BENVIDOS AO CEIP DA BARQUEIRA (CERDIDO)

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Aquí tedes unha mostra das actvidades que fixemos para conmemorar o DÍA DAS BIBLIOTECAS. Os nenos e nenas estiveron moi atentos e atentas aos contos que lles contaron os seus compañeiros e compañeiras!!

DÍA DAS MULLERES RURAIS

Velaquí tedes as actividades que fixemos para conmemorar o DÍA DAS MULLERES RURAIS. De novo moitísimas grazas a todas as mulleres por compartir connosco as vosas experiencias e as vosas fotografías!!

A NOSA COLLEITA

COLLEITANDO AS VERDURAS DO NOSO HORTO!

ACTIVIDADES DE REPASO!

RisaVelaquí tedes algunhas das actividades de repaso que estivemos a facer estes días! Risa

NOVOS VOLUNTARIOS E VOLUNTARIAS DA BIBLIO DA BARQUEIRA!

Este ano comezamos unha nova andadura na biblio con novos voluntarios e voluntarias!

Calendario escolar 2019/2020

Na seguinte ligazón pódese ver o calendario escolar deste curso:

Folleto "A natureza que nos rodea"

En relación co proxecto sobre a auga e o concurso "a natureza que nos rodea" que levamos a cabo este curso,as  alumnas e alumnos de 4°, 5° e 6° de Primaria realizaron uns folletos informativos sobre a auga en Cerdido (ríos, fervenzas, fontes, lavadoiros, rutas...). Podedes descargar o pdf no arquivo adxunto. Esperemos que vos guste.

Formalización da matrícula

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA.

O prazo para a formalización da matrícula será entre os días 20 e 30 de Xuño.

Deberase presentar a seguinte documentación:

-4 fotografías tamaño carnet do alumno ou alumna.

-Fotocopia das tarxetas sanitarias dos proxenitores do alumno ou alumna.

-Fotocopia do boletín de vacinas do alumno ou alumna.

-Certificado de empadronamento da unidade familiar.

-Certificado médico do alumno ou alumna no que se explicite que padece ou non enfermidades graves e/ou contaxiosas.

-Solicitude de matrícula debidamente cumprimentada, a cal podedes descargar no arquivo adxunto.

Fondo solidario de libros 2019/2020

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Na seguinte ligazón pódese acceder a toda a información: