FONDO SOLIDARIO LIBROS

Na Orde do 16 de maio de 2017, publicada no DOG Núm. 96 do 22 de maio,

regúlase a participación nas seguintes convocatorias:

a)FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: alumnado que cursará 3º e 4º de Primaria.

* O alumnado que cursará 5º e 6º de Primaria está excluído da participación no fondo solidario por estar incluído no proxecto de educación dixital (E-DIXGAL)

b)AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: alumnado que cursará 1º e 2º de E. Primaria.

c)AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: todo o alumnado de Primaria e EE (Educación Especial).

Prazo para presentar solicitudes

1. Ata o 23 de xuño de 2017 (este incluído).

2. Fóra do anterior prazo, o alumnado trasladado desde centros de fóra de Galicia ou privados non concertados terá un mes a partir da matrícula sempre que sexa antes  do 31 de marzo de 2018.

Información e lugar de presentación das solicitudes: Secretaría do centro.

Documentación:Presentar fotocopia e orixinal, para cotexar, segundo consta no impreso de solicitude.

VER ORDE E SOLICITUDE NOS FICHEIROS ADXUNTOS.

PUBLICACIÓN DE LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS

Con data de hoxe, están publicadas nos taboleiros principais do colexio as listas provisionais de admitidos/as para o curso 2017-2018.

Para consultalas por teléfono, preguntade por secretaría.

O prazo de reclamacións ás presentes listas abrangue do 25 de abril ao 2 de maio.

As listas definitivas publicaranse o 12 de maio.