BENVIDOS AO CEIP DA BARQUEIRA (CERDIDO)

Folleto "A natureza que nos rodea"

En relación co proxecto sobre a auga e o concurso "a natureza que nos rodea" que levamos a cabo este curso,as  alumnas e alumnos de 4°, 5° e 6° de Primaria realizaron uns folletos informativos sobre a auga en Cerdido (ríos, fervenzas, fontes, lavadoiros, rutas...). Podedes descargar o pdf no arquivo adxunto. Esperemos que vos guste.

Formalización da matrícula

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA.

O prazo para a formalización da matrícula será entre os días 20 e 30 de Xuño.

Deberase presentar a seguinte documentación:

-4 fotografías tamaño carnet do alumno ou alumna.

-Fotocopia das tarxetas sanitarias dos proxenitores do alumno ou alumna.

-Fotocopia do boletín de vacinas do alumno ou alumna.

-Certificado de empadronamento da unidade familiar.

-Certificado médico do alumno ou alumna no que se explicite que padece ou non enfermidades graves e/ou contaxiosas.

-Solicitude de matrícula debidamente cumprimentada, a cal podedes descargar no arquivo adxunto.

Fondo solidario de libros 2019/2020

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Na seguinte ligazón pódese acceder a toda a información:

Concurso: segundo reto

Aquí deixamos a segunda pista do concurso "O mundo que nos rodea".

Se premedes na imaxe accederedes á páxina do blogue coas preguntas do segundo reto.

Moita sorte!

Admisión de alumnado 2019/2020

No arquivo adxunto pode consultarse a listaxe provisional de admitidos/as para o vindeiro curso 2019/2020. Tamén está dispoñible no taboleiro do centro.

Menús do mes de abril

Concurso: primeira pista

Novo concurso

Bo día! Como o ano pasado gustouvos tanto o concurso que fixemos, decidimos facer outro este ano!

Desta volta chamarémolo: A  natureza que nos rodea!

Os puntos serán os seguintes:

-Atoparme e facerme unha foto conmigo: 1 PUNTO.-

-Contestar a algunha pregunta que propoño a través do blogue: 2 PUNTOS

-Contestar a TODAS as preguntas que vos propoño a través do blogue: 3 PUNTOS

Cómpre destacar que se facedes todas as preguntas levaredes 3 puntos, non 3+2. E, sobre todo, o máis importante e contestar ás preguntas, non só a través da rede e de libros, senon preguntando aos nosos maiores, a ver que é o que recordan e escoitando aquilo que nos teñan que contar.

Admisión de alumnado 2019/2020

O proceso de admisiónado de alumnado para o curso 2019/2010 estará aberto do 01 ao 20 de marzo do 2019.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA O PROCESO DE ADMISIÓN

-Impreso de solicitude cuberto [de forma manual(ANEXO II, código do procedemento ED550B)  ou telemática (www.edu.xunta.es/admisiónalumnado)].

-DNI da persoa solicitante e do resto dos membros da unidade familiar (se non permitides a consulta).

-Documento acreditativo da idade do alumno ou alumna.

-Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

-Manifestación do desexo de utilizar os servizos complementarios do centro.

-Indicar se o alumno ou alumna presenta necesidades específicas de apoio educativo.

Lembrade que podedes pedir información sobre a documentación necesaria e o impreso no centro, así como descargalo no documento adxunto (Anexo II, procedemento ED550B).