BENVIDOS AO CEIP DA BARQUEIRA (CERDIDO)

RESERVA DE PRAZA EN CENTROS ADSCRITOS

Lembramos que todos aqueles alumnos e alumnas de 6º de primaria que queiran facer a reserva para o IES Punta Candieira (centro adscrito) deben cubrir o modelo ED550A-C, que se pode descargar da web: www.edu.xunta.es/admisionalumnado ou pedir no centro escolar. Despois hai que entregalo na dirección do colexio.

Asemade, pódese cubir e entregalo a través da sede electrónica da Xunta se se dispón de certificado dixital.

O prazo remata o 17 de febreiro.

Se tedes calquera dúbida, consultade no centro escolar.

Día Escolar da Non violencia e a Paz 2020

Samaín

Aquí tedes algunhas fotos do noso día de Magosto e Samaín: talleres creativos, busca de pistas e a visita do Trasno Trouleiro e o seu conto "Cogomelos e Pesadelos". Pasámolo xenial!!

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Aquí tedes unha mostra das actvidades que fixemos para conmemorar o DÍA DAS BIBLIOTECAS. Os nenos e nenas estiveron moi atentos e atentas aos contos que lles contaron os seus compañeiros e compañeiras!!

DÍA DAS MULLERES RURAIS

Velaquí tedes as actividades que fixemos para conmemorar o DÍA DAS MULLERES RURAIS. De novo moitísimas grazas a todas as mulleres por compartir connosco as vosas experiencias e as vosas fotografías!!

A NOSA COLLEITA

COLLEITANDO AS VERDURAS DO NOSO HORTO!

ACTIVIDADES DE REPASO!

RisaVelaquí tedes algunhas das actividades de repaso que estivemos a facer estes días! Risa

NOVOS VOLUNTARIOS E VOLUNTARIAS DA BIBLIO DA BARQUEIRA!

Este ano comezamos unha nova andadura na biblio con novos voluntarios e voluntarias!

Calendario escolar 2019/2020

Na seguinte ligazón pódese ver o calendario escolar deste curso: