Bibliobarqueira

Biblioteca Creativa e Radio na Biblio

Samaín

Aquí tedes algunhas fotos do noso día de Magosto e Samaín: talleres creativos, busca de pistas e a visita do Trasno Trouleiro e o seu conto "Cogomelos e Pesadelos". Pasámolo xenial!!

DÍA DAS BIBLIOTECAS

Aquí tedes unha mostra das actvidades que fixemos para conmemorar o DÍA DAS BIBLIOTECAS. Os nenos e nenas estiveron moi atentos e atentas aos contos que lles contaron os seus compañeiros e compañeiras!!

DÍA DAS MULLERES RURAIS

Velaquí tedes as actividades que fixemos para conmemorar o DÍA DAS MULLERES RURAIS. De novo moitísimas grazas a todas as mulleres por compartir connosco as vosas experiencias e as vosas fotografías!!

NOVOS VOLUNTARIOS E VOLUNTARIAS DA BIBLIO DA BARQUEIRA!

Este ano contamos cuns estupendos voluntarios e voluntarias da Biblio Escolar!GuiñoGuiño

Folleto "A natureza que nos rodea"

En relación co proxecto sobre a auga e o concurso "a natureza que nos rodea" que levamos a cabo este curso,as  alumnas e alumnos de 4°, 5° e 6° de Primaria realizaron uns folletos informativos sobre a auga en Cerdido (ríos, fervenzas, fontes, lavadoiros, rutas...). Podedes descargar o pdf no arquivo adxunto. Esperemos que vos guste.

Concurso: segundo reto

Aquí deixamos a segunda pista do concurso "O mundo que nos rodea".

Se premedes na imaxe accederedes á páxina do blogue coas preguntas do segundo reto.

Moita sorte!

Concurso: primeira pista

Novo concurso

Bo día! Como o ano pasado gustouvos tanto o concurso que fixemos, decidimos facer outro este ano!

Desta volta chamarémolo: A  natureza que nos rodea!

Os puntos serán os seguintes:

-Atoparme e facerme unha foto conmigo: 1 PUNTO.-

-Contestar a algunha pregunta que propoño a través do blogue: 2 PUNTOS

-Contestar a TODAS as preguntas que vos propoño a través do blogue: 3 PUNTOS

Cómpre destacar que se facedes todas as preguntas levaredes 3 puntos, non 3+2. E, sobre todo, o máis importante e contestar ás preguntas, non só a través da rede e de libros, senon preguntando aos nosos maiores, a ver que é o que recordan e escoitando aquilo que nos teñan que contar.

Votamos as normas do patio

No marco da celebración da Constitución Española a semana pasada, as nenas e nenos do colexio eleximos por votación as novas normas do patio de xogos para as horas de lecer.