Ed. Física

ISTO É EMPEZAR O CURSO EN BOA FORMA!

Atletismo Parte II

Aproveitando que os máis maiores do cole estaban a aprender cousas sobre o rei dos deportes, contamos no centro con Eva, entrenadora e atleta do Club atletismo Ría de Ferrol, que trouxo material específico que permitiu seguir afondando no coñecemento do atletismo.

Así, e xa que contamos coa súa presenza, os demáis grupos do cole, tamén puidemos realizar actividades con ela.

Velaquí tedes unha mostra do ben que o pasamos facendo este grande deporte!!!!

GRAZAS A EVA E Ó CLUB ATLETISMO RÍA DE FERROL!!!!

ESQUEMA CORPORAL E PERCEPCIÓN ESPACIAL

Ao longo do trimestre traballamos o esquema corporal e a percepción espacial! Pasámolo xenial! Ahí tedes algunhas actividades das realizadas! Ata fixemos letras co noso corpo!

ATLETISMO

Este trimestre, despois de traballar as Capacidades Físicas Básicas (forza, resistencia, flexibilidade e velocidade) para poñernos en forma despois do verán, practicamos o primeiro deporte do curso...O ATLETISMO!

Ahí tedes algunha mostra dalgunha actividades realizadas!

TRABALLAMOS O ESQUEMA CORPORAL!

ESQUEMA CORPORAL     ESQUEMA CORPORAL

ESQUEMA CORPORAL

ESQUEMA CORPORAL     ESQUEMA CORPORAL

TRABALLAMOS E DIVERTÍMONOS EN EDUCACIÓN FÍSICA

Queredes ver como traballamos nas clases de Educación Física? Premede na imaxe que vai a continuación e poderedes vernos.

TALLER DE INICIACIÓN Á LOITA OLÍMPICA NA ESCOLA

O martes día 11 de Maio os alumnos do noso colexio participaron nun Taller de Iniciación á Loita Olímpica na Escola, traballaron por ciclos ós cales se uniron os alumnos do colexio veciño, CEIP de San Ramón ( Moeche). Foi unha actividade lúdico-deportiva no que os rapaces divertíronse moito.

Premede na foto para ver máis.

CARREIRA DE CAMPO A TRAVÉS EN CEDEIRA

O pasado día 18 de Decembro os alumnos e alumnas do colexio participaron nunha carreira de campo a través dentro do programa XOGADE. Premede na imaxe se queredes ver fotos de esta actividade.