Cerceda: premio para os participantes do Ecopreguntoiro

Hoxe o alumnado de 6º de EP estivo en Cerceda pola participación no concurso de Radio Voz Ecopreguntoiro.

Alí recibiron o premio ao Ecoconsello.

Premio Especial ao ECOCONSELLO do concurso EcoVoz

O equipo formado por Lara López, Irene Aniel, Daniela Rodríguez, Claudia González e Alba Fernández, foi o responsable do mellor Ecoconsello desta edición de Ecovoz.

Foron premiados pola orixinalidade e contido da súa mensaxe. O encargado de gravalo foi Gael Fernández, tamén alumno de sexto: "Unha forma de botarlle as orellas á xente", resumiu o seu autor.

PARABÉNS POLO PREMIO

Excursión de 3 anos a ACOUGO

O venres 31 de maio o alumnado de 3 anos foi de excursión. Mirade que ben o pasaron.

INFORMACIÓN ESCOLARIZACION ALUMNADO 6º DE E.P.

Deixamosvos a continuación un documento con información importante para o alumnado de 6º de E.P.Información escolarización

Exhibición Policía Nacional

O alumnado de 6º de EP acudiu onte xunto con outros escolares da cidade a exhibición da Policia Nacional.

Exursión 6º EP

Hoxe o alumnado de 6º de EP realizou a súa excursión de fin de curso.

Convivencia Musical

Os alumnos/as de 4º de EP participaron nunha xuntaza musical que se celebrou hoxe na Praza Maior da nosa cidade.

GOLF na escola

Os nosos alumnos e alumnas de 5º de E.P. disfrutaron hoxe dunha clase de golf, dentro do programa XOGADE, nas instalacións do Real Montealegre Club de Golf

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024-2025

Aberto o prazo para solicitar:

-Fondo Solidario de Libros de texto: 3º e 4º de EP

-Axudas Libros de texto: 1º e 2º de E.P., Educación Especial, e Necesidades educativas especiais.

-Axudas Material escolar.

PRAZOS: Presentación de Solicitudes: do 21 de maio ao 21 de xuño.

PUBLICACIÓN FONDO LIBROS:

Lista provisional: 25 de xuño

Lista definitiva: 28 de xuño

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

-Anexo I e II

-Copia do Libro de Familia ou documentación  equivalente, onde figure o alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

-En caso de separación ou divorcio, deberan achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución  da custodia do /da menor.

PROCEDEMENTO PARA A PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES:

-As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia: SEDE ELECTRONICA

-Tamén se poden presentar de xeito presencial a documentacion correspondente na Secretaria do Centro (CEIP A PONTE). TF: 988783092

Toda esta información pode atoparse en: FONDO LIBROS

DOCUMENTACIÓN A DESCARGAR:

-Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto: AQUI

-Impreso de solicitude (anexos I e II): AQUI