Admisión de alumnado

ADMISIÓN ALUMNADO

Dende o 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro (ambos inclusive) queda aberto o prazo de solicitude de reserva de praza no IES Punta Candieira para o vindeiro curso. Pódense presentar as solicitudes en formato de papel (modelo ED550A) neste centro (CEIP da Barqueira) ou a través da aplicación "admisión alumnado".

Modelo ED550A (I)

Modelo ED550A (II)

Pódese consultar toda a información relativa ao respecto no seguinte enlace:

PUBLICADA LISTAXE DE ADMITIDAS/OS PARA O CURSO 2020/2021

Xa se pode consultar no taboleiro do centro a listaxe de alumnas/os admitidas/os para o vindeiro curso 2020/2021.

O prazo para formalizar a matrícula é do 1 ao 10 de xullo. O centro permanecerá aberto nesas datas de luns a venres de 11:00h a 12:00h. Precisa cubrirse o modelo que se achega nesta publicación e a seguinte documentación:

- 4 fotos tamaño carnet da/o alumna/o.
- Fotocopia das tarxetas sanitarias dos proxenitores e da/o alumna/o.
- Fotocopia do boletín de vacinacións da/o alumna/o.
- Certificado de empadroamento dos membros da unidade familiar.
- Certificado médico da/o alumna/o no que se explicite que padece ou non enfermidades graves e/ou contaxiosas.

Un saúdo.

REACTIVACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Como xa sabedes, o proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso foi paralizado coa suspensión das clases por mor da COVID-19.

O próximo luns reactívase dito proceso. Os prazos van dende o 11 ao 18 de maio, ambos os dous incluídos, para a presentación de solicitudes (os que non o tiverades feito con anterioridade á suspensión das clases).

Recolleremos as solicitudes no colexio, que permanecerá aberto de luns a venres en horario de 11:00h a 12:00h ata finalizar o prazo.

PROCESO DE ADMISIÓN 2020/2021

As solicitudes de admisión de alumnado realizaranse mediante o modelo anexo II ( ED550B da sede electrónica da xunta). Tamén se pode recoller e entregar o modelo no centro educativo.

O PRAZO É DO DÍA 1 AO 20 DE MARZO, ÁMBOLOS DOUS INCLUÍDOS.

Toda a información oficial será colgada no taboleiro do colexio.

EDITADO 13/03/2020:

DADA A SITUACIÓN ACTUAL O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PROLONGARASE UNHA SEMANA  DESPOIS DA VOLTA ÁS AULAS.