« Mércores Novembro 16, 2022 »
Mér
Start: 16/11/2022 09:17

No mes de outubro traballamos, dentro do proxecto de centro "MasterCeip" os froitos de outono.

Dita estación ofrécenos un montón de actividades con elementos naturais, os cales, aproveitamos para coñecelos, manipular e experimentar como tanto nos gusta

Unha familia tróuxonos diversas variedades de millo que tivemos que debullar e aproveitamos para experimentar, facer operacións matemáticas cos grans, pesalos na báscula, pintamos coa espiga verdadeiras obras de arte...

Tamén fixemos receitas coas familias, nas que incorporamos algúns froitos da época.

Canta diversión con elementos naturais!!

Os maiores, aproveitando que neste mes realizamos unha visita á Casa de Rosalía en Padrón, apañamos castañas dun dos castiñeiros do seu xardín. Agora, agardamos que pronto agrome o noso "Souto de Rosalía".

Start: 16/11/2022 12:25

Como todos os anos esperamos con moitas ganas a que chegue o día do Magosto, e… xa está aquí. O Magosto xa chegou ao Angorén! As familias, o alumnado, e (por suposto) as castañas fixeron do día unha xornada xenial.

Sen a participación das familias do cole isto non sería posible, polo que queremos dedicarlles un enorme GRAZAS. Encántanos, tanto ao profesorado como aos vosos fillos e fillas, que veñades ao cole e participedes con nós.

Nesta xornada, ademais do froito estrela, debemos facer unha especial mención ao alumnado de 6º, que se encargou de elaborar un menú degustación de 10 divertidos xogos.

@s 26 chefs organizados, coas súas identificacións postas e gorro na cabeza, ofrecéronlle ao resto do alumnado diferentes xogos populares, cun toque persoal, facendo referencia tamén ao noso proxecto de centro MasterCEIP.