Axudas do Concello para comedor, material e actividades

Nos  documentos adxuntos tedes a información sobre as bolsas convocadas polo  Concello para material, comedor e actividades extraescolares.

O prazo de solicitude  é de 10 días hábiles a partires do seguinte da publicación no BOP.

Publicación de listaxes provisionais de admisión

Están expostas no centro as listaxes provisionais de persoas que teñen asignada praza no proceso de admisión.

Resultado provisional do proceso de admisión

Unha vez rematado o prazo de solicitude de admisión comunicamos que están admitidas todas as solicitude de 4º de EI e 5º de EP.

O resto de solicitudes están pendentes de baremar en 6º de EI ou no resto dos cursos  á espera de que se confirme a admisión de alumnado noutros centros nos que fixeron solicitude.

Última xornada de portas abertas

O vindeiro martes 15 entre as 16:30 e as 17:30 terá lugar a última xornada de portas abertas . As persoas que non están inscritas poden facelo chamando ao teléfono do centro ou enviando un correo electrónico.

Solicitude de admisión

Estimadas familias. Do día 1 ao 21 de marzo é o  período de solicitude de admisión .

No apartado de "Admisión" teredes toda a normativa , a relación de vacantes e en canto esté dispoñible os modelos de solicitude.

No apartado de "o centro" a información relativa a instalacións,  mapa  de zona de influencia, rúas de zona de escolarización, no apartado  "transporte" as rutas do transporte escolar.

A información dos servizos complementarios. Tamén nos apartados "madrugadores" e "comedor"

Un cordial saúdo.

A equipa directiva

Desfile de Antroido

Estimadas familias. Como xa sabedes, mañá celebraremos o venres de antroido e volvémolo sacar fóra do centro.

Este ano tócalle  ao barrio da Almáciga. Sairemos do cole sobre ás 10:40 e voltaremos sobre ás 11:30. O percorrido será polas rúas Proxecto Vagalume,Teo,Touro,Pino,Betanzos e Proxecto Vagalume.

Utilizaremos a beirarúa dereita e as familias que queirades acompañarnos pedímosvos  que utilicedes  a esquerda.

Para manter os grupos burbulla é fundamental que o alumnado de cada curso permaneza en todo momento co seu grupo polo que vos rogamos que non separedes as crianzas do seu grupo nin vos metades vós a formar parte del.

Esperemos que para o curso que vén teñamos oportunidade de xuntarnos no centro unha vez que remate o desfile.

A Equipa Directiva

Xornadas de portas abertas.

Os días 24 de febreiro e o  3 de marzo terán lugar as xornadas de portas abertas para que poidades coñecer as instalacións do centro.

Será ás 17:00 e a visita durará  aproximadamente unha hora.

Cada día cubriránse un máximo de 20 prazas e, de ser preciso, poríamos un terceiro día o xoves 10 de marzo.

Debido a situación sanitaria agradeceríamos que viñésedes unha persoa por familia e que non traiades as crianzas.

Unha vez rematado o proceso de admisión, se  a situación sanitaria o permite, faremos visitas para familias coas crianzas.

Para pedir cita podedes chamar ao 881867930 ou enviar un correo electrónico ao ceip.apostolo.santiago@edu.xunta.gal .

En breve subiremos á páxina toda a información do proceso de admisión.

Saúdos afectuosos

A Equipa Directiva.

Información aula de 6º

Estimadas familias, trala aparición de 4 casos positivos na aula de 6ºA EP (18 alumnos) nos últimos 7 días, superando o 20% establecido no protocolo, considérase necesario corentenar como contactos estreitos ao resto de alumnado da aula agás o alumando que:

1.-Teña a pauta de vacinación completa anterior ao 26 de xaneiro de 2022 .Se foi positivo nos últimos 6 meses e ten unha dose da vacina anterior a esa data actúase como se tivese a dose completa .

A corentena domiciliaria é de 7 días a contar dende a data de contacto co último caso positivo (día 10 de febreiro) se se realiza PDIA (PCR ou test de antíxenos en sitio homologado), non en domicilio entre o 5º-7º día, ou de 10 días si non se realiza PDIA.

Achegase a información de contactos con corentena e contactos en vixianza.

Reserva de praza nos IES de Sar e Xelmírez II

Estimadas familias: Está aberto ata o día 8 de febreiro o prazo para realizar a reserva de

praza do alumando de 6º de EP para os IES aos que estamos adscritos : IES

do Sar e IES Xelmirez II.

De non querer ir a algún destes centros a solicitude de admisión realizarase no período

ordinario de admisión no mes de marzo.

No portal da Consellería https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/    tedes toda a

información que vai recollida e ampliada no documento adxunto.

Reparto de máscaras

Na seguinte dirección http://www.edu.xunta.gal/portal/node/35621 tedes a información sobre o reparto de máscaras para o alumnado de Educación Primaria. Teñen dereito ás mesmas aquelas persoas que foron beneficiarias de axudas de material no curso 21/22.

As familias que non foron beneficiarias e cumpren os requisitos de renda establecidos na Orde do 28 de outubro de 2021 poden presentar unha nova solicitude no prazo establecido.Adxuntamos os Anexos I e II para presentar a solicitude.

Un cordial saúdo.