BENVIDOS AO CEIP DA BARQUEIRA (CERDIDO)

PROXECTO: "A patrulla canina".

ESPECTÁCULO DE MAXIA.

Grazas a ANPA "Os Carrís", tivemos a sorte de contar cun espectáculo de maxia a finais de curso.

Dende aquí queremos dar as grazas a ANPA do centro que en contables ocasións presenta a súa colaboración e axuda en favor dos nosos pequenos e pequenas.

GRAZAS!!!!

Visita de Ana Meilán.

Xa case no remate de curso, recibimos no centro a visita de Ana Meilán, unha escritora de contos infantís que teñen namorados a pequenos e maiores. Así, tivemos a sorte de escoitar dous dos seus libros favoritos "Bágoas baixo á cama" e "As chaves dos soños".

Finalmente, Ana tiña preparadas para nós un montón de actividades de creacción de historias e de educación emocional. Pasámolo pipa!!!

UN MILLÓN DE GRAZAS ANA!!!

LETRAS GALEGAS. Mº VICTORIA MORENO

Co gallo da conmemoración das letras galegas e da figura da escritora Mº Victoria Moreno, traballamos novamente a poesía. Así, escollimos unha relacionada coa temática dos cans e analizamos a mesma. Que quería dicir neses versos Mº Victoria? Cantos versos tiña? Estrofas? Finalmente, compuxemos entre todos e todas novamente o poema.

Posteriormente, escollimos da poesía, aquelas palabras que máis nos gustaban e escribímolas en papeis de cores coa finalidade de decorar unha árbore no patio do centro o día das letras galegas. Á verdade, é que as verbas escollidas non teñen desperdicio.

CUMPREANOS DE MAIO E XULLO.

PARABÉNS PEQUENOS E PEQUENAS XIGANTES!!! E MOITAS GRAZAS POLOS DOCES, ESTABAN BOÍSIMOS Canso

MES DE MAIO

Hugo (4 anos).

Rosalía (6 anos)

Samuel (5 anos).

Inés (6 anos).

MES DE XULLO.

Antía e Jorge (4 anos).

ROBÓTICA.

MBOT RANGER.

Posto que aínda acabamos de comezar co traballo con este robot, tan só coñecemos as funcións principais do mesmo, as cales deben ser interiorizadas para continuar co posterior traballo da programación.

Así, realizamos diversas actividades:

Levar o robot a un compañeiro ou compañeira que nós mesmos decidamos.

Pode parecer algo moi sinxelo pero o manexo do joy stick é algo complexo para eles/as xa que precisa de moita práctica. Así que, a practicar!!!

QUE DEBUXEI?

Coa opción de que o mBOT se mova facendo un debuxo que previamente facemos, xogamos a adiviñar o que os demais estaban debuxando.

BEE BOT

BEE BOOT VS SCORNABOT.

Comprobamos por fin, porque non podemos utilizar este robot tan "raro" e cheo de cables nos taboleiros da nosa abella. Así, descubrimos cal é a diferencia de movementos e distancias entre un e outro.

DINÁMICAS DE COHESIÓN SOCIAL E EDUCACIÓN EMOCIONAL.

Como xa sabedes, ó longo do curso, realizamos diversas actividades vinculadas a este tipo de traballo de cohesión social e de educación emocional. Así, nesta ocasión, aproveitamos para dicir dos nosos compañeiros e compañeiras algo que os defina e que nos poña moi contentos deles. A única regra é que só pode falar o que ten o dado na man o cal, ó mesmo tempo, otorga o dereito a outro/a a falar. O máis bonito de todo, a cara que se lles quedaba ós que lles tocaba ser definidos polos seus amigos e amigas.

MOVEMENTO DO CINTO DA FRAGA.

BÚSQUEDA NA WEB DAS ESPECIES AUTÓCTONAS.

CLASE MAXISTRAL DOS MAIORES PARA A CREACCIÓN DOS INVERNADOIROS DE REGO POR GOTEO.

DECORACIÓN DOS NOSOS PROPIOS INVERNADOIROS.

PLANTACIÓN DAS ESPECIES APORTADAS POLAS FAMILIAS.

OBRADOIROS CIENTÍFICOS.

MERCADILLO SOLIDARIO.

MILLÓNS DE GRAZAS FAMILIAS!!!!

DOAZÓN DAS ESPECIES RECADADAS Ó CONCELLO DE NEDA.

PLANTACIÓN NO HORTO ESCOLAR COAS FAMILIAS.

SEMANA DO LIBRO.

Co gallo do concurso de contos de Cerdido, estreamos os nosos dados de crear historias. Así, fixemos varios intentos ata que finalmente obtivemos o resultado que máis nos gustou. Así, cada dado ten unhas imaxes coas cales, e cun pouco de imaxinación, creamos a historia.