Prazo de formalización de matrícula

Dende o mércores día 1 ao venres 10 de xullo está aberto o prazo para formalizar a matrícula para o alumnado que resultou admitido no proceso de admisión .

Achegamos como adxunto o modelo de formalización de matrícula.

Deberán acompañar una fotocopia da cartilla de vacinacións e da tarxeta sanitaria.

AdxuntoTamaño
fORMALIZACIÓN MATRICULA.pdf41.52 KB

Listaxes definitivas de admitidos e solicitudes axudas libros de texto.

Dende o luns están publicadas as listas definitivas de alumnado admitido para o curso 20/21. Non houbo modificacións con respecto ás provisionais.

O prazo para a formalización da matrícula será do día 1 ao día 10 de xullo.Antes desa data colgaremos na páxina a documentación que deben presentar.

Lembrámosvos que o venres 19 remata o prazo para solicitar as axudas de libros de texto e material didáctico.

Reapertura das solicitudes de admisión

Dende o luns 11 ata o luns 18 reanúdase o prazo de solicitude de admisión .

Para aquelas persoas que teñen que entregar a solicitude no centro , este estará aberto de 10:00 a 13:00.

Tomaranse unhas medidas de atención persoa a persoa e para evitar esperas innecesarias sería convinte acudir con cita previa.

Para solicitala poden chamar ao teléfono do centro :981543172.

Un cordial saúdo.

Listaxe provisional de persoas admitidas e non admitidas Curso 20/21

Están publicadas no centro a listas de  persoas admitidas e non admitidas para o curso 20/21.

O prazo de reclamación é ata o día 5 de xuño e a exposición de listaxes definitivas será o día 10 de xuño.

Listaxe definitiva de admitidos e non admitidos Curso 2019-2020

05/07/2019

No arquivo adxunto figura a relación de alumnado admitido  e non admitido para o vindeiro curso 2019-2020. O periodo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

AdxuntoTamaño
SKM_454e19050711500.pdf587.71 KB