Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Sábado Outubro 01, 2022
Start: 01/10/2022 10:37

Aquí vos deixamos o menú de comedor do mes de outubro. Podedes descargar todos nos adxuntos desta entrada.

Bo proveito!

Venres Outubro 14, 2022
Start: 14/10/2022 21:44

O pasado xoves, 13 de outubro, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria visitamos a vila de Padrón, onde se atopa a Casa-Museo de Rosalía de Castro.

Descubrimos a historia da súa vida e familia, e tamén profundizamos na súa obra. Un exemplo de escritora que defendeu a nosa lingua e cultura.

Aproveitamos o tempo e descubrimos tamén o xardín botánico. Encantounos pasear e merendar baixo esas árbores tan grandes e tan ben coidadas.

Ademais, estas saídas son esenciais para a convivencia e cohesión dos grupos.

Venres Outubro 21, 2022
Start: 21/10/2022 12:06

E con esta imaxe presentámosvos o proxecto deste ano a nivel de centro: "MasterCeip"

Os principais temas que desenvolveremos e traballaremos ao longo deste curso son os que aparecen nos diferentes utensilios de cociña.

Intentaremos aprender moitas cousas relacionadas coa cociña, alimentación, gastronomía de Galicia... primando a parte práctica para

afianzar os contidos.

Xa sabedes que este proceso de ensino-aprendizaxe está aberto a toda a comunidade educativa, polo que se alguén quere participar non

dubide en contactar con nós! Estade conivadxs!!

A por un curso delicioso todxs xuntxs!!

Luns Outubro 24, 2022
Start: 24/10/2022 15:52

O día 16 de outubro foi o día internacional da alimentación e desde o cole, aproveitando o proxecto de MasterCeip, quixemos realizar un obradoiro de almorzo saudable e solidario,  xa que ademais de gozar dunha merenda rica, trouxemos alimentos non perecedoiros para doar ao banco de alimentos.

Aproveitamos para traballar algunhas das metas que nos marcan os ods:

- Poñer fin a fame, lograr a seguridade alimentaria e a mellora da nutrición e promover a agricultura sostible.

- Garantir unha vida sa e promover o benestar para todxs en todas as idades

Que boa maneira de comezar a semana!!

Gracias familias polas vosas donacións!!

Start: 24/10/2022 17:14

Comezamos co proceso para a renovación parcial do Consello Escolar. A continuación mostrase información dos postos vacantes, así como das datas importantes durante o proceso.

POSTOS VACANTES

2 representantes de claustro

2 representantes de familias

CALENDARIO DE EVENTOS RELACIONADOS

Día 28  de outubro

Sorteo Público para a designación dxs membrxs da Xunta Electoral ( 1 Profesorado - 1 Familias) ás 13:45 na entrada do colexio.
Día 3 de novembro

Constitución Xunta Electoral ás 13:45 na dirección do centro

Día 4 de novembro

Publicación do Censo no taboleiro interior do centro. Poderase presentar reclamacións na Secretaría, dirixidas a Xunta Electoral, ata o día 15 de novembro ás 13:45 horas.

Os modelos de reclamación poden solicitarse por correo electrónico, teléfono ou descargalos da web (DOCUMENTO ADXUNTO).

Do 11 de novembro ao 18 de novembro

Presentación de candidaturas dende o 11 de novembro ata o 18 de novembro ás 13:45 horas.

Os modelos de candidaturas poden solicitarse por correo electrónico, teléfono ou descargalos da web (DOCUMENTO ADXUNTO).

Día 21 de novembro

Reunión da Xunta Electoral (ás 13:45 horas) na dirección do centro para:

- Resolver as reclamacións ó Censo Electoral.

- Proclamación pública de candidaturas presentadas.

- Sorteo dxs compoñentes da Mesa Electoral de familias.

-Apertura do prazo de reclamación á proclamación de candidaturas.

Día 24 de novembro

Reunión da Xunta Electoral ás 13:45 horas (se hai reclamacións á proclamación de candidaturas)

Día 29 de novembro

VOTACIÓNS

Familias:  de 8:45 a 9:30.

de 13:00 a 13:45.

de  15:45 a 17:00

Mestres:  Claustro extraordinario ás 18:00 horas

Día 1 de decembro

Reunión da Xunta Electoral (ás 13:45 horas) na dirección do centro para:

- Supervisar as actas das mesas electorais e resolver as reclamacións.

- Proclamar candidatos electos.

Día 13 de decembro

Constitución do novo Consello Escolar ás 18:00 horas no centro.
 Antes do 16 de decembro

Envío de actas Xefatura territorial.

Mércores Outubro 26, 2022
Start: 26/10/2022 21:29

O 24 de outubro, DÍA DAS BIBLIOTECAS, foi un día moi especial no noso cole, xa que inauguramos a Bilioteca da Caracolatola para este curso escolar 2022-2023.

Todo o alumnado aproveitou a xornada para descubrir os rincóns da nosa biblio. Libros, libros e máis libros... Pero tamén ordenadores para buscar información, legos e robots, xornais, espazo sensorial e moito máis!

Na biblioteca apareceu unha cesta MasterCeip misteriosa cun candado...menos mal que tenemos un alumnado que é quen de enfrontarse e superar todos os retos...conseguimos o código, abrimos a cesta e atopamos un montón de vitaminas de lectura!!

Agora seguro que temos enerxía dabondo para ler!!

FELIZ DÍA DAS BIBLIOTECAS!!