Aberto o prazo de inscrición para as Ensinanzas Deportivas, Arte Dramática, Plásticas e Deseño e Conservación e Restauración

Publicáronse as instrucións para o acceso ás ensinanzas de réxime especial que se resumen a continuación.

A estas ensinanzas pódese acceder co título de Bacharelato (ou de ESO, só no caso das Ensinanzas Deportivas e algunha especialidade de Artes Plásticas e Deseño) e realizando unha proba específica ou sen o título aprobando unha proba (ademais da específica).

- Artes Plásticas e Deseño para o curso 2021/22

• O prazo para a inscrición é ata o día 23 de xuño para os Ciclos de Grao Superior.
  • Podes  ver aquí a oferta destas ensinanzas.
  • Proba substitutiva de titulación de bacharelato: día 2 de xullo.
  • Proba específica para todas as familias profesionais: día 9 de xullo.
  • Le as istrucións completas para o acceso AQUÍ.

-  Ensinanzas superiores de Deseño (gráfico, interiores, produto e moda) para o curso 2021/22

• O prazo de presentación das solicitudes comprenderá desde o día seguinte ao da publicación desta resolución ata o 17 de xuño, ambos os dous incluídos.
  • Proba para os/as aspirantes que non cumpran o requisito de titulación de bacharelato para acceder ás ensinanzas artísticas superiores: en Santiago de Compostela no IES As Fontiñas, o día 28 de xuño.
  • Proba Específica: Realizaranse o día 6 de xullo nas catro EASD de Galicia.
  • Podes ver a oferta das Ensinanzas de Deseño aquí.
  • Le as instrucións completas para o acceso aquí.

- Ensinanzas superiores de Conservación e Restauración de Bens Culturais para o curso 2021/22

• O prazo de presentación das solicitudes é ata o 17 de xuño.
  • Proba para os/as aspirantes que non cumpran o requisito de titulación de bacharelato: realizarase en Santiago de Compostela no IES As Fontiñas, o día 28 de xuño.
  • Proba específica: na Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia, rúa Xeneral Martitegui, s/n, Pontevedra, o día 6 de xullo.
  • Podes ver a oferta aquí.

- Ensinanzas superiores de Arte Dramática para o curso 2021/22

• O prazo de presentación das solicitudes é ata o 17 de xuño.
  • Proba específica: as probas específicas de acceso ás ensinanzas superiores de Arte Dramática darán comenzo o día 6 de xullo na Escola Superior de Arte Dramática de Galicia.
  • Podes ver a oferta  aquí.

- Ensinanzas deportivas para o curso 2021/22

• A inscrición para realizar as probas farase nas secretarías dos centros. O prazo de inscrición é ata día 2 de xullo de 2021.
  • As probas de madureza de grao medio (para maiores de 17 anos) e grao superior para os/as aspirantes que non cumpran o requisito de titulación terán lugar o día 7 de setembro no IES As Fontiñas.
  • Proba específica: as probas de acceso de grao medio de carácter específico, para cada unha das modalidades deportivas, realizaranse en setembro (están publicadas distintas datas e lugares segundo a modalidade). Non se convocan probas de acceso a Grao Medio pero lembrade que nas Ensinanzas Deportivas é requisito ter o Grao Medio para acceder ao Superior.
  • Podes ver a oferta  aquí.