ACTIVIDADES DE NADAL 2016-17 DO CONCELLO DE OURENSE

22, 23, 26, 27, 28, 29 e 30 de decembro de 2016

2, 3, 4 e 5 de xaneiro 2017

CENTROS DE ACTIVIDADES

. CENTRO CULTURAL ÁNGEL VALENTE (Antigo Banco de España)

Rúa do Paseo, 20, planta baixa

DIRIXIDO A: Educación Infantil (3-5 anos)*

HORARIO: 11’00 h a 13’30 h e de 18’30h  a 20’30 h

Luns pechado.

22 e 23 de decembro só de tarde.

· ESCOLA MUNICIPAL DE  IDIOMAS

Rúa da Canle, 6

DIRIXIDO A: Educación Primaria (6 a 12 anos)*

HORARIO: 8’30 h. a 14’30 h.

· AULA DA NATUREZA DO RÍO MIÑO

Paseo Fluvial de Oira

DIRIXIDO A:  Educación Primaria (6-12 anos)*

HORARIO: 10’00 h a 13’00 h e de 16’00 h a 19’00 h.

Excepto 5/1/2017 pola tarde.

· BIBLIOTECAS MUNICIPAIS  *Inscrición nas propias bibliotecas.

BPM A Carballeira. Praza de Sagrado Corazón s/n

BPM San Francisco. Explanada de S. Francisco s/n

BPM A Ponte. Praza mestre Luís Fernández s/n

Punto Animación á Lectura “O Couto”. Rúa Francisco Asorei, 43

DIRIXIDO A: alumnado de 4 anos cumpridos no momento da solicitude ata os 10 anos

HORARIO: 11’00 h a 13’00 h

INSCRICIÓN  do 14 ao 22 de decembro (de 8:30 h a 14.00 h) na Concellería de Educación, agás bibliotecas. Prazas por rigoroso orde de inscrición. Non se admiten ingresos bancarios sen a previa inscrición.

DOCUMENTACIÓN: Fotocopia da tarxeta sanitaria do neno/a e unha foto.

PREZO público:   1O €    1º INSCRITO     /    5 €  IRMÁNS

NOVAS SOBRE AS ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

CONVOCATORIA PUBLICADA NOS TABOLEIROS DE ANUNCIOS (ver ficheiros adxuntos)

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2016

Este curso corresponde celebrar eleccións para renovar parcialmente os membros do consello escolar de centro.

Hoxe comeza o proceso co sorteo público das persoas que formarán a Xunta Electoral que regulará e controlará o procedemento.

Inscrición no Colexio na Carreira de San Martiño 2016

Animámosvos a todo o alumnado a participar desta festa do deporte e a QUE FAGADES A VOSA INSCRICIÓN NO COLEXIO entregando os vosos datos aos profesores de Educación Física ou ás titoras/es antes do próximo 2 de novembro (nome, curso, data de nacemento e a ser posible DNI)

Estimadas nais e pais:
Con motivo da celebración da XL Carreira Pedestre Popular do San Martiño, organizada polo Consello Municipal de Deportes de Ourense, a celebrar o domingo día 20 de novembro de 2016, pasamos a difundir parte do regulamento das dúas carreiras escolares que consideramos de interese para os nosos alumnos:
REGULAMENTO DA CARREIRA ESCOLAR- 4,7 KM.
1.- Esta carreira pedestre está reservada para todos os nenos/as nados entre os anos 2007 e 2000 que participen de forma individual e/ou a través dos centros escolares, tanto públicos coma privados.
2.- Os adultos non poderán participar nin acompañar ós participantes no percorrido escolar, non poderán acceder ás zonas de avituallamento nin entrarán na clasificación.
4.- Esta proba dará comezo ás 12.30 horas, con saída na Ponte do Milenio e meta na rúa Pardo de Cela. O percorrido será de 4.700m, e discorrerá polas seguintes rúas: Ponte do Milenio, Basilio Álvarez, Avda. das Caldas, Ponte Vella, Progreso, Av. de Pontevedra, Lamas Carvajal, Paseo, Curros Enríquez, Ponte Nova, Ribeira de Canedo, Ponte Vella e Pardo de Cela.
REGULAMENTO DA CARREIRA DE CATIVOS – 1,4KM
1.- Esta carreira está reservada para todos os nenos/as nados nos anos 2008 e posteriores, podendo ir acompañados dun adulto responsable que a ningún efecto se considerará participante.
2- Esta proba dará comezo ás 13:15h horas, con saída na Ponte do Milenio e meta na rúa Pardo de Cela. O percorrido será de 1.400m, e discorrerá polas seguintes rúas:
Ponte do Milenio, Basilio Álvarez, Avda. das Caldas, Ponte Vella e Pardo de Cela.
3.- A inscrición en ambas carreiras será gratuíta e farase preferentemente a través dos colexios.

PRAZO INSCRIPCIÓN CENTRO CÍVICO

ACTIVIDADES PARA NENOS E NENAS NOS CENTROS CÍVICOS

Os Centros Cívicos que dependen da Concellería de Asuntos Socias do Concello de Ourense  abren o prazo para a inscrición nas Actividades para nenos e nenas de Infantil e Primaria (este ano inclúese Secundaria nalgunha das propostas). O obxectivo básico é que os nenos e nenas se divirtan, se relacionen e aprendan convivindo con outros rapaces e rapazas no marco do centro cívico. A Concellería de Asuntos Sociais tamén pretende que as actividades sexan unha forma de axudar ás familias a conciliar a vida laboral e familiar.

O prazo de inscrición comenzou o día 26 de setembro de 2016. Hai que recoller as solicitudes nos centros cívicos ou na Oficina de Atención Cidadá (Tlfno: 988 392 909) e entregalas no Rexistro Xeral do Concello.