Semana da prensa

O mes de Marzo veu cargado de conmemoracións, e con elas, a Semana da Prensa. Por todo isto, e aproveitando que nos vindeiros días realizaremos unha saída ás oficinas centrais da Voz de Galicia, investigamos sobre o traballo dos periodistas. Así, entre todos, elaboramos un xornal coas súas diversas partes e seccións. Foi un verdadeiro traballo de investigación e indagación da actualidade da comarca. O resultado o tedes exposto no corredor do centro.

Día dos Dereitos do Consumidor

O pasado 15 de Marzo, conmemorábase o Día dos dereitos do Consumidor, polo que despois de traballar sobre a necesidade de realizar un consumo responsable na nosa sociedade, convidamos novamente a unha das nosas avoas.

Así, contounos sobre como cambiou o consumo desde a súa infancia ata á dos nosos pequenos/as. Para eles/as é inconcedible non ter televisión, ter que compartir unha goma para toda a clase ou mesmo ir camiñando ó centro escolar.

Posteriormente, e tras unha grande cantidade de preguntas, visionamos unha curtametraxe que nos fixo reflexionar un pelín máis sobre un consumo que actualmente excede do realmente necesario. Por isto, decidimos realizar entre todos un pequeno decálogo sobre medidas importantes para aforrar no centro e que, igualmente, son aplicables os fogares. ¡Veremos se as levamos a cabo!

 

Unha vez máis, ¡¡¡¡¡MILLÓNS DE GRAZAS POR PARTICIPAR E COLABORAR NAS ACTIVIDADES DO COLE!!!!!!

 

 

Proxecto "O corpo humano"....O noso esquelete

Continuamos indagando sobre o noso corpo e o grande motor do mesmo, o esquelete. Así, coñecimos os nomes dalgúns dos osos máis importantes do mesmo, xa que coñecelos todos sería digno dun grande profesional da medicina. Porén, algún prometeu que cando por fin sexa médico, volverá ó cole a ensinarnos moitos máis nomes. ¡¡¡Ogallá!!!

       

Un por un, íamos colocando os diferentes nomes das pezas do noso esquelete. O pobre aínda non ten un nome moi definido, pero así de guapo deixamos ó esquelete "Pepito" ou "Huesitos"....

Día Internacional da Muller.

Un ano máis, o 8 de Marzo conmemórase o día da Muller. Así, quixemos rendir unha pequena homenaxe as nosas mulleres máis traballadoras ou, seguramente, as que máis dificultades atoparon no mundo laboral. A verdade é que foi unha actividade moi bonita e emotiva. Esperamos repetir algunha vez máis a experiencia.

E por suposto, ¡¡¡¡MOITAS GRAZAS A TODAS AS AVOAS QUE PARTICIPARON!!!!!

                                       

Entroido "Territorio das Artes"

No ano 2017, as Bibliotecas escolares conmemoran baixo o lema "Territorio das artes", un curso escolar repleto dun mundo tan amplo como é o artístico.

Así, quixemos facer unha pequena homenaxe a todo este mundo creativo e nos puxemos a traballar nos nosos disfraces.

                     

 

               

 

¡¡¡¡¡Traballamos moitísimo!!!!!! Pero mereceu a pena ver o resultado....¡¡¡¡ESTABAN TODOS/AS GUAPÍSIMOS!!!!

Ataviados ata o último detalle, fixemos un desfile no que unha grande parte das nosas familias viñeron a vernos.

Despois do desfile e de mover o esquelete no patio cuberto ó ritmo da música, entramos no comedor a repoñer enerxías e degustar os doces máis ricos do Entroido. Novamente, ¡¡¡MOITAS GRAZAS A TODOS/AS!!!!!

          

 

              

Coas pilas cargadas con tanto doce, volvimos ás aulas a realizar tres obradoiros diferentes polos cales ibamos rotando. Así, decoramos caretas con todo tipo de material artístico, elaboramos flores para posteriormente compoñer unha postal digna dos máis grandes artistas e, finalmente, realizamos un taller de malabares cirquenses divertidísimo.

                   

Novamente, fixemos unha parada para comer e relaxarnos un pouco de tanta actividade, xa que aínda nos quedaba o plato forte....¡¡¡QUEIMAR Ó MECO!!!!    

Creemos que, sen dúbida, foi o máis esperado de todo o día. Por isto, despois do comedor, acudimos a despedir ó Meco que tanto nos fixo traballar, pero o cal, botaremos moito de menos.

Finalmente, os máis maiores do cole, déronnos unha auténtica clase de ZUMBA.

                                                                      

                                       

Día de Rosalía de Castro

O pasado Venres 24 de Febreiro, cumplíase o 180 aniversario do nacemento da grande Rosalía de Castro. Así desde a biblioteca do centro, quixemos unirnos a esta celebración traballando a figura da poetisa e novelista galega, considerada unha das grandes escritoras da literatura española do S. XIX. Rosalía, xunto con outros escritores, representa o Rexurdimento galego que acabou por convertirla nun símbolo do noso pobo.

Por isto, os maiores do cole leeron poesías da escritora ós "peques", os cales estaban abraíados con este xénero literario. Finalmente, visionamos unha curtametraxe sobre a vida de Rosalía de Castro.

                                                            

 

 

 

Sistema respiratorio

Continuamos inmersos de cheo no mundo co corpo humano, desgranando cada unha das partes que compoñen o noso corpo.

Así, fixemos unha parada no sistema respiratorio, e despois do visionado dun vídeo sobre o mesmo, descubrimos a importancia que teñen os nosos pulmóns.

Neste sentido, realizamos diferentes actividades coa respiración para fecernos conscientes das diferentes partes deste complexo sistema, ó mesmo tempo que realizamos unha sesión de relaxación controlando a nosa respiración. Como podedes ver, simulamos tamén como se moven os bebes nas barrigas da mama cando elas respiran. Igualmente, observamos para que serven as nosas fosas nasais, escoitamos a respiración dos compañeiros/as e mesmo como se move o seu corpo ó ritmo da mesma. ¡¡¡¡SOMOS COMO AUTÉNTICOS MÉDICOS!!!!!

                                                         

 

Máis tarde, realizamos exercicios de soplo con palliñas e trociños de papel. Era moi complicado utilizar a forza dos nosos pulmóns para aguantar o papel, pero... ¡¡¡¡O CONSEGUIMOS!!!! Igualmente, xogamos a pasarnos o papel soplando e mesmo a pasalo dunha palliña a outra, ¡¡¡isto si que era complicado!!!!

 

                         

Finalmente, realizamos dous obradoiros científicos relacionados co sistema respiratorio. No primeiro deles, reproducimos a entrada de aire nos pulmóns con dous globos, unha botella, un guante e dúas palliñas. Así, observamos como se dilata o diafragma (guante) coa entrada de aire nos pulmóns (globos), ó mesmo tempo que observamos como se hinchan e desinflan estes órganos. 

En semanas seguintes, nun novo obradoiro, comprobamos como poñer a salvo os nosos pulmóns se ocurrise un incendio. Así, utilizamos tres velas de diferentes tamaños e comprobamos cal se apaga antes consumindo o oxíxeno do ambiente. Por todo isto, debemos saír sempre gateando polo chan.

 

 

 

Inverno

O inverno chegou para quedarse durante unha longa tempada, así que mentras esperamos que pase o frío e a chuvia, traballamos diversos aspectos dunha estación que resulta moi vistosa.

Así, aprendimos poesías, cantigas, buscamos palabras relacionadas, letras e mesmo símbolos invernais como a neve e os esquimos.

 

Igualmente, e posto que a estas alturas somos uns auténticos científicos, simulamos a chuvia nun vaso de plástico. ¡¡¡¡Así de espectacular nos quedou!!!!!!

                                      

Admisión novo alumnado para o curso 2017 /2018

NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO:

  • Decreto 254/2012, do 13 de Decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan as ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. 
  •  Orde do 25 de Xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento de admisión en centros sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de Educación Infantil, de Educación Primaria, de Educación Secundaria Obrigatoria e de Bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de Maio, de educación.

 

POSTOS ESCOLARES OFERTADOS PARA O CURSO 2017/2018.

 

CURSO

ORDINARIOS

RESERVADOS N.E.A.E.

TOTAL

EDUCACIÓN INFANTIL

4º (3 anos)

18

3

18

5º (4 anos)

18

-

17

6º (5 anos)

18

-

14

EDUCACIÓN PRIMARIA

20

3

13

20

-

17

20

-

18

20

-

15

20

-

14

20

-

17

 

 SOLICITUDE DE ADMISIÓN E DOCUMENTACIÓN REQUERIDA.

O prazo para presentar solicitude de admisión será durante os días 1- 20 de Marzo. A solicitude será única e de carácter vinculante, presentándose no centro que se solicite praza en primeiro lugar.

Deberá presentarse a seguinte documentación:

  • Solicitude de admisión (Anexo II) debidamente cumprimentada e asinada por ambos proxenitores. Poderase solicitar o impreso na dirección do centro (ou descargar aquí) .
  • Libro de familia.
  • DNI dos proxenitores e do alumno/a, se dispón del.

O prazo para a presentación acreditativa do baremo, será dende o 1 ao 10 de abril. Isto sería únicamente necesario se houbera unha demanda de prazas superior á oferta.

 

PUBLICACIÓN DE ADMITIDOS/NON ADMITIDOS.

Listaxe provisional: antes do 25 de Abril. As reclamacións resolveranse no prazo de cinco días hábiles, contados a partires do día seguinte á publicación desta listaxe.

Listaxe definitiva: antes do 15 de Maio.

 

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA.

O prazo para a formalización da matrícula será entre os días 20 - 30 de Xuño.

Deberase presentar a seguinte documentación:

  • Solicitude de matrícula (anexo III - 1) debidamente cumprimentada, a cal se poderá solicitar na dirección do centro.
  • 4 fotos tamaño carné do alumno/a.
  • Fotocopia das tarxetas sanitarias dos proxenitores do alumno/a.
  • Fotocopia do boletín de vacinas do alumno/a.
  • Certificado de empadroamento dos membros da unidade familiar.
  • Certificado médico do alumno/a no que se explícita que padece ou non enfermidades graves e/ou contaxiosas.

 

CENTROS ADSCRITOS E DE ADSCRICIÓN.

Adscritos: non temos.

De adscrición: I.E.S. Punta Candieira, en Cedeira.

 

ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO.

Abrangue as 3 parroquias do concello de Cerdido, A Barqueira, Cerdido e Os Casás. As áreas limítrofes serían os concellos de Cedeira, As Somozas, Moeche, Valdoviño e Ortigueira.

 

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS.

O centro oferta de maneira complementaria os seguintes servizos:

  • Transporte escolar, regulado pola Instrución 3/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 1 de Xuño, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso escolar 2015-2016, salvo instrucións posteriores ao respecto.
  • Comedor escolar, regulado polo Decreto 132/2013, do 1 de Agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación e pola Instrución 1/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 14 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2015-2016, salvo instrucións posteriores ao respecto.

 

 

O alumnado que desexe facer uso destes servizos deberá expresalo debidamente tanto na súa solicitude de admisión como na conseguinte formalización de matrícula.

Calquera dúbida ao respecto, será aclarada na dirección do centro, preferentemente en horario de 10:50 a 11:40.

 

 

 

Distribuir contido