Secretaría

PROCESO DE ADMISIÓN 2020/2021

As solicitudes de admisión de alumnado realizaranse mediante o modelo anexo II ( ED550B da sede electrónica da xunta). Tamén se pode recoller e entregar o modelo no centro educativo.

 

O PRAZO É DO DÍA 1 AO 20 DE MARZO, ÁMBOLOS DOUS INCLUÍDOS.

 

Toda a información oficial será colgada no taboleiro do colexio.

RESERVA DE PRAZA EN CENTROS ADSCRITOS

Lembramos que todos aqueles alumnos e alumnas de 6º de primaria que queiran facer a reserva para o IES Punta Candieira (centro adscrito) deben cubrir o modelo ED550A-C, que se pode descargar da web: www.edu.xunta.es/admisionalumnado ou pedir no centro escolar. Despois hai que entregalo na dirección do colexio.

Asemade, pódese cubir e entregalo a través da sede electrónica da Xunta se se dispón de certificado dixital.

O prazo remata o 17 de febreiro.

Se tedes calquera dúbida, consultade no centro escolar.

Calendario escolar 2019/2020

Na seguinte ligazón pódese ver o calendario escolar deste curso:

https://www.edu.xunta.gal/portal/calendarioescolar

Formalización da matrícula

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA.

 

O prazo para a formalización da matrícula será entre os días 20 e 30 de Xuño.

Deberase presentar a seguinte documentación:

 

-4 fotografías tamaño carnet do alumno ou alumna.

 

-Fotocopia das tarxetas sanitarias dos proxenitores do alumno ou alumna.

 

-Fotocopia do boletín de vacinas do alumno ou alumna.

 

-Certificado de empadronamento da unidade familiar.

 

-Certificado médico do alumno ou alumna no que se explicite que padece ou non enfermidades graves e/ou contaxiosas. 

 

-Solicitude de matrícula debidamente cumprimentada, a cal podedes descargar no arquivo adxunto.

 

Fondo solidario de libros 2019/2020

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Na seguinte ligazón pódese acceder a toda a información: 

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2019/20190520/AnuncioG0534-060519-0006_gl.html

Admisión de alumnado 2019/2020

No arquivo adxunto pode consultarse a listaxe provisional de admitidos/as para o vindeiro curso 2019/2020. Tamén está dispoñible no taboleiro do centro.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA OS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR.

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, ven de publicar a Orde do 16 de Maio de 2017 (https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros)  na que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar. O prazo de solicitude permanecerá aberto ata o Venres 23 de Xuño. En calquera caso, debedes ter en conta as seguintes consideracións:

  • As axudas para a adquisición de libros de texto van destinadas ó alumnado que cursará 1º e 2º de Educación Primaria o vindeiro curso.

  • A participación no fondo solidario de libros correspóndelles ós alumnos/as que cursarán 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

  • As axudas para a adquisición de material escolar van destinadas a todo o alumnado que cursará Educación Primaria, cuxas familias teñan unha renda per cápita inferior a 5400 Euros no exercicio fiscal do 2015.

  • Presentarase unha única solicitude por familia (por exemplo: no caso de dous irmáns, é suficiente cunha única solicitude na que se incluirán todos eles/as). Presentarase no centro de orixe, incluso aqueles que teñen previsto cambiar de centro, sempre que o fagades antes de formalizar a matrícula no novo centro. Pola contra, o alumnado que empeza 1º ESO, debe solicitar ditas axudas no instituto no que vaia a matricularse.

  • A documentación a entregar é a seguinte:

                        - ANEXO I da Orde antes sinalada, debidamente cuberto e asinado. 

                        - DNI de todos os membros da unidade familiar, SOAMENTE SE NON AUTORIZA á Xunta de Galicia a comprobación telemática.

                        - Fotocopia de libro de familia, na que aparezan todos os membros da unidade familiar. SEMPRE.

                        - De ser o caso, certificación de que o alumno/a ou algún membro da unidade familiar ten unha minusvalía, AGÁS QUE DITO DOCUMENTO FOSE EMITIDO                              POLA XUNTA DE GALICIA.

                        - Declaración do IRPF do exercicio fiscal 2015, SOAMENTE SE NON SE AUTORIZA á Xunta de Galicia a súa comprobación telemática. 

                        - De ser o caso, documentación acreditativa de violencia de xénero no ámbito familiar.

  • A falta de devolución dos libros emprestados polo centro no curso 2016/ 2017 ou dos libros de texto adquiridos coas axudas correspondentes ó mencionado curso, serán causa de exclusión na participación de ditas axudas. Estes libros, deben ser devoltos ó centro en perfecto estado de conservación antes do 23 de Xuño. De faltar algún libro ou se algún está moi deteriorado, a familiar terá que ocuparse de mercar outro igual.

  • Ó igual que en convocatorias anteriores, a persoa solicitante da axuda, debe comprometerse a conservar en bo estado os libros de texto emprestados, e a incorporalos ó finalizar o curso 2017/ 2018 ó fondo solidario constituído no centro.

 

Ante calquera dúbida ou xestión a realizar, seredes atendidos no centro, preferiblemente en horario de 10: 50 a 11: 40.

 

 

Xuntanza alumn@s, ex-alumn@s e mestr@s do CEIP da Barqueira

 

Estudas ou estudache no CEIP da Barqueira?

Fuche mestr@ neste centro?

Simplemente queres recordar vellos tempos ou volver contactar con antigos coñecidos?

Anímate a vir xantar con nós o vindeiro domingo 6 de marzo, pasarémolo xenial!

E de paso axudarasnos a recadar fondos para a excursión de fin de curso dos nosos pequenos e pequenas.

Contacta con nós por teléfono ou correo electrónico para que te apuntemos antes do 26 de febreiro.

 

 

 

Informacións varias inicio do curso 2015/2016

 

Recordarvos que o comezo das clases será o vindeiro xoves 10 de Setembro.

Dende o primeiro día faremos horario completo, de 10:00 a 16:30, e haberá servizo de transporte e comedor da maneira habitual.

Non é preciso que os alumnos veñan ao centro o primeiro día cargados con todo o material e libros de texto, que o vaian traendo pouco a pouco para non mancar as costas.

Xa iremos informando ao alumnado de 3º e 5º sobre o material que lles proporcionaremos.

 

Aquelas familias que aínda non entregaron a autodeclaración para o pago do comedor, deben pasarse polo dentro canto antes para xestionalo.

 

Recordarvos ademais, que está aberto o prazo para a solicitude de bolsas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo (discapacidade, trastorno grave de conduta, altas capacidades intelectuais, reeducación pedagóxica e/ou de linguaxe). No centro porporcionarásevos a información necesaria.

 

Comeza a conta atrás... vémonos pronto!

 

Axudas para material escolar 2015/2016

Acaba de se publicar a orde do 25 de Agosto de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16 (clica aquí para vela)

Está destinada ao alumnado de educación primaria cunha renda per cápita igual ou inferior a 5400 €, no exercicio 2013.

O procedemento é moi similar ao das axudas para a adquisición de libros de texto, polo que hai que cubrir un impreso (que podedes recoller no centro ou descargar na ligazón á orde que está máis arriba) co que se xerará un vale de 50 que poderedes canxear nas librerías únicamente por material escolar: libretas, cores, diccionarios, bolígrafos, carpetas...

O prazo de solicitude é dende o 2 de Setembro até o 1 de Outubro.

Documentación necesaria:

  • Copia do libro de familia (sempre).
  • Copia dos DNI de todos os membros computables da familia (soamente se non se autoriza a comprobación de datos).
  • Renda do exercicio 2013 (a de ambros proxenitores de ser o caso e soamente se non se autoriza a consulta de datos tributarios).
  • Acreditación de discapacidade do 33% ou superior de ser o caso (calquera membro da familia).
  • Acreditación de violencia de xénero se se dá esa circunstancia.

Prégase que difundades esta información entre aquelas persoas que poidan estar interesadas en facer a solicitude. Aos que non se acheguen polo centro antes do comezo das clases, enviaráselles a información a través dos alumnos/as.

Distribuir contido