BENVIDOS AO CEIP DA BARQUEIRA (CERDIDO)

PROCLAMACIÓN NOVO CONSELLO ESCOLAR

Rematado o proceso electoral para a renovación do Consello Escolar do CEIP da Barqueira, a Xunta Electoral proclama oficialmente os seguintes representantes:

Representantes dos mestres

- Carmen García Martínez (proclamada nas eleccións do 2016).

- María Soledad Díaz López.

Representante dos pais/nais/titores/as legais.

Mº Susana Rodríguez Garrote (nomeada nas eleccións do 2016).

Representante da ANPA “Os Carrís”.

Mº Carmen Bustabad Santalla.

Representante do Concello de Cerdido.

Rocío Martínez Martínez (aínda que no curso 2018/2019 actuará o suplente Benigno Galego Castro).

Así, e a partir deste momento, comeza a funcionar o novo Consello Escolar.

Cerdido, 28 de Novembro do 2018.

A XUNTA ELECTORAL

Excursión á Casa das Ciencias

O pasado venres 16 de novembro realizamos unha saída á Casa das Ciencias e o Planetario da Coruña. Aquí unha pequena mostra fotográfica:

PXA (PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL) 2018/2019

Eleccións ó Consello Escolar.

Rematado o prazo para presentar as diferentes candidaturas para formar parte do Consello Escolar, a Xunta Electoral proclama oficialmente ós seguintes candidatos:

Candidatos/as dos mestres/as.

-       Araceli María Montes Prieto.

-       Rosario Rodríguez Bustabad.

-       María Soledad Díaz López.

Representante do ANPA “Os Carrís”.

-       María del Carmen Bustabad Santalla.

Representante do Concello de Cerdido.

-       Rocío Martínez Martínez (actuando como suplente para este curso académico 2018/2019 Benigno Galego Castro).

Á fin de aclarar un tanto a organización deste proceso, informar que:

-       Ó existir candidato por parte da ANPA “Os Carrís”, non se realizarán eleccións do sector de pais/nais/titores legais.

-       O Luns 26 de Novembro, os mestres do centro elixirán ó seu representante.

Dadas as circunstancias concretas que supón a renovación deste ano, non se require a vosa participación activa exercendo o dereito ó voto e esta comunicación é simplemente informativa.

De calquera maneira, ante posibles dúbidas ó respecto, a Directora do centro estará a vosa disposición.

A Xunta Electoral.

Eleccións ó Consello Escolar.

Estimadas Familias:

Como se vos comunicou anteriormente, a Xunta de Galicia ven de publicar unha resolución para levar a cabo a renovación dos membros do Consello Escolar.

Recordarvos que o Consello Escolar ten como funcións fundamentais as supervisar todas as actividades que se realizan no centro e no noso caso debe estar formado polos seguintes membros:

◦ A directora do centro.

◦ Dous representantes dos pais/nais/titores/as legais dos alumnos/as, un dos cales será proposto pola ANPA.

◦ Dous mestres/as.

◦ Un/unha representante do Concello de Cerdido, proposto por eles.

Á fin de aclarar un tanto a organización deste proceso, informar dos seguintes puntos:

-       Este ano debemos renovar o representante proposto pola ANPA “Os Carrís” e un representante dos/as mestres/as.

-       O prazo para que a ANPA e o Concello designen un representante será ata o Martes 13 de Novembro.

-       O Luns 26 de Novembro os mestres/as elixirán ó seu representante.

-       O Mércores 28 de Novembro proclamaranse oficialmente os membros que formarán parte do Consello Escolar.

De calquera maneira, as posibles dúbidas que vos podan xurdir, non dubidedes en comunicalas, xa que a Directora do centro estará á vosa disposición.

A Xunta Electoral.

Samaín 2018

Este ano tivemos un Samaín cargadiño de actividades: obradoiro e concurso de cabazas, xincana, magosto, contacontos... Ata degustamos un menú terrorífico no comedor!

A continuación, un resumo fotográfico das actividades levadas a cabo na celebración.

OBRADOIRO DE CABAZAS

CONCURSO DE CABAZAS

Premio EI

Premio de EI

Premio 1°/2°

Premio 3°/4°

Premio 5°/6°

Tomar a decisión foi moi difícil, pois todas as cabazas estaban xenial, así que a participación e o traballo realizado foron recoñecidos cun diploma a todas as nenas e nenos do colexio.

XINCANA

CONTACONTOS (COÑECENDO Á MEIGA XESTA)

MENÚ TERRORÍFICO

Faltan as fotos do Magosto, pero cando nos decatamos xa estaban todas as castañas papadiñas... Que ricas! Canso

Feliz outono a todas/os!

Xogos populares e contacontos de Samaín

Samhain and Autumn handicrafts

English is fun! We learn while playing and doing crafts. Samhain is coming so we are decorating our classroom.

Here you can see some craftworks we have made this week.

(click on the pictures to enlarge)

IMG-20181030-140637      IMG-20181030-144205-894      IMG-20181030-144512-422

IMG-20181030-175649-771     IMG-20181030-175937-851      IMG-20181030-180334-281

IMG-20181030-180521-600-1