« Martes Marzo 15, 2022 »
Start: 15/03/2022 11:03

Coincidindo coa data do aniversario do nacemento da escritora, e coa participación de toda a comunidade educativa, levamos a cabo diferentes actividades para homenaxear a súa vida e obra.

Velaquí un pequeno resumo.

En todas as aulas da nosa escola agromaron pensamentos e enchémonos de cores e verbas bonitas, con flores feitas á man polo noso alumnado acompañadas de versos de Rosalía.

Grazas a vós familias, sempre dispostas a colaborar, puidemos facer este tendal cheo de fermosos versos e ilustracións.

Un día especial, no que sementamos ilusión e inauguramos o “Bancal de Rosalía”, que os nosos nenos e nenas encheron de pensamentos, grazas á aportación da ANPA.

Start: 15/03/2022 16:29

Durante os meses de xaneiro e febreiro estivemos inmersos na cultura galega e traballamos diferentes símbolos de protección.

Nas clases de ARTS & CRAFTS elaboramos uns bonitos colares de arxila cos símbolos que máis nos gustou a cada un/unha de nós.

Mirade que artistas e que ben nos quedaron!!