionando e estudando sobre o patrimonio do que dispoñemos na nosa contorna máis próxima para logo facer un libriño que poda valer para que as futuras xeneracións se informen na biblioteca de ditas localizacións , construcións... en definitiva, para que coñezn mellor o entorno máis próximo que os rodea.
SAMAÍN!!!!
Moi boas a tod@s !!
Esta semana máis a anterior dedicámola a contar e recitar contos terroríficos con criaturas que daban moitísimo medo…
Zombies, vampiros, arañas, serpes e demáis criaturas foron protagonistas dunhas lecturas compartidas polas diferentes aulas aos distintos compañeiras e compañeiros do centro tendo como fío condutor o uso da lingua galega para promover o seu fomento.
Esta actividade compartiu protagonismo cos disfraces e preparación de cabazas que nos trasladaron a un entorno terrorífico pero cheo de diversión neste Samaín.
Ata a próxima!!
LUNS 2 DE MAIO
O luns, 2 de maio, veu ata a nosa biblioteca ABRAHAM CARREIRO.
Abraham traballa como debuxante, ilustrador e deseñador gráfico.
Ademais da Colección de "Contos que len outros nenos do mundo":" Latcho Drom","A pel do crocodilo","O cazador de Cambodia" e "As espiñas do porco espiño"; ten publicados outros traballos: