Formalización de matrícula

Está aberto o prazo para a formalización de matrícula para o alumnado de nova incorporación ata o dia 30 de xuño.

O impreso podedes conseguilo na conserxería do centro  e tamén vai como adxunto.

Resultado sorteo "Xantar no Dezaseis"

No Blogue de Biblioteca tedes o vídeo do sorteo do xantar no Dezaseis. Graciñas a todas as persoas que colaborastedes e bo proveito para as afortunadas.

Charla "Perigos e malos usos das TIC na infancia e na adolescencia"

Estimadas familias:No centro elaboramos unha enquista sobre os usos tecnolóxicos do noso alumnado e  os resultados foron preocupantes.  Pensamos organizar unha charla sobre o tema e queremos contar coa presenza do Dr.Antonio Rial Boubeta.

Precisamos saber cantas persoas estarían dispostas a asistir . Sería un martes do mes de xuño (7, 14 ou 21) a partires das 17:30.

Para comunicar a vosa asistencia podedes empregar o modelo do documento informativo  que achegamos como adxunto ou comunicalo ao centro por teléfono ou correo electrónico.

Convocadas as axudas para adquisición de libros e material Primaria. Axudas MEC NEAE

A partires de mañá ábrese o parzo para solicitar as axudas de libros e material para Educación Primaria convocadas pola  Consellería de Cultura , Educación , FP e Universidades. Na seguinte dirección tedes toda a información e os anexos https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

Tamén os tedes impresos no centro . O  prazo remata o 22 de xuño.

No anexo figura un resumo de todo o proceso.

O MEC tamén abriu o prazo para solicitar as axudas de  alumnado con NEAE.Mañá subiremos o enlace e a información da que dispoñamos.

Un cordial saúdo da Equipa Directiva

Axudas do Concello para comedor, material e actividades

Nos  documentos adxuntos tedes a información sobre as bolsas convocadas polo  Concello para material, comedor e actividades extraescolares.

O prazo de solicitude  é de 10 días hábiles a partires do seguinte da publicación no BOP.

Publicación de listaxes provisionais de admisión

Están expostas no centro as listaxes provisionais de persoas que teñen asignada praza no proceso de admisión.

Resultado provisional do proceso de admisión

Unha vez rematado o prazo de solicitude de admisión comunicamos que están admitidas todas as solicitude de 4º de EI e 5º de EP.

O resto de solicitudes están pendentes de baremar en 6º de EI ou no resto dos cursos  á espera de que se confirme a admisión de alumnado noutros centros nos que fixeron solicitude.

Última xornada de portas abertas

O vindeiro martes 15 entre as 16:30 e as 17:30 terá lugar a última xornada de portas abertas . As persoas que non están inscritas poden facelo chamando ao teléfono do centro ou enviando un correo electrónico.

Solicitude de admisión

Estimadas familias. Do día 1 ao 21 de marzo é o  período de solicitude de admisión .

No apartado de "Admisión" teredes toda a normativa , a relación de vacantes e en canto esté dispoñible os modelos de solicitude.

No apartado de "o centro" a información relativa a instalacións,  mapa  de zona de influencia, rúas de zona de escolarización, no apartado  "transporte" as rutas do transporte escolar.

A información dos servizos complementarios. Tamén nos apartados "madrugadores" e "comedor"

Un cordial saúdo.

A equipa directiva

Desfile de Antroido

Estimadas familias. Como xa sabedes, mañá celebraremos o venres de antroido e volvémolo sacar fóra do centro.

Este ano tócalle  ao barrio da Almáciga. Sairemos do cole sobre ás 10:40 e voltaremos sobre ás 11:30. O percorrido será polas rúas Proxecto Vagalume,Teo,Touro,Pino,Betanzos e Proxecto Vagalume.

Utilizaremos a beirarúa dereita e as familias que queirades acompañarnos pedímosvos  que utilicedes  a esquerda.

Para manter os grupos burbulla é fundamental que o alumnado de cada curso permaneza en todo momento co seu grupo polo que vos rogamos que non separedes as crianzas do seu grupo nin vos metades vós a formar parte del.

Esperemos que para o curso que vén teñamos oportunidade de xuntarnos no centro unha vez que remate o desfile.

Un afectuoso saúdo.

A Equipa Directiva