Dia da Paz 2018

(preme na imaxe para obtela en pdf)

Música da Canción do Dia da Paz 2018

CONTACONTOS SABELA GAGO

Hoxe estivo Sabela Gago no cole, contándolle, aos nenos de 4 e 5 anos uns contiños moi divertidos. Rimos moito e pasámolo xenial!!

ENTROIDO 2017

No noso cole fixemos unha festa de entroido.
Este ano o meco veu moi deportista !!!
Os nenos de educación infantil convertéronse en xinetes, tenistas e atletas gregos.
Desfilaron con moita ilusión e despois uníronse a festa no patio.
Que ben o pasamos !!!

Pincha aquí para ver o video ENTROIDO DO COLE

Inscrición no Colexio na Carreira de San Martiño 2016

Animámosvos a todo o alumnado a participar desta festa do deporte e a QUE FAGADES A VOSA INSCRICIÓN NO COLEXIO entregando os vosos datos aos profesores de Educación Física ou ás titoras/es antes do próximo 2 de novembro (nome, curso, data de nacemento e a ser posible DNI)

Estimadas nais e pais:
Con motivo da celebración da XL Carreira Pedestre Popular do San Martiño, organizada polo Consello Municipal de Deportes de Ourense, a celebrar o domingo día 20 de novembro de 2016, pasamos a difundir parte do regulamento das dúas carreiras escolares que consideramos de interese para os nosos alumnos:
REGULAMENTO DA CARREIRA ESCOLAR- 4,7 KM.
1.- Esta carreira pedestre está reservada para todos os nenos/as nados entre os anos 2007 e 2000 que participen de forma individual e/ou a través dos centros escolares, tanto públicos coma privados.
2.- Os adultos non poderán participar nin acompañar ós participantes no percorrido escolar, non poderán acceder ás zonas de avituallamento nin entrarán na clasificación.
4.- Esta proba dará comezo ás 12.30 horas, con saída na Ponte do Milenio e meta na rúa Pardo de Cela. O percorrido será de 4.700m, e discorrerá polas seguintes rúas: Ponte do Milenio, Basilio Álvarez, Avda. das Caldas, Ponte Vella, Progreso, Av. de Pontevedra, Lamas Carvajal, Paseo, Curros Enríquez, Ponte Nova, Ribeira de Canedo, Ponte Vella e Pardo de Cela.
REGULAMENTO DA CARREIRA DE CATIVOS – 1,4KM
1.- Esta carreira está reservada para todos os nenos/as nados nos anos 2008 e posteriores, podendo ir acompañados dun adulto responsable que a ningún efecto se considerará participante.
2- Esta proba dará comezo ás 13:15h horas, con saída na Ponte do Milenio e meta na rúa Pardo de Cela. O percorrido será de 1.400m, e discorrerá polas seguintes rúas:
Ponte do Milenio, Basilio Álvarez, Avda. das Caldas, Ponte Vella e Pardo de Cela.
3.- A inscrición en ambas carreiras será gratuíta e farase preferentemente a través dos colexios.

REUNIÓN INFORMATIVA

•  REUNIÓN FAMILIAS DO ALUMNADO NOVO NO CENTRO:

Alumndo que vai cursar 4º de Infantil (3 anos)

Mércores 22, ás 17:00 h, no Salón de Actos.